Wielermaster CQ-spel 2023

1 2 3 4 ... 14 15
Leukefans

Kan volgende biedronde misschien ietsje langer? Slechts twee volledige avonden vind ik weinig, als je dan toevallig die dagen niet kan brengt dat potentieel een jaar spelplezier onnodig in gevaar.
Desnoods minstens deadline op het eind van een avond, niet al om 20u?

In elk geval, probeer nog ergens een moment te vinden om een bod op te stellen.

Ab Normaal

Nou, je hebt de hele week al de tijd gehad. Vorige week os al aangegeven dat je al kon puzzelen alleen dat het pas vanaf afgelopen maandag ingeleverd kon worden.
Ik heb ook al een lijstje gemaakt met renners buiten de top 200 die ik interessant vind.

Dus twee dagen klopt niet echt.

BlingSagan

Als je net even weinig tijd hebt bij een 2e of volgende biedronde is dat best lastig. Maar ik vind het ook de charme van dit spel dat je er een korte tijd intensief mee bezig bent.

Laatst gewijzigd
elrio

'@Leukefans, voor de eerste ronde vind ik dat je meer dan genoeg tijd hebt. Daar kan je eigenlijk al 2 weken over puzzelen. De volgende rondes heb je telkens 3 avonden voor wat ook genoeg zou moeten zijn.

elrio

Nog 4 boden te gaan. Laatste man, ezra, jappe666 en el canibal.
Laatste man: ik weet dat je normaal stemt via PB; die zijn erg onbetrouwbaar, ik hoop dat je niet geboden hebt, maar dat het niet is aangekomen.
Voor iedereen: controleer altijd even of je status op pagina 1 van het forum na een tijdje is geupdate, ik probeer het zo goed en snel mogelijk bij te houden.

jappe666

Ingediend

BlingSagan

Alleen Laatste Man en El cannibal nog.
Nog dik 3 uur !

el canibal

Bod 1 is weg, excuus voor de late zending! Op de 1 of andere manier kan ik het forum erg slecht bereiken online

elrio

We wachten op (hoe kan het ook anders) Laatste Man. Hopelijk komt het bod nog door voor de deadline...

Homme

Laatste man doet zijn naam eer aan.

Hopelijk is ie nog op tijd. Ben altijd benieuwd naar zijn team

Laatste man

Ik ben nu bezig, het is zeker niet bewust zo laat, maar had even echt geen tijd.

elrio

Met zo’n naam blijft het opvallend…

Laatste man

PM verstuurd

hofsje

Spannend!!!!!!

elrio

Hij staat erop! Er zullen behoorlijk wat mensen zijn die teleurgesteld zijn (waaronder ikzelf... Pogi op een paar puntjes verloren, dat zorgt ervoor dat ik met veel te veel punten ronde 2 in ga en met mij velen). Ik ga even mijn bod afmaken en ik denk dat jullie vanaf 20:00 of zo jullie boden kunnen opsturen.

elrio

De nieuwe deadline wordt zaterdag 12-11-2022 23:00. Het is niet om 20:00 omdat ik een etentje heb en toch niet om 20:00 de beurt zal kunnen draaien, weet nog geen eens zeker of het zaterdagavond gaat lukken maar denk het wel.

elrio

Ik heb veel medelijden met @jappe666 en @erveedeeee...

Onbekende gebruiker

Dat is snel gewerkt @elrio, top!!!

Ik mag niet klagen met 9 hits, 3 man verloren, alle 3 aan @ezra die voor dezelfde strategie is gegaan. Maar het is een enorm slagveld voor velen. Sommigen hebben maar een of twee renners binnengehaald, @jappe666 en @erveedeeee zelfs geen enkele. Wat een ellende voor jullie mannen.

Er zijn maar 87 renners verkocht van de maximale (12*24) 288 biedingen!

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge

Van de maximaal 200 Sammy, want buiten de top 200 mocht nog niet geboden worden 😉

Onbekende gebruiker

Uiteraard SJ, er hadden er max 200 verkocht kunnen worden, maar er is maximaal 288 keer geboden (bv PPF heeft alleen op WvA en Poga geboden) oftewel gemiddeld 3,5 keer op de renners die verkocht zijn.

Joachim

"In de voorbije editie 17 keer bod verloren en op plek 17 geëindigd, dat hoop ik nu weer wat beter te doen, ik doe dus weer mee!"

Ai ai ai, het begint zowaar nog dramatischer dan vorig jaar. 7 op 8 biedingen verloren waarvan 5 met minder dan 100 punten verschil. Werk aan de winkel!

erveedeeee

Ai, dit is een zure!
Tactiek was de eerste ronde niet te veel te overbieden. Had daarmee wel verwacht niet al te veel binnen te halen, maar dit is wel jammer!

Ab Normaal

Zeer tevreden! Mijn 4 top targets binnen gehaald.
2 renners waarvoor ik kostprijs heb geboden gemist, maar dat vind ik minder erg. Dunbar is de enige die ik jammer vind gemist te hebben.

hartstikkebedankt

Lekkere ronde!

Mithrandir

Met 5 van de 7 raak mag ik niet ontevreden zijn alleen MvdP en Bissegger gemist.
Toch een beetje pijnlijk als ik zie hoe klein het verschil is.
Meteen het bod voor de 2e ronde de deur uit gedaan.
Ik had al een lijstje met pareltjes klaar staan.

1 2 3 4 ... 14 15

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.