Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 35 ... 237 238
Yeez

'@raul Hunzelf…Leer eerst eens Nederlands voordat je populair komt doen met je grote mond

Groundhopper_01

Misschien dat Laporte uitgespeeld gaat worden in de ééndagskoersjes die er aan komen. JP Monseré, ronde van Drenthe en Denain.

madeinstars

Lijkt me dat er iets is met Laporte (ziek?). Waarschijnlijk zal dat dan de reden zijn dat ze de ploeg van P-N nog niet bekend hebben gemaakt en die van T-A wel.

AWestie

Denain benoemden ze juist als koers voor de tweede lijn, dus lijkt me zeer stug als ze Laporte daar posteren

Jeroen Vanroose

Er zijn geruchten dat Laporte blessure heeft. Iemand die daar zicht op heeft?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Echt niets gehoord dus ik weet het niet. Ben altijd voorzichtig met geruchten.

fudd

In HLN’s liveblog van de Omloop (incl video). 10:21 25/02/2023:
Laporte had last aan knie, maar "probleem is verholpen"
(Schaduw)favoriet Christophe Laporte heeft de voorbije tijd met de knie gesukkeld. Dat bevestigde Jumbo-Visma-ploegleider Arthur van Dongen. "Er was sprake van overbelasting, maar Christophe is de laatste dagen behandeld geweest. Het probleem is verholpen."

AWestie

Het verklaart wel absentie, hopelijk eerder uit voorzorg dan omdat het mis gaat

Quesada Quesada

https://www.teamjumbovisma.nl/wedstrijdverslag/nieuws/kooij-ziet-uit-naar-sprintkansen-in-parijs-nice/

Christophe Laporte ziek.

Cen Morawec

Ik heb liever Primoz over deze Deen en ik ben benieuwd nar Tireno-Adriatico. Het wordt een prachtig koers. Volgens Wielerrevue is echter duidelijk dat Wilco Kelderman de kopman in de Italiaanse ronde is.

https://wielerrevue.nl/artikel/568118/jumbo-visma-verrast-met-tirreno-adriatico-selectie-roglic-hij-start-zonder-verwachtingen/

Ik verwacht na lange tijd de eerste eindzege voor Kelderman. Met Dylan van Baarle, Wout van Aert and Primoz Roglic als helpers, moet het zeker leuken voor Wilco.

Laatst gewijzigd
KissMyAce2.0

Als Dumoulin mee zou doen, zou hij winnen denk ik.
Tom is een koning, denk dat hij nog wel een keer terug komt

Yeez

Laporte dus ziek. Helaas

kelderfan

JA, Laporte is helaas ziek (griepje). Toch een aderlating voor de ploeg P_N.
In ieder geval hebben de JV vrouwen zich getoond door op kop van het peloton rijden en inmiddels afgelost door SD Worx.
@Cen Morawec
Wat dat betreft ga ik ook voor de T-A met hopelijk een goede Kelderman.

Raul Alcala

edit wf: houd het beschaafd

Laatst gewijzigd
Cen Morawec

Bedankt @KissMyAce2.0
Hellas kon Tom in 2022 vanwege Corona besmetting niet mee doen. Maar, hij had vrijvel zeker goede kansen.

kelderfan

Mooi dat Swinkels zich heeft laten zien en komt helaas nog te kort.
Riejanne Markus wordt mooi 9e. Dus toch weer een top-tien.
Wel jammer dat zij bijvoorbeeld Mischa Bredewold geen kans hebben gegeven. Die was twee jaar geleden al te halen.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Niet slecht van Markus. Later vanmiddag goud voor een andere TJV-vrouw!

Laatst gewijzigd
AWestie

Leuk gereden door de vrouwen. @KissmyAce je maakt een grapje hoop ik?

T80JZ

'@Raul
Yeez is hier samen met Rahim inderdaad de baas.

Je opmerkingen over vrouwen op de vorige blz. zijn misplaatst, respectloos en worden hier niet op prijs gesteld.

Laatst gewijzigd
AWestie

Hopelijk kan het koppeltje Tiesj/Attila een goed plan maken, want het voelt nu nog wat rommelig aan

Aanvulling: het is een gekke tactiek waarmee ze voorlopig niet gaan winnen

Laatst gewijzigd
AWestie

belachelijke koers van Attila en Tiesj, zo wint niemand

Poeksel

Want als ze hard gewerkt hadden om Pidcock terug te pakken hadden ze gewonnen?

Maar mooi dat TJV goud en zilver pakt op de duizend!

kelderfan

Nee want Rui Costa zat er steeds tussen en snoept de 4e. stek binnen ten koste van Valter.
Deze keer heeft de Nimwegenaar volkomen gelijk, want Valter en Benoot moeten nog eens met elkaar om de tafel.
Maar Benoot toch nog mooi 3e. en Valter 5e. dat is op zich een mooi resultaat.
Na een lange herstelperiode is Tiesj Benoot toch sterk teruggekomen. Chapeau.

AWestie

Ze hadden dan op z’n minst een kans. Attila had niet Tiesj hoeven bijhalen toen hij weg was met een beloftevolle groep, en de samenwerking onderling had op z’n minst beter kunnen zijn want nu deden ze bijna niks samen en kwamen ze al heel dichtbij.

Laatst gewijzigd
BraboCycling

Het is wel duidelijk dat dit een rare tactiek was, maar als Valter voor Benoot had gereden was de kans groot geweest dat het resultaat ook 3e of 4e was (achter Pidcock en Madouas). Madouas en Costa hadden met name ook gewoon mee moeten rijden en het dan moeten uitvechten in Siena. Dus wat mij betreft net zoveel 'schuld' bij hen als bij TJV.

Mooie koers wel en TJV gewoon weer enorm sterk.

1 2 ... 35 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.