Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 20 ... 237 238
Timothy12

Rohan Dennis stopt na dit seizoen.
Zie Instagram van hem.

Anas

Rohan Dennis stopt met fietsen... (Aan het einde van het jaar.)
Zie laatste Instagram-bericht

Poeksel

George Bennett geeft het omgekeerde van een trap na aan TJV. UAE is wakker geschud door de nederlaag van Pogacar in de Tour: ze zien dat veel details (b.v. voedsel) bij TJV beter geregeld zijn. Daar gaan ze nu ook meer aandacht aan besteden en eigenlijk was die nederlaag dus goed voor het team.

https://www.velonews.com/news/road/george-bennett-says-tadej-pogacar-hungrier-than-ever-losing-the-tour-de-france-was-best-thing-that-could-have-happened/

Laatst gewijzigd
Yeez

Grappig van Bennett, die vorige winter eigenlijk zei dat het bij uae eigenlijk beter geregeld was en jv veelal hetzelfde deed

Pizzi

Als hij hongerig is dan ooit dan moet 'ie misschien tóch wat meer eten.

kelderfan

Ja @Poeksel
Ik zie Bennett wel de omgekeerde weg bewandelen, met de nodige knowhow; want hij kwam iets te kort bij 't tijdrijden in zijn thuisland. Hij is misschien wel als spion daar neer geplant.
Volgend jaar heb je toch weer een kopman nodig voor de TDU

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Want die hebben ze niet ?? Vader deed het toch prima tot die laatste paar honderd meter.

kelderfan

Ja @Rahim Vlasblom, die Milan Vader heeft 't na zijn zware blessureleed prima gedaan in de TDU. Kijken wat hij in de Algarve kan klaarspelen. Maar om hem direct als kopman uit te spelen moet toch nog blijken.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Als jij Bennett wil terughalen om hem als kopman uit te spelen in de TDU dan kan je net zo goed Vader met die opdracht daar naartoe sturen.

goldone123

nee george bennet moet je niet meer terug halen, ik zou zeggen klimmer opleiden eerder, je kan natuurlijk altijd een goede klimmer halen maar dan moet hij er wel bij jumbo passen.

Jeroen Vanroose

Gloag toch echt wel top. Leuk dat hij de Waalse klassiekers mag rijden.
Een resultaat daar zal wel,nog niet lukken, maar ervaring opdoen en leren van de toppers.

Iemand enig zicht op Laporte? Zijn programma is echt wel beperkt momenteel.

Laatst gewijzigd
tdola

Laporte zal zeer wrs net als vorige jaar Vlaamse klassiekers rijden icm Parijs nice en Milaan San remo als voorjaars programma.

kelderfan

Jesse Kramer en Tijmen Graat blijven een jaar langer bij JV opleidingsteam.

horsm

Leuk dat Dekker vandaag weer een uitslag reed. Hopelijk komt het er dit jaar toch uit.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Je weet dat hij tegenwoordig voor een andere ploeg rijd 😅

Yeez

Verleden bij de ploeg. Mag genoemd worden

kelderfan

Superwoman Van Empel wint in Lille. Die arme Vos mag wel hard doorrijden, anders wordt zij voorbij gestoken door zo'n jonge super vrouw. Chapeaux Fem van Empel. Ook Lauren Molengraaf (nog jonger) liet zich zien.

Zwarte Wout

van Empel is op voorspraak van Vos binnengehaald. Sportief als Vos is, zal ze geen enkel probleem hebben dat deze jonge dame al de betere is!

AWestie

Van Empel rijdt alleen een paar heuvelklassiekers geloof ik toch?

Raul Alcala

Ik blijf Murcia een mooie koers vinden, en een gewaardeerd xx WF member. Jammer dat JV hier weer niet rijdt.

Cornelius

Fijn dat Cervélo na de euroblauwfiets nu een regenboogfiets voor Fem van Empel had voorzien.

kelderfan

Vingegaard krijgt in Parijs-Nice meteen te maken met Pogacar. Pogacar begint er vroeg aan om revanche te nemen.
Oh, ja ik heb wel vertrouwen in 't talent Tobias Foss. Die mag 't laten zien in de Algarve.

Laatst gewijzigd
Yeez

Op de definitieve startlijst vd organisatie staat geleijn als vervanger van Gesink. Ze gaan binnen de wt ploeg dus niet lopen schuiven…

Cycling

Goed nieuws van Gesink. Ligt nog op schema voor de rondes Catalunya, Romandie en Giro.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Klopt @Cycling quote: IDL; "De mood van Gesink sloeg echter wel om toen hij Kuss trof en een stukje mee ging. De Amerikaan van Jumbo-Visma koerste dit jaar nog niet, maar 'the Eagle of Durango' - zoals Gesink hem noemt - heeft duidelijk al goede benen. 'Het kostte hem twintig minuten om mij te vernietigen', aldus de arme Gesink"
Wat mogen wij verwachten van "The Eagle of Durango", die nog geen meter heeft gereden voor de ploeg.

1 2 ... 20 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.