Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 112 113 114 115
Eddix

'@Aberastuuurrriii same, al was mijn sprintteam wel redelijk. Vooral kopmankeuze vaak gemist, Roglic bleek niet onmisbaar, maar heeft toch ook best wat punten gescoord. Pedersen bleek de gouden naam te zijn. En ook Ayuso en Rodriguez bleven er altijd kort bij zitten, zelfs nadat ze beide gevallen zijn. Ook O'Connor, MAL en Arendsman verrassen me enigszins. Mooie prestaties! Almeida.. beetje zand strooien maat uiteindelijk ook prima gereden.

Nu op 92%. Morgen verwacht ik met Pedersen, Ackermann, V Poppel en 2 QS renners nog wel een mooie score. Maar 95% ga ik niet halen ben ik bang.

nasibal

'@JimKro

Het gaat inderdaad pittig worden. Mas zou in de eindafrekening genoeg opleveren om zijn sprinters morgen + (een deel van) je achterstand te compenseren. Wat vooral lullig is dat hij één extra quickstepper heeft (vanwege uitvallen Serry) en dat de eindafrekening punten van jouw Hart (via Carapaz) gecompenseerd worden door zijn verder volledig niets toevoegende Lopez (via Pedersen). Het goede rijden van Arensman de laatste paar dagen en het uitvallen van Bennet (al was zijn puntentrui natuurlijk niet zeker) zijn eigenlijk vrij zuur voor je.

Laatst gewijzigd
Platje

Tja.. het zit zo dicht bij elkaar.. als Yates (of een anders die wat kon betekenen) op zn fiets had gezeten had het er waarschijnlijk wel heel anders uit gezien.. dus om nou te zeggen dat het zuur is dat de ene is uitgevallen.. tja daar hebben heel veel anderen ook/meer last van gehad

Ps doet trouwens niets af van je topprestatie Jimkro 😀

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Platje

Over het hele plaatje heb je uiteraard gelijk. Dat plaatje had er onder andere omstandigheden heel anders uit gezien, geen twijfel over mogelijk. Ik ging vooral even uit van de situatie die vandaag de dag bestaat en de vergelijking van de teams op 1 en 2.

Laatst gewijzigd
Simcha

Hier sta ik nu op 98,1 procent, dus het wordt morgen nog een spannend dagje. Ik heb de fout gemaakt Pedersen geen kopman te maken. Een drukke dag, dus had misschien een andere keuze gemaakt als ik me beter had verdiept in de etappe. Met alleen de eindafrekening verwacht ik wel - met enige marge zelfs - die kloof te overbruggen, maar de sprintetappe morgen kan nog roet in het eten gooien.

JimKro

Klopt, een zeer sterke Arensman kan me wel eens de das om doen haha! Om dan te bedenken dat je bijna elke etappe wel punten laat liggen met kopmankeuzes en dergelijke xD Maar uiteindelijk heeft iedereen dat natuurlijk.

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Na vorige week hele week #1 te zijn ben ik helaas helemaal weggezakt.naar #90 99.7 teveel uitvallers en zal alleen maar zakken door de eindafrekening..
Het uitvallen van vine kan me de gouden beker kosten.

Morgen wel nog een mooie sprintteam met merlier ackermann van poppel teunissen wright en pedersen

rbc1912

Dat is wel een heel deftig sprintteam zeg

zitvlees

ik ga het vriendenpoultje winnen.. volgens m'n vrienden wel met smet. Met het record aan uitvallers voor iedereen, moet ik het wel een beetje met ze eens zijn. Snel wordt de aandacht verlegd naar de jongens die nog rijden, maar niemand denkt AAN MIJN WOODS DIE ALLES OP EEN HOOPJE HAD GEREDEN BIJ MINIMAAL 3 ETAPPES WAAAAAAAAAA

Gouden bekergrens in de 4634. Succes met de laatste dag en eindafrekening!

Aberastuuurrriii

'@Eddix dan heb je nog een keurig sprintersteam over voor morgen. Bij mij is het echt overleven met Groves (C) en Pedersen als enige sprinters.
Verder een beetje puntjes sprokkelen met de AK mannen.

Hayter, Vendrame, Thijssen, Stewart en Einhorn waren mijn andere (semi) sprinters. Die lagen er allemaal na de helft van de Vuelta er al uit haha.

Het ken vriezen, het ken dooien zullen we maar zeggen

BurnievdV

Zo aan het einde toch maar eens een account aangemaakt op Wielerflits. Mooi om dit te volgen. Vandaag nog op plek 111 (99,6%) Kijken wat de eindafrekening gaat opleveren.

Platje

'@BurnievdV aangemaakt om alleen te vertellen dat je 111e staat?

Laatst gewijzigd
vevie

'@Platje: 😂. Nederigheid siert de mens, laten we maar zeggen.

user27296

'@ burnievdV

Ik sta op een 26 ste plaats, mja op wielerfilts zijn veel goede spelers hé!

BurnievdV

Sorry mensen, komt idd arrogant over. Niet zo bedoeld. Excuses daarvoor! Zal me voortaan nederiger opstellen ;)

Geel truitje

Jim kro mooie prestatie denk dat je de nummer 1 pakt maar t aflegt tegen de nummer 4 MC
Deze sprint word een belangrijke !

Suc6
Zelf onozol geweest door geen pedersen te nemen anders was t hier ook goud !

Platje

Geen probleem Burnie! Komen hier vaak mensen 1 keer posten dat ze het goed doen en verder hoor je nik meer.. Post zelf ook niet superveel met de grote rondes, zo af en toe, maar dat je reageert is al een goed teken ;)

Zadelpen

Wow! Jimkro wat goed en gaaf man!

Ik heb twee vrienden die beide ook een keer algemeen hebben gewonnen. Eentje had overal aan subpools meegedaan. En een trek racefiets gewonnen van Mantel en geld etc haha.

Kan me herinneren dat die amper geslapen heeft de laatste nacht voor einde ronde.

Succes vandaag!

Zadelpen

Ik probeer hun winst altijd wel te downgraden door te zeggen dat het vergane glorie is, en toen waren er nog niet zoveel deelnemers, en bonuspunten telden toen nog dubbel. Bla bla bla....

Met nul succes. Eenmaal gewonnen, blijft glorieus voor de eeuwigheid!

JimKro

Bedankt Zadelpen en Geel Truitje 😁 Het wordt echt spannend, een klein detail in de sprint kan beslissend worden! Maar het is sowieso al mooi om een keer in deze situatie te komen.

HeldS

'@geel truitje, laten we het met zijn allen hopen

Smarty

Ik had dus GEEN Ayuso, Wright en Vine in mijn team.....en sta toch nog op 95,8%. Fingers crossed voor een bronzen bekertje!

HeldS

Merlier sprint niet eens mee, al denk ik niet dat ik met winst Merlier en eindafrekening had gewonnen.

Simcha

O nee, als dit de definitieve eindafrekening is, dan ben ik gestrand op 98,9 procent, op ongeveer 15 punten van het gouden bekertje. Heel goed, maar voelt nu toch even zuur.

arjenzvob

Geëindigd op 98,8%. Toch jammer! Zo dichtbij....

1 2 ... 112 113 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.