Dus... ik zie grote kans dat DQS TTT kan gaan winnen. Maar wie pakt dan de witte trui?
vWilder die iets jonger is dan Remco. Of positie over de finish heen.... lijkt mij dat laatste?
Maakt het dan met zijn punch van vWilder toch nog interessanter voor mogelijk 5dagen extra wit?
'@Linkesoep truien worden bepaald door wie als eerst over de finish komt. Wellicht dat er wordt afgesproken dat Van Wilder voor De Hommel mag finishen en een paar dagen het wit mag dragen, maar de rest van de Vuelta wel gewoon in dienst rijdt. Moet het overigens nog maar zien dat QS wint. Als Roglic en Dennis starten zijn de Jumbots de grootste kanshebbers denk ik. BikeExchange en UAE hebben ook een goede ploeg. INEOS ook even afwachten waar ze mee komen. Een team met Hayter, De Plus, Van Baarle, Kwiatkowski, Rodriguez, Sivakov, Carapaz bijv zie ik de TTT wel winnen. Bora kan ook verrassen...
Wat verwacht men van Uae in de TTT?
2 heel goede tijdrijders
Almeida
Mcnulty
Ayuso die ook aardig tijdrijden kan.
Ivo oliveira die ook een tijdrijder baanwielrenner is
Soler en Polanc ook heel goede hardrijders. Meestal top 30 in tijdritten.
Ook Ackermann is een goede pion die al prologen gewonnen heeft.
Team Zadelpen eindigt een keer bij de top 500 en vergelijkt zich nu al met de Spaanse koninklijke. Er zijn forummers met een prijzenkast waar dat ene Gouden Bekertje niets een bij zou passen.
Maar goed een kinderhand is snel gevuld. Als Danny Nelisse de hele tijd mag vertellen dat hij wereldkampioen us geweest, dan mag jij zeker trots zijn!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.