Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 47 ... 197 198
Niels de w

Thnx! Halen jullie die van PCS? (Sorry, beginner hier).

Laatst gewijzigd
nasibal

PCS inderdaad, daar staat een tabje 'startlist'. Als er een groen vinkje bij de ploeg staat is het 8tal officieel bevestigd. :)

Laatst gewijzigd
Niels de w

Kijk! Weer wat geleerd ;)

Thomberg

Jongens laten we wel een beetje zelf blijven onderzoeken voordat iets gevraagd wordt.

Als iemand Consonni of Cimolai overweegt wel slim om even het persbericht van Cofidis te lezen (op Franse site). Ja ze zeggen wel dat Consonni de sprinter is (hoofdsprinter), maar in zelfde alinea ook dat ze twee troeven hebben en dat het team zich in gaat zetten om deze twee troeven te helpen in de sprint (andere troef is Cimolai)

Punchbox

Hoe denkt men hier over de Oostblokker in het team van Savio? Lijkt toch ook wel een leuke goedkope optie voor in de sprint.

Daarnaast wil ik ook graag Pozzo meenemen omdat dat een leuke juichrenner is maar zouden de jaren niet beginnen te tellen bij hem? Aan de andere kant rijdt hij wel bij Wanty dus moet het wel top worden met hem.

nasibal

'@Punchbox

Ik wacht vooral even de berichtgeving vanuit die ploeg af. Er zijn nog wel wat jongens die naar plekje 15 kunnen sprinten daar.

La Primavera

Ze verwachten bij Cofidis zelfs 9! sprintetappes. Het worden er steeds meer als we de officiële kanalen mogen geloven.

Gelukkig weten we beter.

daandej

Wie zouden jullie eerder nemen voor de sprint theuns of toch de good old modolo

La Primavera

'@Daan de Jager Je kan nog 100x dezelfde A of B vraag stellen. Op deze manier ga je geen antwoord krijgen. Wat zijn jouw overwegingen?

MightySosa

Ik ga mij toch eens mengen op dit forum. Ik lees altijd met plezier mee, alleen ik heb net zoals @madeinstars ook het gevoel dat ik meer ga twijfelen naarmate ik meer lees. Ik klik er over het algemeen dezelfde (meest voor de hand liggende) namen er keer op keer in. Alleen het sprinters dilemma wordt groter en groter als ik weer opnieuw ga puzzelen.

Ik nijg er nu toch vooral naar om Cav en Ewan thuis te laten. Ik denk dat de tour van vorig jaar voor Cav toch meer een uitschieter naar boven was. Hij heeft nu Morkov weer mee, maar dat betekent imo niet dat hij 3,5 miljoen waard is. Hij legt in dit jaar ook niet super veel goede resultaten vast.

Zelfde geldt voor Ewan, je weet dat hij ergens van de fiets afstapt deze ronde. Maar wanneer? Als hij er vier wint en je hebt hem vier keer in het roze heeft hij het toch weer goed gedaan. Maar voor vier miljoen kan je twee B sprinters meenemen die de Giro wel weer zullen uitrijden, maar durft je dat risico te nemen?

Dan heb je nog de twee van drie miljoen die of je poule kunnen redden door uit het niets subliem te presteren. Anderzijds kunnen ze beiden prima door het ijs zakken en elke keer zevende worden.

De enige die ik er nu elke keer in klik zijn Gaviria en Girmay. Ik neig nu ook om Bauhaus meet te nemen Niet omdat hij een hogere piek heeft dan Demare en Nizzolo, maar vooral iets constanter is. En team DSM wie zou daar de kopman zijn?

@nasibal thanks voor al je analyses, maar je brengt mij hoofd wel meer in de war 😅

daandej

Qua resultaat van de laatste tijd theuns maar het is de giro dus misschien tot modolo

Primavoormij

'@Thomberg weet je dat zeker? Google Translate (let op: er kan uiteraard een vertaalfout inzitten) geeft aan dat 'Consonni de support krijgt van Cimolai', wat duidt op een leidersrol voor Consonni, en dat het team 'zijn best gaat doen om deze twee renners zo goed mogelijk af te zetten'. Dit laatste betekent niet per se dat ze ook beide mogen sprinten. Ze kunnen ook doelen op het afzetten van het treintje Cimolai-Consonni waarbij Consonni de laatste man is.

Henk

.

nasibal

'@Doe Maar Renaat

In het Frans zeggen ze ook exact dat, dus iig geen vertaalfout van google translate :)

La Primavera

Zojuist een haast Zadelpeniaans team neergezet met een (voor mij) nieuwe tactiek. Ik ben benieuwd!

arjenzvob

Bij Cofidis sprinten ze wel vaker met meer, beetje net als bij Arkea. Het is dus ook weer niet zo dat wanneer je Consonni kiest je totaal de plank misslaat omdat Cimolai er ook bij zit. Beide keurig voor plekje 5/6 denk ik, waarbij ik toch denk dat Consonni iets beter uit de verf komt bij de vlakke ritten.

M@thijs

'@ludi

Dat het niveau hoger is sluit ik me bij aan vooral sinds er betaald moet worden.
Dat scorito beter prijst ben ik het ook mee eens.
Dus ik denk dat jij inderdaad volledig de spijker op zn kop slaat.

Voorwiel

.

Neaum

Hoi

Thomberg

'@renaat, ja het lijkt er op dat Consonni de man is maar ze spreken wel over troeven en benoemen de 4de plek van Cimolai (en in de titel worden ze samen genoemd).

Symen De boer

'@La Primavera wat is een Zadelpeniaans team? Heb ik wat gemist?

Vraag welke pagina bevat de analyse van @nasibal?

Antonini

'@joao bicicleta
Tuurlijk zijn er voldoende helpers bij Bahrein. Maar als ze hadden gezegd dat Bilbao de aangewezen kopman is, had dat wel iets gezegd over het vertrouwen in zijn vorm. Of juist het gebrek bij Landa.

Tinus32

?

La Primavera

@La Primavera wat is een Zadelpeniaans team? Heb ik wat gemist?

Een papieren team bevlekt met gouden inkt.

arjenzvob

De analyse van @nasibal staat op pagina 1 t/m 50 @Symen

1 2 ... 47 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.