Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 33 ... 237 238
kelderfan

Ik denk dat Tratnik de T/A gaat rijden. Want in Parijs-Nice is een ploegentijdrit opgenomen van 32 km. Dus zal er een tijdrijder bij moeten komen. Dan denk ik zomaar aan Dylan van Baarle.

Cycling

'@Kelderfan Welke niet tijdrijder in Paris - Nice moet Van Baarle dan vervangen? De enige optie is Van Hooydonck. Zo slecht is Van Hooydonck niet in TTT. Of ze moeten besluiten Kooij niet mee te nemen. Dit kan ik me echt niet voorstellen

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dat kan ik mij juist wel voorstellen. Het is niet voor niks dat Tratnik in vorm de Strade skipt.
UAE gaat een training inlassen juist vanwege die speciale tijdrit. Dus Vingegaard zal goed omringd moeten zijn om mee te doen. P-N heeft bommetje gegooid. Kooij moet weer voor de winst gaan rijden en dan heeft hij ondersteuning nodig.

Yeez

'@kelderfan ze hebben laporte vingegaard foss en dennis in parijs-nice staan. 4 fenomenale tijdrijders. Ook van Hooydonck kan deze discipline erg goed en zeker in deze vorm. Enige die ik mij dan zou kunnen bedenken is dat tratnik, ook een goede tijdrijder, kruijswijk gaat vervangen. Van baarle gaf maandag nog aan gewoon de tirreno te doen in een podcast die ik luisterde. Dat gesprek was na het weekend opgenomen.

kelderfan

'@Yeez
Dat zou zeker kunnen, maar dan zie ik toch eerder Kooij plaats maken voor Jan Tratnik, want juist Laporte is in goede doen, wat betreft sprinten. Zie de KBK. .

Yeez

Ik geloof niet dat ze kooij uit parijs-nice gaan halen, zijn hoofddoel dit voorjaar

AWestie

Sprinters misstaan ook niet in TTT's door de korte pittige inspanningen, alleen halen die meestal het einde niet.

@Kelderfan: wil je nou dat Kooij zijn kans pakt in rittenkoersen of niet? Hem uit P-N halen zou inderdaad doodzonde zijn zoals @Yeez aangeeft.

Yeez

We zien de opstellingen wel. Als tratnik strade inderdaad niet rijdt (volgens de voorlopige startlijst dus inderdaad niet) zie ik hem wel pn of tirreno doen. Enige mogelijkheid die ik dan kan bedenken is pn voor kruijswijk (die uit gran camino stapte) of tirreno voor oomen (al zegt eurosport hongarije dat valter die vervanger is)

Rawolf

Ik denk dat Tratnik wel rijd

Yeez

'@rawolf wie weet. Wel raar dat hij niet op de voorlopige startlijst staat. Ik hoop met je mee

Jopie

Op Instagram postte onze Jan gisteren een foto met de tekst: "Next race just around the corner". Dus hij zal ongetwijfeld óf Strade óf Parijs-Nice óf Tirreno gaan rijden lijkt me. Strade lijkt me het meest logische, wellicht in combinatie met Tirreno, om vervolgens richting Milaan San Remo toe te werken? Lijkt me in ieder geval doodzonde als hij in deze vorm deze wedstrijden niet rijdt.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@jopie mee eens. Hij zei op de ploegenpresentatie echter dat hij strade en msr rijdt. Tirreno en pn selecties zijn natuurlijk al bekend, maar door uitvallen oomen komt er in de tirreno een plek vrij. Echter kan tratnik die koers prima rijden zonder de strade te laten schieten. Ben benieuwd hoe de selecties er nu allemaal definitief uit gaan zien

tdola

Leuk interview met valter, die best gevuld programma heeft als t volledig klopt.

Tratnik hoeft idd niet bij parijs-nice selectie toegevoegd te worden met huidige selectie op papier, die is al ijzersterk voor ttt met vingegaard, laporte, foss en Dennis. Kruijswijk kan goed meerijden normaal in ttt, hooijdonk is ook sterke tembobeul en sprinters kunnen normaal ook prima rol in ttt doen.

Wat is er met van emden aan de hand, of gaan we die binnenkort ook weer in actie zien iemand?

Laatst gewijzigd
Yeez

Van Emden heeft door onbekende redenen de uae tour niet kunnen rijden en de komende koersen stonden niet op zijn programma

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik laat de startlijsten voorlopig zoals ze nu zijn... mocht Tratnik nog ergens opduiken (misschien wel in Monsere ;)) dan pas ik het allemaal wel weer aan, het is nu teveel giswerk.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik zie op instagram wel dat Jos aan het trainen is, dat is tenminste een goed teken.

Nijmos

Is die documentaire van jumbo visma ook ergens te zien door rechtstreeks een bedrag af te tikken aan de ploeg? Er is geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om aan Bezos een rooie eurocent te betalen maar ik zou wel graag de documentaire zien. Als het even kan legaal want team jumbo visma mag er van mij aan verdienen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wat heeft Bezos jou aangedaan 😅

Glorious

Prime is één maand gratis begreep ik....

Van Emden is een vaag verhaal zoals we ieder jaar moeten raden wat er aan de hand is met bepaalde renners.

Ik zie een topteam voor de ploegentijdrit in PN en daar kan Jumbo echt het verschil maken. Zit in!

Hofstede de ''reserve'' hebben ze nu iedere keer nodig, zo ook a.s. zaterdag, Valter en Benoot voor de top 10.

Nijmos

'@Rahim: leuk dat je het vraagt! Heb je even? ;)

Ik prijs mij gelukkig dat Bezos mij niet direct persoonlijk iets heeft gedaan. Hij en zijn bedrijf zijn wel een van de meest verachtelijke uitwassen van 'late stage capitalism', een gevaar voor de wereldvrede en een beletsel voor daadwerkelijke vooruitgang. Ik ben graag niet medeplichtig aan de verrijking van deze biljonair die zijn geld nooit op krijgt maar te beroerd is zijn medewerkers normaal te behandelen en te investeren in het daadwerkelijk verbeteren van de wereld. Dus liever koop ik de docu rechtstreeks van tjv.

IK

In Paris Nice is een TTT, die als ITT eendigt. Dus niet puur TTT.
Ik denk dat Syuk (Jan Tratnik) P-N rijdt.

Bonorrie

Gewoon Primoz in TA :)

Yeez

Roglic in Tirreno is een goed teken voor de giro en zijn huidige vorm, dat betekent dat hij in orde is en voor ligt op schema. Gaat wel ten koste van Affini. Valter voor de geblesseerde Oomen. Aardige sterrenselectie nu!

madeinstars

Primozzzz! Wat een toffe verrassing. En wat een idioot team staat daar nu aan de start.

kelderfan

Wauw die Primoz is echt weer een verrassing te noemen, maar die T/A ga ik volgen.
Tratnik heeft mij danig in de war gemaakt. P-N zal ook wel een verrassing in petto hebben.
@Rahim Vlasblom
Je kunt nu je lijstjes bijwerken.

1 2 ... 33 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.