Afvalkoers Vuelta 2022

1 2 3 4 ... 12 13
Mithrandir

Omdat het via mijn mobiel niet lukt een mail te versturen heb ik mijn inzending per pm nogmaals verstuurt.
Ik hoop dat deze geaccepteerd wordt.

BlingSagan

Mijn ploeg net gemaild

JDV21

Ik heb mijn team verstuurd!

VincentK

Ook opgestuurd. Was behoorlijk schuiven en rekenen toen Guerreiro niet op het EF-lijstje stond, maar ik heb er weer 12. Wordt in Utrecht en Breda gelijk spannend :-) !

Guido Maltempi

Mijn team is verstuurd. Dank nog @Rabbiej voor het handige puzzeldocument (voor wie nog gaat puzzelen: zie laatste post op de vorige pagina).

Platje

Team verstuurd. Superhandig Rabbiej, thanks!

pirazzi

Team gemaild.

tempo789

Team opgestuurd.

Limal

Team doorgemaild.

ivo001

Die van mij zal vlak voor de deadline komen, moet na het werk de puzzel leggen.

Rawolf

Heb m'n team opgestuurd

Bonorrie

Team verzonden, met dank aan @Rabbiej

coolietje

Team verzonden per mail

Meijers

Heb mijn team zojuist verstuurd, ik ben benieuwd!

Limal

Nog een goeie twee uur tot de deadline. Erg benieuwd om alle teams en de gekozen tactieken te zien!

arjenzvob

Team gemaild. Gisteren al.

Rabbiej

Mijn team is ook reeds verstuurd. Nu al twijfels maar we gaan het wel zien. Succes allemaal!

Limal

I know the feeling, @Rabbiej :-) Deze Vuelta is zo onvoorspelbaar dat ik eigenlijk meer vertrouwen had in mijn Tour-ploeg, en toen viel ik als tiende al af... Bedankt trouwens voor het handige rekenblad, ik heb er (na licht aanpassen) al ploegen voor drie verschillende spellen mee opgesteld.

Laatst gewijzigd
JapieJapo

Mijn 12 renners ook net per mail ingestuurd. Het blijft een leuke puzzel!!

ivo001

Team ingediend!

ivo001

Ik telde best wel veel aanvallers etappes, maar het is zo moeilijk om de juiste renner te kiezen die in meerdere van deze etappes voorin zal finishen. Uiteindelijk MAL ingewisseld voor Buitrago, omdat ik wel erg veel klassementsmannen had. Ook even getwijfeld om Pacher te kiezen, maar vond veel klimmen toch wat te zwaar voor hem, en Pinot is een beetje een vraagteken op het moment.

JapieJapo

Mijn team bestaat uit 5 klassementsmannen, 4 sprinters, 2 puncheurs en 1 klimmer voor slechts 5443 CQ puntjes..
Aangezien de laatste etappe een sprint is wil ik genoeg sprinters meenemen. Maar ik heb er weinig vertrouwen in dat de topsprinters Merlier en Ackermann Madrid gaan halen en daarom toch niet meegenomen...

Bode80

Er waren dit keer veel opties met een lage CQ waarde. Daarom is mijn teamwaarde slechts 6143 punten.
Ik heb gekozen voor 7 klassementsmannen en 5 sprinters. In Madrid moet dat genoeg opties geven. Bewust niet gekozen voor aanvallers. Ik hoop met mijn lagere CQ waarde die etappes te overleven.

VincentK

4 goede sprinters waarvan er twee geen strijkplank nodig hebben om mee te doen en vnl veel jonge honden die zich willen laten zien (hoop ik). Mijn team werd wel gelijk veel duurder nadat duidelijk werd dat Guerreiro niet mee doet. Verbaast me wel, want in Burgos reed hij erg goed. Toen toch maar een duurdere senior (Carapaz) aan mijn team toegevoegd. Tiebreaks ga ik niet snel winnen, dus ik hoop dat vnl mijn sprinters het goed doen. Het worden spannende en leuke weken. Benieuwd naar de andere teams en de populairste keuze (de populairste keuze kennen we allemaal al).

JDV21

Ik heb 4 echte sprinters en 6 klassementsrenners en 2 puncheurs/aanvallers in mijn team. Geen Merlier maar wel Ackermann. Kom uit net boven de 6400 punten. Dus tiebreaks kunnen het me aardig lastig maken maar hopelijk zijn er aardig wat teams die boven de 6500 punten zitten. Vond het wel erg lastig om een team te maken en geen idee of ik de juiste keuzes heb gemaakt. Er waren wel heel veel goede opties. Wel een gok genomen met Evenepoel, hopelijk kan hij zijn klassementsambities waarmaken. Ben verder benieuwd of er iemand is die Roglic heeft gekozen

1 2 3 4 ... 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.