Team Jumbo-Visma 2023

1 2 3 4 ... 237 238
Rawolf

Selecties lijken mij zoiets

Giro
Roglic
Tratnik
Kelderman
Valter
Bouwman
Affini
Leemreize
Gesink

Tour
Vingegaard
Kuss
Kruijswijk
Dennis
Van Aert
Benoot
Van Baarle
Laporte

Vuelta
Kuss
Roglic
Kooij
Vader
Gloag
Affini
Mick v Dijke
Tosh

mitchel_91

Gaat jumbo-visma hèt programma van de overige renners ook nog bekend maken? Ik kan me herinneren dat ze dat voorgaande jaren gedaan hebben?

madeinstars

'@mitchel_91 Het lijkt er op dat ze daar nu weer een beetje mee breken, maar wellicht verschijnen er de komende dagen nog wat artikeltjes.

Giro: Roglic, Kelderman, Tratnik, Dennis, Foss, Bouwman, Affini, Leemrijze (zou wel een heerlijk sterk team zijn)

Tour: Jonas, Kuss, Kruijswijk, Van Aert, Van Baarle, Benoot, Laporte, [Wildcard] (vraag me echt af wie die laatste naam gaat worden)

Vuelta: too early to call.

tdola

Tour met dan vingegaard, kuss, kruijswijk, van aert, van baarle, laporte. Wrs benoot en dan nog 1 plekje over. Dennis? Foss? Bouwman??? Of verrassing. Blijkbaar geen van hooijdonk is gezegd?

Geen giro voor kooij lijkt me.
Dus roglic, kelderman, tratnik. Denk dan aan bouwman, valter, affini. Dennis of foss of geen van beiden (dan leemreize). Laatste plekje voor type knecht hofstede/hessman/van emden.

Vuelta weten ze zelf nog niet maar dat wordt roglic, kuss, kruijswijk, van dijke, van hooijdonk, kooij, foss of leemreize, oomen of gesink.

Yeez

Vuelta doen ze niet. Zeeman vindt het te vroeg en dat plan kan normaal al in juni de prullenbak in zegt hij. V aert doet trouwens Zwitserland en geen dauphine. Ook leuk

tdola

Van aert Zwitserland? Wow.

Presentatie straks ergens terug te zien? Moest weg bij tratnik en co.

mitchel_91

Waar denken jullie aan toen Zeeman aangaf dat ze met een surprise zouden komen voor de Tour?

kelderfan

Miguel Ángel López is nog beschikbaar om te halen. Dan heb je weer het vertrouwde recept met kopman/reserve kopman.

madeinstars

Benji Naessen wordt reservekopman

kelderfan

Kom er maar in Benji. Die is echt beter Miguel.

$kedel

Roglic naar de Giro lijkt me wel een heel groot risico met zijn operatie. En dan druk ik me nog zacht uit.

Raul Alcala

Dat is wel een bijzonder verrassende teamsamenstelling voor de Giro. Ik zie er naar uit

Laatst gewijzigd
Barttej

Vingegaard naar Parijs-Nice.

Yeez

En geen heuvelklassiekers voor vingegaard

tdola

Ik geloof je direct yeez maar t nog nergens gezien.

Heuvelklassiekers zonder roglic, vingegaard en van aert iig geen topfavoriet in gelederen dan.
Kans voor anderen dan lijkt me.

Yeez

'@tdola wat geloof je direct?

kelderfan

Tourwinnaar Jonas Vingegaard was duidelijk nog in vakantiemodus en daagde voor de ploegpresentatie op met… ongeschoren benen. Dat is vloeken in de kerk bij de profs. quote: Nieuwsblad; ploegpresentatie.
Ik lig in een deuk. Geloof je 't echt.

Cycling

'@tdola dat kun je hier lezen. Geen klim klassiekers voor Vingegaard, maar wel Baskenland https://sporza.be/nl/2022/12/22/ontspannen-jonas-vingegaard-niet-meer-aanvallen-zoals-op-col-du-granon~1671731995061/

tdola

'@yeez
Wat je postte over vingegaard geloofde ik, maar ik kon t nog nergens vinden.

Yeez

Benoot en kelderman naar de tirreno met v aert volgens hln en v aert zelf. Geen roglic dus.

https://t.co/qDOWmdG1Iq

Yeez

https://t.co/WREF2EqJox

Ook Foss naar de giro. Roglic start pas in Catalonie. Dan zal het wel weer een hoogtestage zijn en dan de giro. Als iemand het via hoogte kan is primoz het, maar het wordt krap

wieler4live

Mij lijkt dat Roglic Catalonië gaat doen meest ideaal voor de Giro en tratnik gaat daar ook heen (bevestigde hijzelf)groot gedeelte van de Giro ploeg zal daar heen gaan (is mijn gedachten)

Yeez

Hopelijk kan roglic die afvinken.

Yeez

Bouwman meldt bij de nos via de tirreno en Catalonie naar de giro te gaan. V baarle via openingsweekend en tirreno naar de klassiekers

Pn:
Kooij
Vingegaard

Tirreno:
V aert
Benoot
Kelderman
Bouwman
van Baarle

Catalonie:
Tratnik
Roglic
Bouwman

Giro:
Roglic
Kelderman
Foss
Bouwman
Tratnik

Zover bekend

Yeez

Volgens v aert bij hln krijgen we zonder ongelukken dezelfde 8 voor de tour. V baarle vervangt roglic. Is dennis nu al op een zijspoor beland?

1 2 3 4 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.