Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 17 ... 237 238
kelderfan

Quote: IDL; "Na Foss en Oomen twijfelt ook Leemreize over toekomst bij Jumbo-Visma: 'Plekjes zijn schaars."
Opvallend dat zoveel renners al laten weten, dat zij nadenken over hun toekomst binnen en buiten 't team.
Wat betreft Sam kan ik 't begrijpen, want die zijn rol is inmiddels op kop van 't peloton "brommeren."
Maar Gijs Leemreize is nog bezig met zijn ontwikkeling en die hoeft toch niet te panikeren.

Yeez

In pro wedstrijden 2 renners van het dev team die mee mogen doen met de grote jongens en in wt koersen mag het niet. .1 kun je er idd 4 meenemen

kelderfan

Ik verwacht nog steeds dat Staune eerder opschuift naar 't Pro-Team. Dan kunnen Van Belle, Strand Hagenes, Boven en Ryan de plekjes invullen bij de Pro-wedstrijden en de .1-wedstrijden.

AWestie

Foss, Oomen en Leemreize zeggen eigenlijk allemaal hetzelfde en voor alledrie is het heel logisch dat ze dat zeggen. Soortgelijke verhalen hoorde je een x aantal jaren terug toen Sky onverwoestbaar was en #freelanda en Woetje Poels toch eens wat anders wilden.

Sams rol is niet alleen nog maar op kop brommeren hoor, dan doe je hem echt geen eer aan.

Bij al die berichten is totaal niet in te schatten op dit moment wat de renners precies gaan willen, daarvoor moeten we echt het seizoen wat afwachten.

kelderfan

Het is natuurlijk wel zo, dat jongens als Staune, Strand, Van Belle en Ryan voor de deur staan. Ik denk dat JV niet verder als 30 wil gaan. Dus zullen er ook wat jongens afscheid moeten nemen. En ja wat doe je met Lars Boven.

goldone123

Thomas gloag goed vandaag, leuk om te zien.

AWestie

Mooi 'debuut' van Gloag, attent van voren

Cycling

Sam Oomen is ook geen renner waar Jumbo-visma niet zonder kan. Thomas Gloag is nu al kopman in Valencia waar ook Oomen rijdt. Het is maar de vraag of Jumbo-visma Sam Oomen een nieuw contract wil aanbieden

goldone123

'@cycling ja idd.

wieler4live

Wow die Gloag is nog beter dan ik dacht reed echt op het moment dat iedereen het lastig had weg. Jammer dat het daarna afvlakten en iedereen weer terug kwam

Yeez

Oomen maakt al tijden geen stappen. Gloag het volgende toptalent. Indrukwekkend en goed afgezet door bouwman

goldone123

wat is gloag zn programma eigelijk?

kelderfan

Ja, die Thomas Gloag doet 't prima en hopelijk trekken Sam Oomen en Koen Bouwman zich daaraan op.
Want juist Sam moet toch meer kunnen.

goldone123

idd. koen bouwman deed het meeste werk, als dit het hele seizoen door gaat laat archie ryan dan maarkomen.

goldone123

die renners daar in de top 10 zijn geen amateurs, is echt gwn goed ben benieuwd wat hij veder kan in het seizoen.

VinceKline

Ja, heel interessant om te zien hoe niemand achter McNulty aanging maar toen Gloag aanzette toen werd iedereen opeens wakker... Had het mooier en eerlijker gevonden als er een tweestrijd zou zijn geweest tussen McNulty en Gloag. Maar goed, morgen mag ik lekker in Sagunto de mannen van TJV aanmoedigen naar hopelijk een ritoverwinning en wie weet wel de leiderstrui. (als je kijkt, een wat dik mannetje in TJV kleding met een zwarte Specialized)

Cycling

'@Goldone123 op pagina 1 staat het mooie programma van Gloag, UAE, Baskenland, Amstel, Waalse Pijl en LBL

kelderfan

Dat op 1 klopt niet helemaal, want na de Tour of Norway gelijk door naar de Dauphine is toch iets teveel van het goede.

Fanny

'@ Kelderfan
Quote: Wat betreft Sam kan ik ’t begrijpen, want die zijn rol is inmiddels op kop van ’t peloton “brommeren.”
@Westie
Quote: Sams rol is niet alleen nog maar op kop brommeren hoor, dan doe je hem echt geen eer aan.

Ik heb Oomen vorig jaar en nu ook in Valencia niet zien brommeren en ook niet zien knechten zoals bv Bouwman.
Dat kan hij nmm niet en ook wil hij dat nmm niet.
Hij voelt zichzelf volgens mij meer als een (pseudo) kopman in kleine en sommige grote ronden gezien zijn vroegere talentstatus.
Soms ook als kopman ingegeven door de ploegleiding zoals nu en vorig jaar in de Giro.
Ook nu was hij weer kopman in Valencia naast Gloag.
Ik vind hem sinds zijn aanstelling hij bij JV niet goed rijden. Ook vandaag was het weer niet.
Hij lag er op de Cumbre del Sol al af maar wist met een andere groep toch weer aansluiten bij het peloton in het tussenstuk naar de finish.
Hij is in mijn ogen een overgewaardeerde renner bij JV.
Zijn enige overwinning is al 7 jaar geleden (2016) in de tour L'Ain toen hij nog het talent van Nederland was.
Hij zal het dit jaar echt moeten laten zien bij JV als (pseudo) kopman cq superknecht in de bergen voor de grote kopmannen van JV.
Het is al tekenend dat hij niet is geselecteerd voor een van de grote ronden.
Topprestatie van Gloag nadat hij perfect was afgezet door Bouwman en netjes tussen de 1e grote renners eindigde.
Het koffiemolentje moet alleen nog iets groter worden.
Maar er zit absoluut heel veel talent in deze nog jonge renner.

goldone123

'@kelderfan tour of norway of dauphine, als hij gwn goed presteert waarom niet? als je met vingegaard mee gaat is ook wel fijn voor zo'n jonge rijder.

goldone123

Archie ryan gaat niet de ronde van de toekomst rijden, ireland heeft er geen geld voor, ik hoop dat hij zich kan bewijzen bij de wt mannen, en wat andere koersen, als hij het goed doet zal hij echt wel naar de wt van jumbo visma gaan, ik hoop het.

Yeez

'@kelderfan Gloag heeft zijn programma zelf naar mij doorgestuurd, dus dat zal wel kloppen. Had hem een berichtje gedaan.

Oomen inderdaad niet heel overtuigend. Als knecht is het ook vaak net niet. Heeft natuurlijk weinig power en is meer een pure klimmer. Lijkt toch een beetje stil te staan, terwijl de jonge generatie opkomt. In zo’n topteam als jv is hij nu prima vervangbaar, maar laten we hopen dat hij nog stapjes kan maken

Laatst gewijzigd
goldone123

hij gaat dus echt naar dauphine, mooi!

ghostwriter

'@goldone123
Heeft de Tour de L'Avenir geen miscellaneous ploeg?

goldone123

'@ghostwriter nee alleen 2 extra franse ploegen, wie weet kan het nog komen, maar ik denk dat er genoeg wedstrijden zijn voor archie ryan.

1 2 ... 17 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.