'@Kelderfan je zit hier zomaaar een random quote te plaatsen zonder ook maar enige uitleg erbij. Geen idee waar dit betrekking op heeft maar oke. Verder lijken me er dus genoeg kandidaten om die 2 plekken mee te vullen dus ze gaan gewoon met 7 aan de start staan, wat ze ook verplicht zijn bij een WT wedstrijd.
quote: "je zit hier zo maar een random quote te plaatsen zonder ook maar enige uitleg erbij. Geen idee waar dit betrekking op heeft maar oke. Verder lijken me er dus genoeg kandidaten om die 2 plekken mee te vullen dus ze gaan gewoon met 7 aan de start staan, wat ze ook verplicht zijn bij een WT wedstrijd."
Random Quote hoera. Dat is niet zomaar een quote, maar hoe baas Zeeman dat ziet.
Dan heb ik nog een random quote: Greg Van Avermaet over 't JV-collectief; "Ik heb Jan Tratnik altijd een heel onderschatte renner gevonden. En ze hebben dat blijkbaar opgepikt (lacht). Dat is zaterdag weer gebleken. Als hij in een sterk collectief kan rijden en vooraan zit, is dat één van de sterkste renners van het peloton."
Hij is ook goed te spreken over Laporte, Van Balen, Benoot en zijn oude maatje Van Hooydonck.
Op zijn "oude" dag denkt hij nu ook aan hoogtestages.
Oh, ja nog random Quote: "Mathieu Heijboer/Wout Van Aert/Strade; "Geen Strade Bianche voor Wout van Aert op zaterdag, wél starten in Tirreno-Adriatico op maandag: voor de leek lijkt het alsof het uitstel van zijn competitiedebuut op de weg met slechts twee dagen amper een verschil maakt. “Maar qua fysiologische inspanning vallen de ééndagwedstrijd en de rittenkoers niet met elkaar te vergelijken”, zegt hoofdcoach Mathieu Heijboer."
'@AWestie
Waarom moet alles voorgekauwd worden. Het is toch een kleine moeite om zelf te kijken op de verschillende wielersites.
En je kan 1000 roeptoeteren, dat je een link wil hebben, maar daar heb ik geen zin in en als ik quote plaats, dan gaat er toch een belletje bij je rinkelen.
Firstcycling heeft nog geen idee, wie je er van JV mee mogen naar de Strade.
Want ja de plaatjes zijn duur en dan moet je keuzes maken.
'@kelderfan Het is heel normaal/goed gebruik/fatsoenlijk dat je bij een quote aangeeft waar deze vandaan komt. Nu moet ieder voor zich gaan zitten zoeken en googelen terwijl jij weet waar die staat en alleen heven hoeft te copy-pasten. Doe dat dan ook gewoon even. Zorgt voor vele malen minder irritatie. Voor jouw laatste quote: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230228_97073488
Voorlopige startlijst Strade:
Benoot
Valter
Vader
Leemreize
Vd sande
Hessmann
Hofstede
2 vervangers dus voor Gesink en Van Aert. Meest verrassende is dat Tratnik hem toch niet rijdt. Enige wat ik mij kan bedenken is dat zijn programma is herzien en hij misschien toch Parijs-Nice rijdt (die koers zit wel al vol, dus dan moet er iemand uitvallen) of Tirreno in de plaats van Oomen (Valter zou hier rijden). Hij is namelijk wel fit
Geweldig mooie Docu All-In ( 6 afleveringen van een klein uur) van JV 2022 gezien op Amazon Prime.
Vooral aflevering 2 en 3 waren prachtig.
Dit zou elke Jumbo Visma Fan moeten/kunnen gaan zien. Helaas nu alléén op Amazon Prime Video.
Misschien later hopelijk op YouTube.
Jammer dat JV er niet voor heeft gezorgd dat iedere JV Fan of andere wielerliefhebbers deze prachtige Docu kunnen gaan zien.
De ploeg maakt die docu om er ook wat geld mee te verdienen dan ga je hem niet gratis op YouTube zetten, dat begrijp ik wel. En zo duur is Prime voor een maandje nu ook weer niet. Verder heel mooi in elkaar gezet met prachtige teksten van Frank Heinen. En ook meteen goed te zien dat Cen echt onzin zat uit te kramen over Tom, ze hebben hem juist alle ruimte gegeven.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.