Er is weer een nieuwe column[/url], heel interessant weer, aanrader om te lezen!
Maar wie is het? Er zullen vast hier ook mensen zijn die zich dat afgevraagd hebben.
Hier staan wat aanwijzingen.[/url]
Op basis van de nieuwe column wil ik nog toevoegen:
* Rijdt nu niet de Giro, maar heeft 'm wel verschillende malen gereden.
* Heeft ook de Vuelta en de Tour gereden in het verleden.
* "These guys, with their limited sprinting skills, cause the crashes. They need to know where their place is." klinkt als iets wat een sprinter zou zeggen.
* Hij heeft wel eens een koers met Ewan gereden.
Velen denken aan Greg Henderson (rijdt nu overigens de Giro), maar mijn gok is Mark Renshaw.
Hij reed geen Amstel Gold Race in 2013, maar verder klopt het (ook de lange relatie met zijn vrouw). Qua timing past het ook mooi: klaar met Californie, even tijd voor de column.
Het is overigens niet de bedoeling dat wij komen te weten wie TSP is (anders kan hij niet meer vrijuit schrijven), maar speculeren mag wel toch?
ik vraag het me ook al een tijdje af, maar heb me er tot nu toe niet echt in verdiept wie het is, weet wel dat in het verleden de naam Adam Hansen regelmatig is gepasseerd
t is wel iemand die goed op de hoogte is van de ins en outs
Henderson was niet zo tactisch met zijn tweet, the secret pro lijkt me voorzichtiger
Dit zijn wel de tekenen dat er verandering gaande is. Tweets, anonieme columns enz. Tis niet meer zoals 15 jaar geleden. Maar in een periode van 5 jaar vindt gewoon nog geen cultuurverandering plaats...
Wat mij wel zorgen baart zijn een paar klimtijden dit jaar. Die zijn van een niveau dat toch wat hoger lijkt te liggen dan vorig jaar. Er worden records verbroken, zelfs door Rebellin in Turkije. Tja.
'@kk: klimtijden zeggen natuurlijk ook niet alles: mee/tegenwind op een klim kan al enorm veel doen, evenals hoe hard voor de klim is gereden, hoeveel ploegmaten er nog bij de kopman zitten etc. Je hebt wel een punt als dit echt op een flink aantal klimmen zo is. Het lastige is dat ik echt geen idee heb of /in welke mate nog gebruikt wordt..
Dat van de tour even gemist, dan zal het Renshaw waarschijnlijk niet zijn (al geeft de TSP mogelijk soms foutieve informatie om anoniem te blijven).
Wat hij over mechanische doping schrijft is ook wel interessant: hij is er vrij zeker van dat dat gebruikt is. " We’ve even seen mechanics from certain teams behaving oddly at races in the past, standing at the side of the course with spare bikes when usually those bikes would just be placed on the car. And when those mechanics are left at the side of the road with bikes after they’ve changed, well, that’s the sort of odd stuff you wouldn’t usually see. "
Heb hem net nog eens gelezen, kan aan mij liggen hoor maar ik vond het stuk nogal tegenvallen :/
Alles wat er in staat kan ik als volger ook exact zo beschrijven, lijkt eigenlijk meer een soort samenvatting van wat er hier op de site stond afgelopen periode. Heb het idee dat een wielrenner het op een ander manier zou brengen, het blijft een beetje algemeen eigenlijk.
Of we zitten er hier op WF gewoon bovenop, dat kan ook. ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.