Parijs-Nice volgens de organisatie
Vingegaard
Dennis
Foss
Tratnik
Affini
Van Hooydonck
Kooij
Team is nog sterker voor de ttt. Niet normaal. Kruijswijk dus na zijn dnf in gran camino niet en Laporte niet is wel een verrassing. Wellicht naar Strade? Wel een aderlating voor Kooij die zijn gedroomde leadout mist
Is er eigenlijk meer bekend over de plannen van TJV in het drieluik agr-wp-lbl? Roglic lijkt daar een logische kopman, maar de aanpak van Tjv kennende met hoogtestages kort voor grote rondes mogen we niet op hem rekenen denk ik? Gaat vingegaard er dit jaar een doel van maken en presteren? slechter dan vorig jaar kan haast niet en hij lijkt wel sterk verbeterd in het explosievere heuvelwerk. Wout van aert die er later aan begint en langer doortrekt misschien? Ik kan het me best voorstellen, maar aan de andere kant wordt de rust en opbouw naar dauphine dan wel wat kort wellicht.
Ik vind voor een team van de statuur van tjv voor dit seizoenshoogtepunt een team rond benoot en valter wel wat aan de zuinige kant eigenlijk. Dan doe je totaal niet mee om de winst in de waalse pijl en lbl en ben je hooguit een outsider in de grootste koers van je eigen land.
Ja dat is toch een beetje warrig, maar wat Tiesj Benoot zegt. De Strade is toch een koers voor eenlingen. Hij en Valter zullen 't alleen moeten doen.
Maar dat Laporte er niet bij is in Parijs-Nice, snap ik echt niet. Naar Jonas Vingegaard toe, is dit maar matig.
Foss is kennelijk sterk gestegen in de pikorde en Jonas mag 't alleen opknappen in de bergetappes.
'@ raul: we hoeven het er niet over politiek te hebben van mij hoor. Dat jij de gigantische kloof tussen arm en bizarrijk en hoe bizarrijk daar mee omgaat geen gevaar voor de wereldvrede vindt, moet je verder zelf weten. Ik kots op de man en stelde daarom een vraag specifiek over iets dat tjv betreft.
En om in harmonie af te sluiten: Hup primoz inderdaad :)
JV Damesteam is uitgenodigd voor La Vuelta Femenina by Carrefour.es.
Het is prima dat zij de Vuelta gaan rijden; alleen is de vraag met wie, want bergop wordt 't lastig om mee te doen.
Zij hebben leuk ingekocht, maar bergop wordt 't zoeken, want talentjes als Rosita Reijnhout hebben nog geen meter gereden voor de ploeg en die stoom je niet klaar op hoogte..
Er zit een tijdrit in waar meerdere rensters goed in zijn en ze klimmen voor Spaanse begrippen nog niet eens uitzonderlijk veel, dus @kelderfan zit inderdaad te nuilen zoals we dat in Nijmegen noemen.
TJV vrouwen is inderdaad niet de meest klimmende ploeg van het vrouwenpeloton, maar daar is het sowieso nog dunner gezaaid dat bij de mannen wat betreft echte klimmers.
Het klimteam van Pogacar in P-N is ook niet echt om over naar huis te schrijven, dus wat dat betreft heeft Jumbo niet direct iets te vrezen. Als er ergens gevaar is voor een collectief dan zal dat uit de hoek van Ineos moeten komen, denk ik.
Edit: Zie net de startlijst van Ineos en daar word je ook niet meteen bang van. Denk eigenlijk dat Jumbo met Foss en Dennis als knechten en eventueel Tratnik naast Vingegaard nog zeker wel 2 mannetjes bij de beste 25 bergop kan hebben.
quote: "Er zit een tijdrit in waar meerdere rensters goed in zijn en ze klimmen voor Spaanse begrippen nog niet eens uitzonderlijk veel."
Er zijn twee ritten bij met aankomst bergop. Ik te nuilen en wat doe jij op z'n Nijmeegs ja te Nuilen.
Want wie van de groep kan mee.
Met het halen van een talent, ben je volgend jaar niet bij de beste teams, Dat moet mevr. Tromp toch ook weten.
Ja of Van Empel is 't goudmijntje, maar die is voorlopig nog met andere sporten druk bezig.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.