WFL: Tour 2022 - Wielerflits Fantasy League

1 2 ... 9 10 11 12
Maillot à Pois

Akkoord hoor Ab, hij moet vaker rijden als vandaag.
Al ligt dat in een klassieker net iets moeilijker dan in een Tourrit. In heel wat wedstrijden blijft volgen en rekenen op zijn sprint de beste optie voor Matthews.
Benieuwd naar hem op het WK, het is wel duidelijk nu dat hij dat parcours aan moet kunnen.

Drossard Kudus

Etappe 14: Saint-Étienne > Mende – Rival Round
Een sprankelende zege in Mende van Bling Matthews. Het peloton liet bijna net zolang op zich wachten als ik met de uitslagen, maar dan heb je ook wat. Geen tijdsverschillen bij Vingegaard en Pogacar, de Pyreneeën zullen uitsluitsel moeten geven. Bij ons weer een spannende dag, met vier duels beslist op minder dan 20 punten. Ab Normaal en King Kelly hadden bijzonder goede dagen met meerdere renners in de vlucht. Ab met Matthews, Bettiol, Kron en Uran, Kelly met Konrad, Pinot en Soler. Maillot à Pois en Arry1338 konden daar vandaag weinig tegen beginnen. Zwartebroekengeletrui is vandaag alleen leider geworden, door Mithrandir te verslaan. Dat zijn vier nederlagen op rij voor het team dat buiten Deense grond onverslaanbaar leek. Rabbiej komt te kort tegen Gerrit Glomser en ik delf het onderspit tegen Bonorrie. bastaix wint een close duel tegen SvenVDB.

Uitslagen
Maillot à Pois (82 - 156) Ab Normaal
Rabbiej (83 - 80) Gerrit Glomser
Zwartebroekengeletrui (81 - 71) Mithrandir
King Kelly (159 - 78) Arry1338
bastaix (21 - 18) SvenVDB
Drossard Kudus (83 - 92) Bonorrie

Standen na Etappe 14
1. @ Zwartebroekengeletrui (11-4)
2. # Rabbiej (11-4)
3. @ Arry1338 (9-6)
4. @ Mithrandir (9-6)
5. # Ab Normaal (8-7)
6. * Bonorrie (8-7)
7. * Drossard Kudus (8-7)
8. * bastaix (6-9)
9. # Gerrit Glomser (6-9)
10. @ King Kelly (5-10)
11. # Maillot à Pois (5-10)
12. * SvenVDB (4-11)

Divisie Rosa
1. Rabbiej (11-4) *
2. Ab Normaal (8-7)
3. Gerrit Glomser (6-9)
4. Maillot à Pois (5-10)

Divisie Jaune
1. Zwartebroekengeletrui (11-4) *
2. Arry1338 (9-6) *
3. Mithrandir (9-6)
4. King Kelly (5-10)

Divisie Rojo
1. Bonorrie (8-7) *
2. Drossard Kudus (8-7)
3. bastaix (6-9)
4. SvenVDB (4-11)

Laatst gewijzigd
Drossard Kudus

Etappe 15: Rodez > Carcassonne – BONUSRONDE
Nog een week te gaan, dan weten we wie de Tour de France gaat winnen en volgt de koninklijke sprint op de Champs-Élysées. Ook vandaag is er kans om te sprinten. Het glooit dan wel tussen Rodez en het middeleeuwse Carcassonne, maar dit is tevens de beste kans op een sprint sinds Calais en voor de slotweek. Op twee volle weken zullen de sprinters ook nog wel een kansje willen grijpen. De laatste aankomst in Carcassonne was vorig jaar, toen Mark Cavendish hier het etapperecord van Eddy Merckx evenaarde, na een geweldige lead-out van Michael Mørkøv. Start is vandaag weer om 13:05.

Een speciale ronde voor de WFL, want het is nu pas dat de tweede bonusronde zal worden gespeeld. Winst of verlies zal morgen dubbel tellen. Je speelt tegen de divisiegenoot die je eerder al richting La Planche des Belles Filles en Megève tegenkwam. Totaal ander terrein dus. Koploper Zwartebroekengeletrui speelt tegen Arry1338, een duel dat cruciaal kan zijn in het bepalen van de winnaar van de Divisie Jaune. De twee staan voorlopig op 1-1 onderling. King Kelly gaat op zoek naar de winst tegen Mithrandir, wat tot nog toe niet gelukt is. Datzelfde geldt voor Gerrit Glomser en SvenVDB, die respectievelijk nog niet van Maillot à Pois en mij wisten te winnen. Ten slotte nog de duels Rabbiej vs. Ab Normaal en bastaix vs. Bonorrie.

Duels
Maillot à Pois (5-10) vs. Gerrit Glomser (6-9)
Rabbiej (11-4) vs. Ab Normaal (8-7)
Zwartebroekengeletrui (11-4) vs. Arry1338 (9-6)
King Kelly (5-10) vs. Mithrandir (9-6)
bastaix (6-9) vs. Bonorrie (8-7)
Drossard Kudus (8-7) vs. SvenVDB (4-11)

Laatst gewijzigd
Rabbiej

Bestaat er binnen het American Football ook iets van een VAR?

Ik vrees namelijk dat de VAR dan mij nog wat punten moet toekennen voor de uitslag van Kamna waardoor ik de wedstrijd tegen Gerrit Glomser wel win.

Ab Normaal

Bleh. Bonusrondes op sprintetappes is voor mij niet best zonder echte sprinters. Kansloze zaak.
En ook nog eens tegen mijn directe concurrent.

King Kelly

Ik heb gisteravond mijn team ingestuurd, maar vanochtend aangepast, omdat Roglic is afgestapt ..... Neem aan dat het nieuwe team op tijd is doorgegeven? Veel plezier allen! En Ab, maak je geen zorgen, het wordt geen sprint vandaag ;-)

Gerrit Glomser

Valt me allerzins nog mee hier. Heb wel een ploeg die op grote afstand wordt gereden zodra er enige obstakels in het parcours zitten, maar op het vlakke kan ik redelijk meekomen. Dus hopen dat we deze sprintetappe redelijk mee kunnen komen en misschien weer kunnen verrassen.

Maillot à Pois

Nou Gerrit, ik moet het met Pedersen en de onfortuinlijke Ewan doen. Als ik jouw ploeg zo bekijk, zeker met die groene superheld erbij, zou een overwinning van jou niet echt een verrassing zijn.

Drossard Kudus

'@Rabbiej Er bestaat ook in het American Football een soort VAR, in alle competities van de "grote vier" overigens. Naast reguliere checks bij twijfel krijgt men in de NFL ook twee coaches challenges. Geen fluitjes bij de Football-refs, maar de iconische gele vlaggen die op het veld worden gegooid bij overtredingen. Mocht een coach het daar niet mee eens zijn mogen zij hun eigen rode vlag werpen. Een goed voorbeeld hiervan: https://www.youtube.com/watch?v=6IUj_sebbSY

Vaak gepaard met de nodige agressie, al blijf ik daar hopelijk van gespaard. Ik ben inderdaad slachtoffer geworden van de vroege ochtenduurtjes en haastige spoed. Ik had inderdaad Kämna wel verrekend bij Bonorrie en niet bij Rabbiej. Voor de zekerheid nog alles een keer ingevuld en daaruit bleken nog twee missers: de bergpunten van Louis Meintjes bij Gerrit Glomser en de jongerentruipunten voor Andreas Leknessund bij Zwartebroekengeletrui. Wellicht dat ik mijn gebrekkige aandacht teveel op mijn eigen duel met Bonorrie had gevestigd. Ik zal de foutjes aanpassen en mijn welgemeende excuses aan Gerrit Glomser, die ik daardoor onbedoeld met een dode mus heb verblijdt.

Om de vraag van King Kelly te beantwoorden, deze wordt inderdaad aangepast. Ik check (zodra mogelijk) wanneer de etappe is begonnen altijd nog eens of er nieuwe inzendingen zijn gekomen qua opstelling. Die mag je ook altijd gewoon aanpassen, zolang dat maar voor de start van de etappe gebeurt :)

Rabbiej

Dankjewel voor je bericht en de correctie. Bij de verwerking van de uitlag van deze etappe krijgt Kruijswijk onterecht punten, gezien zijn uitvalbeurt. Verandert echter niets aan de uitslagen van de partijen.

Tijd voor de 3e rustdag, vanavond maar eens kijken wie we er bij willen hebben.

Drossard Kudus

Dat was ik nog ff uit aan het zoeken inderdaad. DNF's kunnen volgens de regels van Scorito (die ik ook volg) nog wel altijd teampunten halen. Volgens mij omdat je in theorie voor een opgave nog steeds werk kunt uitvoeren voor een etappezege/het verdedigen van een trui. Een gestarte renner komt dus altijd in aanmerking voor punten.

Drossard Kudus

Etappe 15: Rodez > Carcassonne – BONUSRONDE
We begonnen de dag met warrigheid, veroorzaakt door mij, we eindigen de middag met warrigheid, veroorzaakt door de heren renners. Het leek een onbeduidende etappe te worden, maar dan werd er plots gevallen. Jumbo-Visma plots in de hoek waar de klappen vallen met een niet-start van Roglic, een zware val en uitvalbeurt voor Steven Kruijswijk en gele trui Jonas Vingegaard die het wegdek ook iets te enthousiast van dichtbij ging bekijken. Dan hebben we nog niet eens gerept over Tiesj Benoot en Wout van Aert die er ook bij lagen. Die laatste wist dan nog bijna te winnen, maar het is toch echt Jasper Philipsen die met een machtige sprint zijn langverwachte Touretappe binnen wist te halen. Michael Mørkøv wordt, tenzij de wedstrijdjury gratie verleent, het eerste slachtoffer van de tijdslimiet. Dus niet de Granon of de Alpe d'Huez, maar de sprintersrit naar Carcassone waar deze voor het eerst wordt overschreden. Er hing vandaag iets in de lucht... waarschijnlijk hitte.

Bonusronde 2, zo vlak voor het einde van het reguliere seizoen. Erg close waren de duels vandaag alleszins niet, maar belangrijk zijn ze wel geweest. Het klassement begint een steeds vastere vorm aan te nemen. De eerste divisiewinnaar is bijvoorbeeld al bekend. Met zijn winst op Ab Normaal verzekerde Rabbiej zich vandaag van de winst in de Divisie Rosa. Met nog maximaal 3 punten te verdienen is het gat op Gerrit Glomser en Ab opgelopen tot 5 punten. Een veilige marge dus. Uit context zou de oplettende lezer op kunnen maken dat ook Gerrit vandaag wist te winnen. Dat gebeurde tegen Maillot à Pois. 36 bankpunten, verdeeld tussen Hugo Hofstetter en Luca Mozzato, gooiden nog bijna roet in het eten, maar Wout van Aert is een klasse apart. Een uitslag waardoor ik wegens de perikelen omtrent de ronde van gisteren vanavond al een stuk beter zal slapen (sorry Maillot).

Een belangrijk duel in de Divisie Jaune dan. Met winst tegen Zwartebroekengeletrui zou Arry1338 de virtuele leiding in de divisie overnemen, maar Zwartebroekengeletrui kende vandaag wederom een prima ronde. Een verrassende Tadej Pogacar (dat hoor je ook niet vaak) op plek 12 droeg daar zeker aan bij. Daarbij gaat het in de strijd om de divisietitel nog tussen Zwartebroekengeletrui en Mithrandir, die vandaag op het belangrijke moment weer eens wist ten winnen, ten koste van King Kelly. Zij treffen elkaar nog woensdag op Peyragudes, maar Zwartebroekengeletrui heeft ook de tiebreaker, dus Mithrandir gaat wat geluk op dinsdag nodig hebben. In de divisie Rojo nu een kleine buffer van 2 punten voor mij. Ik versloeg vandaag SvenVDB. bastaix versloeg vandaag Bonorrie, waardoor hij nu ook weer helemaal meedingt.

Rabbiej krijgt bij de eerste ronde van de play-offs een beschermde status en hoeft tijdens die etappe richting Hautacam enkel om de theoretisch best mogelijke uitgangspositie voor de kwartfinale hoeven te spelen. Ook Zwartebroekengeletrui is al zeker van die status. Mocht Mithrandir hem alsnog voorbijstreven is hij in ieder geval de beste runner-up. King Kelly, Maillot à Pois en SvenVDB hebben geen theoretische mogelijkheid meer om beste #2 te worden en zullen diezelfde etappe naar Hautacam al moeten spelen om hun winstkansen voort te zetten.

Vanavond begint dus de laatste transferronde. De voorbereiding zal ik over enkele minuten afronden zodat iedereen weet waar ze morgen aan toe zijn.

Uitslagen
Maillot à Pois (64 - 82) Gerrit Glomser
Rabbiej (122 - 28) Ab Normaal
Zwartebroekengeletrui (107 - 63) Arry1338
King Kelly (65 - 92) Mithrandir
bastaix (100 - 54) Bonorrie
Drossard Kudus (75 - 18) SvenVDB

Standen na Etappe 15
1. @ Zwartebroekengeletrui (13-4)
2. # Rabbiej (13-4)
3. @ Mithrandir (11-6)
4. * Drossard Kudus (10-7)
5. @ Arry1338 (9-8)
6. * bastaix (8-9)
7. * Bonorrie (8-9)
8. # Gerrit Glomser (8-9)
9. # Ab Normaal (8-9)
10. @ King Kelly (5-12)
11. # Maillot à Pois (5-12)
12. * SvenVDB (4-13)

Divisie Rosa
1. RABBIEJ (13-4) - Divisiewinnaar
2. Gerrit Glomser (8-9)
3. Ab Normaal (8-9)
4. Maillot à Pois (4-13)

Divisie Jaune
1. Zwartebroekengeletrui (13-4)
2. Mithrandir (11-6)
3. Arry1338 (9-8)
4. King Kelly (5-12)

Divisie Rojo
1. Drossard Kudus (10-7)
2. bastaix (8-9)
3. Bonorrie (8-9)
4. SvenVDB (4-13)

Drossard Kudus

Transferdag 3
De laatste rustdag van de Tour. Vaak de stilte voor de storm, maar bij ons geen sprake van stilte. Om 0:00 gaat de transfermarkt weer open. Kans om uitvallers te vervangen, afscheid te nemen van tegenvallers of tactische zetten te maken. Het aantal renners dat je aan mag werven is gelijk aan het aantal uitvallers in je team. Wanneer je minder dan 2 uitvallers hebt mag je maximaal 2 nieuwe renners aanwerven. Met de uitval van Steven Kruijswijk zijn dit de beschikbare transfers per deelnemer.

- King Kelly > 3 renners (allen uitvallers)
- Ab Normaal & Mithrandir > 2 renners (allen uitvallers)
- bastaix, Gerrit Glomser, Rabbiej, SvenVDB > 2 renners (één uitvaller en één trade
- de rest > 2 renners (allen trades)

Met de Corona-onzekerheid en de vorige rustdag in het achterhoofd de volgende verduidelijking. Mocht je een trade maken voor een renner welke niet van start gaat in de volgende etappe mag deze "gratis" vervangen worden. Dat kost dus geen tweede trade en je wordt niet gedwongen de laatste week te starten met een man minder. Let wel, de deadline van maandag 23:59 blijft staan. Wordt het pas op dinsdag duidelijk dat een renner die dag niet meer van start gaat, zoals King Kelly tijdens de vorige rustdag met George Bennett overkwam, geldt dit niet meer. Alle trades en vervangingen moeten dus op maandag worden gemaakt. Natuurlijk blijft de gouden transferregel gelden: wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Niet beschikbaar
Andrea Bagioli (Maillot à Pois & Mithrandir)
Romain Bardet (Drossard Kudus & Maillot à Pois)
Tiesj Benoot (Drossard Kudus & Mithrandir)
Alberto Bettiol (Ab Normaal & Arry1338)
Stefan Bissegger (Bonorrie & Mithrandir)
Damiano Caruso (Ab Normaal & bastaix)
Mattia Cattaneo (Mithrandir & Zwartebroekengeletrui)
Alberto Dainese (Gerrit Glomser & Mithrandir)
Caleb Ewan (Maillot à Pois & SvenVDB )
Jakob Fuglsang (Gerrit Glomser & Zwartebroekengeletrui)
Filippo Ganna (Arry1338 & Ab Normaal)
David Gaudu (Arry1338 & SvenVDB )
Simon Geschke (Maillot à Pois & Ab Normaal)
Dylan Groenewegen (King Kelly & Rabbiej)
Hugo Hofstetter (Gerrit Glomser & King Kelly)
Fabio Jakobsen (Arry1338 & Rabbiej)
Bob Jungels (Maillot à Pois & Rabbiej)
Lennard Kämna (Bonorrie & Rabbiej)
Patrick Konrad (Bonorrie & King Kelly)
Alexander Kristoff (Ab Normaal & Gerrit Glomser)
Andreas Kron (Ab Normaal & King Kelly)
Stefan Küng (Maillot à Pois & Rabbiej)
Sepp Kuss (Arry1338 & Rabbiej)
Christophe Laporte (Drossard Kudus & SvenVDB )
Pierre Latour (bastaix & SvenVDB )
Alexey Lutsenko (bastaix & Gerrit Glomser)
Rafal Majka (Drossard Kudus & Rabbiej)
Daniel Felipe Martínez (Bonorrie & Drossard Kudus)
Enric Mas (Arry1338 & SvenVDB )
Michael Matthews (Ab Normaal & Mithrandir)
Brandon McNulty (Ab Normaal & Drossard Kudus)
Louis Meintjes (Drossard Kudus & Gerrit Glomser)
Matej Mohoric (bastaix & SvenVDB )
Bauke Mollema (Maillot à Pois & Rabbiej)
Luca Mozzato (Bonorrie & Gerrit Glomser)
Aurélien Paret-Peintre (bastaix & Gerrit Glomser)
Mads Pedersen (Arry1338 & Maillot à Pois)
Jasper Philipsen (bastaix & Mithrandir)
Thomas Pidcock (bastaix & SvenVDB )
Thibaut Pinot (King Kelly & Maillot à Pois)
Tadej Pogacar (Mithrandir & Zwartebroekengeletrui)
Neilson Powless (bastaix & Drossard Kudus)
Nairo Quintana (Bonorrie & Zwartebroekengeletrui)
Peter Sagan (bastaix & Zwartebroekengeletrui)
Nick Schultz (King Kelly & Zwartebroekengeletrui)
Dylan Teuns (Mithrandir & SvenVDB )
Geraint Thomas (Ab Normaal & Drossard Kudus)
Rigoberto Uran (Ab Normaal & Zwartebroekengeletrui)
Wout van Aert (Gerrit Glomser & Rabbiej)
Danny van Poppel (Drossard Kudus & Zwartebroekengeletrui)
Jonas Vingegaard (Arry1338 & Bonorrie)
Aleksandr Vlasov (Drossard Kudus & Maillot à Pois)
Michael Woods (Gerrit Glomser & Rabbiej)
Fred Wright (SvenVDB & Zwartebroekengeletrui)
Adam Yates (Arry1338 & Bonorrie)

Beperkt beschikbaar (1x)
Giulio Ciccone (Mihtrandir)
Benoît Cosnefroy (SvenVDB )
Matteo Jorgenson (bastaix)
Yves Lampaert (Rabbiej)
Andreas Leknessund (Zwartebroekengeletrui)
Matis Louvel (Zwartebroekengeletrui)
Valentin Madouas (Arry1338)
Maximilian Schachmann (Bonorrie)
Marc Soler (King Kelly)
Michael Storer (Zwartebroekengeletrui)
Jasper Stuyven (King Kelly)
Benjamin Thomas (Bonorrie)
Taco van der Hoorn (King Kelly)
Nathan van Hooydonck (Drossard Kudus)
Carlos Verona (King Kelly)

Laatst gewijzigd
Drossard Kudus

Teams voor Etappe 16

Divisie Rosa
Maillot à Pois (10)
Aleksandr Vlasov
Mads Pedersen
Caleb Ewan
Thibaut Pinot
Stefan Küng
Romain Bardet
Bauke Mollema
Simon Geschke
Andrea Bagioli
Bob Jungels

Rabbiej (10)
Wout van Aert
Fabio Jakobsen
Bob Jungels
Dylan Groenewegen
Bauke Mollema
Stefan Küng (ipv Michael Woods)
Sepp Kuss
Rafal Majka
Lennard Kämna
Yves Lampaert

Gerrit Glomser (9)
Wout van Aert
Michael Woods
Aurélien Paret-Peintre
[s]Jakob Fuglsang[/s]
Alexander Kristoff
Alexey Lutsenko
Hugo Hofstetter
Louis Meintjes
Alberto Dainese
Luca Mozzato

Ab Normaal (10)
Damiano Caruso
Geraint Thomas
Alexander Kristoff
Brandon McNulty
Rigoberto Uran
Michael Matthews
Andreas Kron
Alberto Bettiol
Simon Geschke
Filippo Ganna

Divisie Jaune
Zwartebroekengeletrui (10)
Tadej Pogacar
Nairo Quintana
Fred Wright (ipv Jakob Fuglsang)
Mattia Cattaneo
Matis Louvel
Peter Sagan
Michael Storer (ipv Rigoberto Uran)
Andreas Leknessund
Danny van Poppel
Nick Schultz

King Kelly (10)
Nick Schultz
Dylan Groenewegen
Jasper Stuyven
Thibaut Pinot
Patrick Konrad
Hugo Hofstetter
Marc Soler
Carlos Verona
Andreas Kron
Taco van der Hoorn

Arry1338 (10)
Jonas Vingegaard
Fabio Jakobsen
Mads Pedersen
David Gaudu
Filippo Ganna
Enric Mas
Alberto Bettiol
Sepp Kuss
Valentin Madouas
Adam Yates

Mithrandir (10)
Tadej Pogacar
Jasper Philipsen
Michael Matthews
Stefan Bissegger
Alberto Dainese
Mattia Cattaneo
Andrea Bagioli
Dylan Teuns
Tiesj Benoot
Giulio Ciccone

Divisie Rojo
bastaix (10)
Jasper Philipsen
Damiano Caruso
Peter Sagan
Neilson Powless
Alexey Lutsenko
Thomas Pidcock
Aurélien Paret-Peintre
Matteo Jorgenson
Pierre Latour
Matej Mohoric

Drossard Kudus (10)
Aleksandr Vlasov
Nathan van Hooydonck (ipv Daniel Felipe Martinez)
Geraint Thomas
Romain Bardet
Brandon McNulty
Neilson Powless
Danny van Poppel
Louis Meintjes
Tiesj Benoot (ipv Rafal Majka)
Christophe Laporte

Bonorrie (10)
Jonas Vingegaard
Adam Yates
Daniel Felipe Martinez
Stefan Bissegger
Nairo Quintana
Maximilian Schachmann
Lennard Kämna
Patrick Konrad
Benjamin Thomas
Luca Mozzato

SvenVDB (10)
Enric Mas
Caleb Ewan
David Gaudu
Dylan Teuns
Thomas Pidcock
Matej Mohoric
Benoît Cosnefroy
Pierre Latour
Christophe Laporte
Fred Wright

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Uiteraard Roglic en Van der Poel er uit.
Graag er in (meerdere aangegeven mocht iemand mij voor zijn)

1. Simon Geschke
2. Filippo Ganna
3. Matej Mohoric
4. Marc Soler
5. Jeremy Lecroq

Rabbiej

En de transferdag is open!

Filippo Ganna voor Steven Kruijswijk (uitvaller)
Yves Lampaert voor Michael Woods

Indien Ganna en/of Lampaert niet meer mogelijk zijn dan graag 1 van de volgende renners:
1. Stefan Küng
2. Benjamin Thomas
3. Jasper Stuyven

Drossard Kudus

Ik verwacht weer gelijk de nodige actie, daarom:

UIT:
Daniel Felipe Martinez
Rafal Majka

IN:
1. Filippo Ganna
2. Stefan Küng
3. Nathan van Hooydonck
4. Tiesj Benoot

Hopelijk die eerste twee dus maar we zullen zien.

Mithrandir

Ipv mijn 2 uitvallers wil ik graag de 1e 2 van het volgende lijstje:
T Benoot
G Ciccone
S Geschke
N v hooydonck
A Kron
B Thomas
F Ganna

Rabbiej

Haha prachtig... Gefeliciteerd Ab :)

Drossard Kudus

Dat is dus Geschke & Ganna voor Ab, Lampaert & Küng voor Rabbiej en Van Hooydonck & Benoot voor mij

Ab Normaal

Lol, iedereen er bovenop!

Mithrandir

Zoooooooooooo dat was snel.

ZwartebroekengeIetrui

Ik wil Fuglsang wisselen met Fred Wright, en Rigberto Uran met Michael Storer

Drossard Kudus

Alle transfers t/m Zwartebroekengeletrui zijn nu verwerkt, Mithrandir schrijft Benoot en Ciccone bij.

Drossard Kudus

Met het uitstappen van Jakob Fuglsang komt er ook weer een plekje vrij in de selectie van Gerrit Glomser.

1 2 ... 9 10 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.