Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 15 ... 114 115
Dumoulist

Ik vrees dat door de naam van Meeus ook een streep kan.

Tijn Hoffman

Jammer dat je zonder ziggo de rondes gwn niet kan volgen en dat eurosport 8 dagen lang clasico san sebastian uitzend 👍

Matsoe

Er wordt wel uitgezonden op cycling.today, als je Vuelta a burgos Livestream opzoekt is het wel te vinden

Laatst gewijzigd
Boasson en Hagen

Zware val van Meeus? Zag er wel pijnlijk uit, maar was volgens mij niet meer dan een schuiver over het asfalt. Zijn fiets vloog wel door de hekken, wat het spectaculairder liet lijken. Vuelta is ook pas over 2 weken.

Als zowel Bennett als Meeus niet meegaan, is Walls wel interessant, ware het niet dat die ook al over de boarding is gevlogen op de baan.

niek-vdv

Almeida in Burgos weer vertrouwd net gelost worden op een klim en dan op eigen tempo steeds net achter het peloton blijven rijden en dan net voor de top weer aansluiten.
Valverde laat blijken dat hij voor de punten (slechts 5 in dit geval) in ieder geval voor elke plek wil gaan sprinten.

Laatst gewijzigd
Matsoe

Sivakov zn pickrate zal hierdoor wel weer flink stijgen, zal in de Vuelta zelf na drie etappes 5x op het asfalt gelegen hebben

Delric

Toch wel weer wat mooie inzichten opgedaan in de ronde van Burgos.
Almeida: hoort klimmend niet bij de betere en sprint vervolgens ook niet mee voor de ereplaatsen. Maakt 4 mln toch wel aan de prijs?!
Valverde: ging wel makkelijk mee en sprint wel voor die ereplaatsen
Bora: team maakte een sterke indruk. Wilco lijkt wel te moeten knechten
Sivakov: weer eens sterk in voorbereidingskoers. komt het er ooit uit in een grote ronde?
Ilan: ging goed mee en sprint voor de plekkies
Mäder/Landa: matig
JP Lopez: slecht

Matsoe

Als ik zo maar wat in elkaar klik krijg ik 9 klassementsmannen, 6 klimmers en Flip, dat is niet helemaal de bedoeling, maar al die 1mil mannen klikken er zo lekker in, hirt, pozzo, de la Cruz, Rodriguez...

Yskoud

JP Lopez komt net van hoogtestage in de Seirra Nevada dus vandaag zegt niet zoveel.

MAL wel weer goed zeg, dat wordt nog een hoofdbreker.

Tommytom

Ja, 20 klimmers klik ik er ook zonder moeite in. Tiberi, Hamiltom, Chaves en Adria allemaal lekker goedkoop

Boasson en Hagen

Er zullen vast nog wel wat c-sprinters bij komen die je er ook zo in klikt, relatief makkelijk top 10 plekken binnenhalen voor die mannen. Ik tel nu pas 9 sprinters namelijk, exclusief lead-outs.

vevie

MAL geen hoofdbreken. Die gaat 100% mee. Er zijn weinig betere klimmers dan Miguel Angel. Hij moet alleen eens weer een hele GT op zijn fiets blijven zitten en van drama bespaard blijven.

Geoffrey1420

Grappig dat hier mensen praten over een krap budget. Je kan van dit budget je droomteam samenstellen. Zeker als roglic niet meedoet. Verder gaat hindley of remco de vuelta winnen.

Nul verstand

'@Sander De Wit, als je ook versobert op sprinters kan het ja. Anders zul je toch twee of drie belangrijke GC guys thuis moeten laten.

Yskoud

Jordi Meeus in bewustzijn naar het ziekenhuis.

rbc1912

Maar heel krap vind ik het budget nu ook weer niet

Yskoud

Roglic zit sinds vandaag weer op de fiets en is weer met trainen gestar, blijkt uit zijn Insta

niek-vdv

Roglic is ook behandeld door dezelfde dokter als in de lente met zijn knieblessure en die bevestigt problemen met de Vertebrae (ruggenwervels).
Maar sinds vandaag zit hij dus inderdaad weer op zijn fiets.

Laatst gewijzigd
Geoffrey1420

In mijn ogen kan je zeker 6 redelijk goedkope sprinters kiezen die standaard top 15 gaan rijden in dit veld. Heb daarnaast de 6 die voor bijna 80% zeker top 15 gaan rijden en er staat een heel behoorlijk team. Maargoed misschien lijkt het zo en zit ik er naast. In mijn ogen is het budget te ruim en kan iedereen met een beetje kennis hier een team neerzetten met alleen maar bekende namen zonder echt op zoek te gaan naar buitenkansje. Chaves is zo iemand maar in hoeverre is hij een dark horse bij het scoritto publiek?

niek-vdv

Meeus onder andere een gebroken neus en sleutelbeen dus daar kan definitief een streep door.

KissMyAce2.0

'@Sander
Welke.Chaves bedoel jij? Esteban? Die rijdt toch al een tijdje zonder een pepertje in zijn achterste

Geoffrey1420

'@kissmyace2.0. Haha die gaat goed zijn let maar op!

Derkus

Primoz Roglic zit weer op de fiets. De 32-jarige Sloveen van Jumbo-Visma plaatste op Instagram een foto vanuit de heuvels rond zijn woonplaats Monaco.

Derkus

Nou, geloof dat we mogen aannemen dat Roglic dus gewoon van de partij is.

vevie

Roglic gaat gewoon starten. Echter gaat je team meer in balans zijn zonder Roglic, dan met Roglic. Als hij start gaat hij hoogstwaarschijnlijk weer hoog eindigen. Ik skip hem deze ronde. Genoeg spelers hier hebben laten zien dat je hoog kunt eindigen zonder de potentiële winnaar.

1 2 ... 15 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.