Wielermaster CQ-spel 2023

1 2 3 4 ... 14 15
joske47

Doe ook terug mee

Joop Zoetemelk

Als er een plekje vrij komt doe ik graag mee.

Mooi dat het spel altijd zonder mij is verder gegaan in die 10 jaar tijd, doet mij goed! :) Snik

Laatst gewijzigd
hofsje

Ik doe ook graag weer mee

elrio

'@Joop Zoetemelk, er is zelfs een divisie 2 met promotie/degradatie plekken. De wachtlijst voor meedoen is in divisie 2.

Leukefans

Ik ben er ook weer bij!
Na mijn vierde plek hoog tijd om eindelijk nog eens voor de oppergaai mee te doen en de eerste (!) tweevoudige winnaar te worden.

Laatst gewijzigd
vernis

Ik zal ook opnieuw deelnemen

elrio

Bijna iedereen heeft zich ingeschreven (alleen Peter Post Forever heeft nog niks van zich laten horen)

Laatst gewijzigd
Peter Post Forever

Ik wil graag ook volgend weer meedoen

Peter Post Forever

Ik doe dus graag weer mee!!

elrio

Iedereen heeft zich ingeschreven. Ik heb al aan een bod gedacht (en zelfs al opgestuurd naar rahimns), we gaan maandag beginnen en de ronde zal tot woensdag 20:00 duren.

Onbekende gebruiker

Betekent dat biedingen binnen vóór woensdag 20:00? Of gaan we maandag bieden met woensdag uitslag (kan het wel raden, maar als ik er naast zit is het toch kut)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb mijn eerste bod ook al verstuurd. Volgende week heb ik het heel druk, hopelijk vergeet ik de 2e ronde niet.

elrio

Biedingen binnen voor woensdag 20:00 en dan draai ik de beurt en vanaf dat moment zal elke ronde waarschijnlijk steeds 3 dagen duren.

BlingSagan

Bod ingestuurd. Twijfel slaat al weer toe !

erveedeeee

1e bod verzonden. PB's zoals altijd zeker welkom!

elrio

De eerste 8 boden zijn binnen. De deadline is dus op woensdag 9-11 20:00. Als je de eerste ronde niet biedt wordt je vervangen door iemand uit divisie 2.

Ab Normaal

Bod verzonden. PM's welkom!

Arry1338

Ook ik zou al graag vergelijken ;) Stuur maar door ik reageer met mijn lijstje!

Peter Post Forever

Bod verstuurd

hofsje

Biedronde 1 is opgestuurd

KJP

Eerste boden verstuurd. Helaas maar een paar minuten de tijd om het op te stellen, dus ik dek me alvast in tegen het uitblijven van een titelprolongatie. ;)

hofsje

Als het lukt mogen jullie mij ook wel een pm sturen

hofsje

Ik heb 1 bericht gekregen maar het lukt me niet om zelf te versturen helaas

Ab Normaal

Dan moet je je wifi uitzetten en het op 4G doen.

Onbekende gebruiker

Bieding verstuurd! (En vervolgens ook mijn daadwerkelijke team ipv mijn conceptbiedingen)

Moge de gelukkigste wielervolger winnen!

1 2 3 4 ... 14 15

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.