WIELERMASTER CQ-SPEL 2023 – DIVISIE 2

1 2 ... 6 ... 12 13
jefgodfather

Deze renners waren het meest populair in Ronde 2
SCHACHMANN Maximilian 7
BERNAL GOMEZ Egan Arley 6
ASGREEN Kasper 5
GLOAG Thomas 5
MCNULTY Brandon 4
HONORE Mikkel Frølich 4
UIJTDEBROEKS Cian 4
MOSCON Gianni 4
SCHELLING Ide 4
TESSON Jason 3
VAN WILDER Ilan 3
VERNON Ethan 3
MILAN Jonathan 3
PENHOËT Paul 3
MARTINEZ Lenny 3

Voor deze renners was het verschil tussen het winnende bod en het één na hoogste bod wel heel miniem
VERNON Ethan 2
DEKKER David 2
GREGOIRE Romain 3
FEDOROV Yevgeniy 13
HERMANS Ben 13
BAGIOLI Andrea 15
GLOAG Thomas 16
TESSON Jason 20
STORER Michael 24
BUITRAGO SANCHEZ Santiago 32
BEULLENS Cédric 46

Deze renners zijn fameus overboden; iemand wou deze renner zeker in zijn ploeg hebben (winnend bod tov CQ waarde 2022)
SCHACHMANN Maximilian 714
BERNAL GOMEZ Egan Arley 688
ASGREEN Kasper 537
VINGEGAARD RASMUSSEN Jonas 509
SIMMONS Quinn 412
MILAN Jonathan 391
DE LIE Arnaud 386
UIJTDEBROEKS Cian 373
BILBAO LOPEZ DE ARMENTIA Pello 349
LUTSENKO Alexey 348
HONORE Mikkel Frølich 346
VAN UDEN Casper 340
TEUNISSEN Mike 333
MARTIN Guillaume 315

Deze renners zijn heel economisch binnengehaald (verschil winnend bod toc CQ waarde 2022
BAUHAUS Phil 0
MCLAY Daniel 0
HERREGODTS Rune 0
STAUNE-MITTET Johannes 0
RYAN Archie 0
THOMPSON Reuben 0
HALVORSEN Kristoffer 0
MOZZATO Luca 1
GANNA Filippo 1
CRAS Steff 1
FERRON Valentin 1
CONCI Nicola 2
DEKKER David 2
BALLERSTEDT Maurice 5
RICKAERT Jonas 5
VIVIANI Elia 7
MALUCELLI Matteo 9
RAJOVIC Dusan 10
KONRAD Patrick 11
VINE Jay 12
NYS Thibau 15
DE LA CRUZ MELGAREJO David 17
VAN EMPEL Etienne 18
CONSONNI Simone 19
OLDANI Stefano 20
VALGREN HUNDAHL (ANDERSEN) Michael 29
CAVAGNA Rémi 30
SYRITSA Gleb 35

Op deze renners is maar één keer geboden en had dus eigenlijk tegen kostprijs aangekocht kunnen worden (waarde achter de naam is wat er teveel geboden is)
SIMMONS Quinn 412
BILBAO LOPEZ DE ARMENTIA Pello 349
VAN UDEN Casper 340
MARTIN Guillaume 315
VAN EETVELT Lennert 277
ONLEY Oscar 224
PADUN Mark 220
MOLLEMA Bauke 219
TOLHOEK Antwan 181
HINDLEY Jai 171
WANDAHL Frederik 169
LAPORTE Christophe 167
TIBERI Antonio 147
MOHORIC Matej 129
BETTIOL Alberto 114
POOLE Max 109
BENNETT Sam 106
CHAMPOUSSIN Clément 99
MARIT Arne 96
VACEK Karel 84
PAGE Hugo 82
HAMILTON Lucas 66
PARET-PEINTRE Aurélien 61
LAURANCE Axel 59
CATTANEO Mattia 56
DEHAIRS Simon 56
BONNEU Kamiel 50
MADOUAS Valentin 49
CICCONE Giulio 48
GHYS Robbe 44
POGACAR Tadej 42
SYRITSA Gleb 35
CAVAGNA Rémi 30
VALGREN HUNDAHL (ANDERSEN) Michael 29
OLDANI Stefano 20
CONSONNI Simone 19
VAN EMPEL Etienne 18
DE LA CRUZ MELGAREJO David 17
NYS Thibau 15
VINE Jay 12
KONRAD Patrick 11
RAJOVIC Dusan 10
MALUCELLI Matteo 9
VIVIANI Elia 7
BALLERSTEDT Maurice 5
RICKAERT Jonas 5
CONCI Nicola 2
MOZZATO Luca 1
GANNA Filippo 1
CRAS Steff 1
FERRON Valentin 1
BAUHAUS Phil 0
MCLAY Daniel 0
HERREGODTS Rune 0
STAUNE-MITTET Johannes 0
RYAN Archie 0
THOMPSON Reuben 0
HALVORSEN Kristoffer 0

Rawolf

Maar 2 renners binnen, redelijk te verwachten gezien mijn boden op zeer populaire renners met een rotjaar in 2022 (asgreen, schachmann, honore).

Wel Honore en Tesson binnengehaald, prima buit opzich. Wel jammer dat ik Milan ben misgelopen had niet verwacht dat hij zo populair zou zijn.

Bod 3 is opgestuurd.

Laatst gewijzigd
jefgodfather

er was een klein foutje geslopen wat door een aandachtige medespeler me gemeld is, bedankt hiervoor.
Thomas Gloag was toegewezen aan 2 teams maar Noordbiker heeft het meeste geboden. Dus sorry Ivo001

Noordbiker

Wederom een tevreden biedronde, 7 van de 8 renners binnen gehaald.
Waaronder een renner waar 4x en een renner waar 5x op geboden is.
Helaas wel achter het net gevist van het grote talent Lenny Martinez.
152 puntjes over voor de laatste renner

Noordbiker

Bod 3 verstuurd

Sjonge Jonge

Tevreden met het binnenhalen van Milan en Onley.
Zojuist mijn 3e bod uitgebracht op nog 1 renner, PM welkom.

Overigens The Wolfpack, gefeliciteerd met de 2 beste renners van afgelopen seizoen in je team weten te kopen, daarmee doe je vrijwel zeker mee voor de overwinning.

Laatst gewijzigd
ivo001

Gloag staat bij mij ook groen, terwijl noordbiker hoger had.
Edit: was al gezien dus.

Best veel biedingen met een redelijk klein verschil verloren helaas. Hermans wel een mooie koop denk ik. Mijn 2 subkopmannen had ik voor de kostprijs kunnen nemen blijkbaar.

Laatst gewijzigd
jefgodfather

Ik heb mijn biedingen doorgestuurd naar Sjonge Jonge
De deadline voor ronde 3 is dinsdagavond 15 november om 20 uur

Ik ben redelijk tevreden met mijn eerste ronde met 4 van 8 biedingen binnengehaald. Enkel jammer dat ik Vlasov heb gemist: staat garant voor een heel jaar door mooie klassementen in allerlei rondes.
Alaphilippe wad een gokje in ronde 1 om bescheiden op te bieden en hoopte dat niemand het zou aandurven om op hem te bieden na een mislukt jaar.
Maar zeer tevreden met het binnenhalen met Fabia Jakobsen, de snelste man van het peloton.
Ook Rota maakt deel uit van mijn ploeg: een aanvaller en kan een mooi klassement rijden in een kleiner rondje
Quinten Hermans zal volgend jaar alleen maar bevestigen wat hij dit jaar heeft gebracht.
Ruben Guerreiro stapt over naar Movistar en hij kan scoren in een kleiner rondje en heuvelachtige 1dagswedstrijden

Door mijn ervaring met Alaphilippe in Ronde 1 ben ik in ronde 2 ver wegbleven van de mislukte renners van 2022 genre Schachmann, Asgreen, Bernal, Honore, ....
Ik heb er een mooie 2de ronde opzitten met enkel maar 1 bod verloren (op Penhoët)
als kopman heb ik Guillaume Martin binnengehaald; ok niet diegen die top 5 gaat rijden in een grote ronde. Maar is aanvallend ingesteld en scoort ook in kleinere (Franse) wedstrijden een hele jaar door.
als extra sprintes hebben Simone Consonni en Daniel McLay getekend.
Nicola Conci mag zijn talent showen in de hoofdmacht van Alpecin-Deceuninck in kleine rondjes en heuvelachtig 1dagswerk.
Voor Axel Laurance had ik veel meer tegenstand verwacht na zijn 2de plaats in Bretagne Classic. Nu nog maar hopen dat het in orde komt met de sponsers van zijn ploeg Paris-B&B Hotels
Rune Herregodts maakt de overstap naar de WordTour bij Intermarché en mag daar hopelijk zijn kans gaan in de Vlaamse wedstrijden
Een voordeel van mijn 2de rond is dat ik buiten Guillaume Martin die ik absoluut wou en daarom flink wat meer heb geboden om toch maar een renner van zijn puntengrootte binnen te halen en niet met veel budget te blijven zitten, al mijn renners tegen zo goed als kostprijs heb binnengehaald

Nog 2 kleinere renners en mijn ploeg is afgewerkt in ronde 3

en BTW voor mij is maar één absolute topfavoriet voor de eindwinst in 2023 en dat is The Wolfpack met Remco en Tadej in haar ploeg

Limal

Ook ik best tevreden met de 2e biedronde - weliswaar ruim Schachmann (zoals verwacht) en nipt Ben Hermans (zonde!) gemist, maar met Uijtdebroeks (joepie!), Page, Mihkels en Bonneu vier groeibriljanten binnengehaald.

Mijn bod voor de 3e ronde is ook al binnen - wie wil uitwisselen stuurt maar een PB'tje.

The Wolfpack zit bij aanvang van het seizoen al op een berg 'zekere' punten, maar van een berg kan je natuurlijk diep vallen als 1 van de 2 galactico's iets tegenkomt ;-) (dat hoop ik uiteraard niet - niets beter dan Pogi en REV die het hele seizoen lang de koers kleuren)

Laatst gewijzigd
Javier

Bieding gestuurd. Ook hier zijn pb's welkom :)

King Kelly

Wederom uitstekende statistieken, complimenten voor de geweldige organisatie! Het bieden is soms nog leuker dan het eigenlijke seizoen ;-)

Helaas verloor ik Lenny Martinez aan Flowtosti (biedverschil 171) en Buitrago (biedverschil 32) aan Pier Tol. Blijkt maar weer dat je soms maar beter flink kunt inzetten, om zeker te zijn van renners die je graag wilt hebben.

Anderzijds kun je dan wel met een mini budget komen te zitten, waarvoor je nog een bak renners moet kopen ......

Eens zien wat de derde ronde brengt. En felicitaties aan BrackenRidgeCycling die mijn favoriet Mike Teunissen wist binnen te halen.

kartje

Bij deze mijn biedingen voor ronde 3 verstuurd! :)

Maillot à Pois

Deze ronde 5 van de 9 boden binnengehaald, dat is best ok. Blijkbaar wel een stuk enthousiaster geweest dan nodig voor Schachmann: die had ik ook gehad als ik 294 CQ minder had geboden (in D1 was het dan weer te weinig geweest). Dat budget had ik beter kunnen besteden aan een iets hoger bod voor Bagioli en Gloag die ik op een haar na mis.
Bod voor ronde 3 is de deur uit, PB mag!

BrackenRidgeCycling

2e ronde 4 van de 6 binnen gehaald, blij mee.
Bagioli voor 575 lijkt me een goede deal.
Teunissen voor 625 misschien aan de hoge kant maar ik heb daar wel een goed gevoel bij. Zit bijn een nieuwe ploeg, zal veel Belgische wedstrijden rijden, dus veel punten kunnen binnen harken.
Marit en Ghys voor een koopje binnen gehaald.

Hu een sgaan kijken wie er nog bijn kunnen.

Sies

Blij met ronde 2. Vooral Asgreen en Bernal zijn potentiele puntenkanonnen, maar ook terugkomend van blessures, dus altijd even afwachten. Wel een stuk teveel betaald voor beiden, had daar iets meer concurrentie verwacht eigenlijk.

Met Cattaneo ook nog iemand binnen gehaald die potentieel meer kan binnenharken dan zn waarde.

Bod ronde 3 is ook hier de deur uit!

Flowtosti

Bod 2 heeft me meer gebracht dan bod 1. Inzetten op de jeugd is echter bij dit spel verre van een garantie op punten. Verwacht echter wel dat Quinn Simmons een flinke stap gaat zetten. Daarnaast wel hoge verwachtingen van Lenny en Gregoire, maar twijfel of het komende seizoen al tot veel punten zal leiden.

Bod 3 ook de deur uit! Nog even twee puntenpakkers binnen harken ;)

shiraz

De resultaten van de twee eerste biedrondes waren vrij matig qua kopmannen. Maar met goede moed en hoop is het bod voor de derde ronde ook de deur uit.

The Wolfpack

Ik ben best tevreden over mijn 2 kopmannen, maar het wordt wel een kunst om nog 8 renners te vinden voor 280 punten.
Benieuwd hoever ik hiermee ga komen.

Rawolf

the wolfpack gaat sowieso hoog komen met 2 toppers. Ben ook benieuwd wie die tactiek beter uitvoert. Peter post in div 1 is aan eenzelfde verhaal bezig

jefgodfather

het bieden gaat weer vlotjes. Nog 4 managers moeten hun biedingen doorsturen voor morgenavond 15 november 20 uur: Ivo001 - Michiel Schut - Geel Zwarte Bril en The Wolfpack

Javier

Lukt het jullie wel om pb’s te versturen? Telkens als ik op ‘verzenden’ klik, krijg ik een foutmelding. Nu kan ik mijn boden niet met jullie uitwisselen! :p

jefgodfather

PB werkt enkel via 4G op je phone niet via Wifi, bij mij toch

Maillot à Pois

Bij sommigen is dat de oplossing, bij mij werkt het momenteel niet op mijn telefoon, niet met WiFi en ook niet met 4G. Op mijn laptop werkt het soms wel, soms niet, afhankelijk van het Wi-Fi netwerk waar ik op zit...

Limal

Bij mij lukt het nu altijd via de gsm-browser (DuckDuckGo ipv Chrome) en 4G

Naast mijn eigen verdict kijk ik vooral uit naar de creativiteit van The Wolfpack en Geel Zwarte Bril :-)

Laatst gewijzigd
Chasse_patate

Flinke puzzel, paar risicootjes. Maar heb mijn bod ingestuurd

1 2 ... 6 ... 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.