Afvalkoers Vuelta 2022

1 2 3 4 ... 12 13
ezequiel

Deze keer doe ik ook graag mee als ik nog op tijd ben.

Nick Vermeulen

Ik ga mijn plekje met spijt toch maar doorgeven. Ik vertrek morgen op vakantie,en dus niet veel tijd meer om een competitief team samen te stellen. Veel succes allen

vito020

Ben er bij!

Wielerfan999

Als er nog plek is ben ik er graag bij

Malathion

Kan ik nog meedoen?

Xander24

Ben ik nog op tijd? Doe graag weer mee

Rije Rudy

Ik doe graag mee als het nog lukt

Peter Post Forever

Doe graag mee als er nog plek is!

hartstikkebedankt

Ik doe mee

kokkie1975

Indien nog plek ben ik graag van de partij

Rawolf

Ik doe weer mee, ben wel op vakantie dus ipv 4 tabbladen tegelijk open ga ik ff op m'n mobiel lopen kutten maar komt goed

kievit

Ik doe graag weer mee!

Supra

Ik doe ook graag mee!

mensFaber

Ik doe ook graag mee. Anders reserve.

Rabbiej

tempo789 staat 2x op je deelnemerslijst.. Het lijkt er op dat ik net de lijst van deelnemers ga halen, oefff...

Als in de komende dagen de startlijst wat meer definitievere vormen aan zal nemen, zal ik weer een excel bestandje creëren waarmee makkelijk te puzzelen is.

Ab Normaal

Zo, en we zijn los.
Ik vind het oprecht rot voor de mensen die niet mee kunnen doen. Maar ik heb gekozen om mensen die niet altijd de tijd hebben om online te zijn ook een kans te geven. In het verleden is ook al eens besloten om mensen die meegedaan hebben een ronde over te slaan.
Ik weet dat de vraag groter is dan het aanbod.

Ook heb ik over hetzelfde nagedacht als Arry1338 aangeeft, om organisatoren van spelletjes voorrang te geven om zo te stimuleren dat er meer mensen daar iets mee doen.
Zo vind ik het enorm jammer dat het bagagedragerspel niet gespeeld wordt deze editie omdat Wielervolger het deze keer niet kan organiseren.
Als er hier computerwizzards zijn die een manier weten om het volkomen te automatiseren zodat ik niet meer handmatig alle teams hoeft in te voeren, dan nodig ik die van harte uit om zich te melden.
Dat is namelijk voor mij de beperking om meer deelnemers toe te laten.

Sowieso ga ik na de Vuelta nadenken over mogelijke optimalisatie van het spel. Dan heb ik daar een maand of 6 de tijd voor.
Meningen daarover hoor ik graag!

Platje

Top dat ik nog net mee kan doen :)

@Ab: in de inleiding staat 8.000 punten maar in het dikgedrukt staat de verlaging naar 7.000. Aangezien niet iedereen altijd alles even goed leest misschien verstandig om dit aan te passen om ongeldige teams (en heen en weer gemail/irritatie) te voorkomen?

Ab Normaal

'@Platje
Dat was bij de Tour ook maar toen kreeg je eenmalig 9000. De standaard regel is 8000 maar als de nodig is om de diversiteit van de teams te vergroten wil ik er van af kunnen wijken.
Daarom heb ik het bewust vet gedrukt.
Als mensen vet gedrukte tekst al niet lezen houdt het we op denk ik :)

Platje

Daar heb je een punt. Bij deze is het iig toch nog een keer genoemd ;)

Arry1338

Dus 7000 punten maximaal :)

Ab Normaal

Yes

VincentK

Heb als nieuwkomer de tour 22 afvalkoers eens doorgelezen om te kijken wat nu een handige mix is, te beginnen met het aantal sprinters dat ik meeneem (helaas is er deze keer geen WvA die in elke renners-categorie meetelt, dus naast minder budget -terecht- hadden we eigenlijk ook een 13e renner moeten krijgen ;-)) Helaas blijkt het exacte aantal niet heel belangrijk, als je maar de juiste sprinters meeneemt. Ik moet toch zelf weer aan het werk, ik had het kunnen weten…..

De exit verhaaltjes waren in de tour erg vermakelijk en zorgen er volgens mij ook voor dat “de koers” leeft. Ik hoop ver tot richting Madrid mee te doen, maar als dat niet lukt neem ik lekker plaats in de volgwagen. En nu weer verder met die 12 renners. Veel plezier en succes allemaal!

Arry1338

Per ongeluk de verkeerde thread open staan, haha! nevermind me!

Laatst gewijzigd
Peter Post Forever

Ivm tijdgebrek heb ik besloten toch niet mee te doen en om mijn plek dus aan een iemand van de reservelijst af te staan. Veel plezier met dit spel en de Vuelta.

Rabbiej

Ook al hebben nog niet alle teams hun ploegen definitief doorgegeven heb ik mijn afvalkoers bestand alvast online geplaatst. Mocht je al willen puzzelen gebruik het gerust.

Link: https://docs.google.com/spreadsheets/d/182KF5FNcJD5l0kgBZ2Jpt7Ijl-W6ujG5sXz08oz8-MM/edit?usp=sharing

De renners van teams die nog niet zijn bevestigd staan op dit moment nog in het oranje, wanneer de ploegen definitief bekend worden gemaakt of als er nog wijzigingen zijn in de startlijst pas ik het bestand nog aan.

1 2 3 4 ... 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.