Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 32 ... 237 238
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan je zit hier zomaaar een random quote te plaatsen zonder ook maar enige uitleg erbij. Geen idee waar dit betrekking op heeft maar oke. Verder lijken me er dus genoeg kandidaten om die 2 plekken mee te vullen dus ze gaan gewoon met 7 aan de start staan, wat ze ook verplicht zijn bij een WT wedstrijd.

tdola

Helaas nog even geen mick van dijke in koers

AWestie

'@rahim het blijkt uit een bericht te komen waar Zeeman het heeft over de Prime serie. Wil iemand efkes doorgeven hier of die serie tzt het bekijken waard is? De eerste berichten zijn hoopvol

goldone123

Ik zie dat archie ryan nog geen wedstrijden heeft gereden weer een blessure?

Yeez

Terugslag met zijn knie. Weinig kunnen trainen deze winter, opgebouw, maar weer terugslag gehad

goldone123

hoe weet je dat heb ik nergens gelezen?

Yeez

Op wielerflits staat het

goldone123

'@yeez ik zie het nergens heb je een linkje?

Yeez

'@goldone oh nee. dacht dat het over mick ging. Archie ryan hetzelfde. Zie zijn strava. Gaf daar ook een reactie dat zijn knie weer opspeelde

goldone123

Oh ja ik zie het idd, ziet er niet positief uit.

kelderfan

quote: "je zit hier zo maar een random quote te plaatsen zonder ook maar enige uitleg erbij. Geen idee waar dit betrekking op heeft maar oke. Verder lijken me er dus genoeg kandidaten om die 2 plekken mee te vullen dus ze gaan gewoon met 7 aan de start staan, wat ze ook verplicht zijn bij een WT wedstrijd."
Random Quote hoera. Dat is niet zomaar een quote, maar hoe baas Zeeman dat ziet.
Dan heb ik nog een random quote: Greg Van Avermaet over 't JV-collectief; "Ik heb Jan Tratnik altijd een heel onderschatte renner gevonden. En ze hebben dat blijkbaar opgepikt (lacht). Dat is zaterdag weer gebleken. Als hij in een sterk collectief kan rijden en vooraan zit, is dat één van de sterkste renners van het peloton."
Hij is ook goed te spreken over Laporte, Van Balen, Benoot en zijn oude maatje Van Hooydonck.
Op zijn "oude" dag denkt hij nu ook aan hoogtestages.

Oh, ja nog random Quote: "Mathieu Heijboer/Wout Van Aert/Strade; "Geen Strade Bianche voor Wout van Aert op zaterdag, wél starten in Tirreno-Adriatico op maandag: voor de leek lijkt het alsof het uitstel van zijn competitiedebuut op de weg met slechts twee dagen amper een verschil maakt. “Maar qua fysiologische inspanning vallen de ééndagwedstrijd en de rittenkoers niet met elkaar te vergelijken”, zegt hoofdcoach Mathieu Heijboer."

Laatst gewijzigd
Kleine Drekst

heerlijke docu all in over team jumbo visma!

AWestie

Als je nou gewoon eens een keertje linkt naar waar je die quotes vandaan haalt, maar dat vraag ik al voor de duizendste keer.

@Nick Bakker Vertel meer!

Sies

Ik ben vooral heel benieuwd naar van Balen, voor mij een onbekende renner, maar als Greg er goed over te spreken is moet het wel een goeie renner zijn!

Kleine Drekst

'@Westie documentaire staat sinds vandaag op Amazon prime heb drie afleveringen gezien docu zit goed in elkaar met alle verhalen zoals bouwman dumoulin roglic wva en vingegaard.

Yeez

Van baarle heeft gisteren nog eens zijn programma genoemd in de podcast triathlon inside. Gebeld na het openingsweekend.

Tirreno
E3
Ddv
Rvv
Pr
Amstel
dauphine
Tour

Geen strade dus

kelderfan

'@AWestie
Waarom moet alles voorgekauwd worden. Het is toch een kleine moeite om zelf te kijken op de verschillende wielersites.
En je kan 1000 roeptoeteren, dat je een link wil hebben, maar daar heb ik geen zin in en als ik quote plaats, dan gaat er toch een belletje bij je rinkelen.
Firstcycling heeft nog geen idee, wie je er van JV mee mogen naar de Strade.
Want ja de plaatjes zijn duur en dan moet je keuzes maken.

YogiBear

'@kelderfan Het is heel normaal/goed gebruik/fatsoenlijk dat je bij een quote aangeeft waar deze vandaan komt. Nu moet ieder voor zich gaan zitten zoeken en googelen terwijl jij weet waar die staat en alleen heven hoeft te copy-pasten. Doe dat dan ook gewoon even. Zorgt voor vele malen minder irritatie. Voor jouw laatste quote: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230228_97073488

Yeez

Voorlopige startlijst Strade:
Benoot
Valter
Vader
Leemreize
Vd sande
Hessmann
Hofstede

2 vervangers dus voor Gesink en Van Aert. Meest verrassende is dat Tratnik hem toch niet rijdt. Enige wat ik mij kan bedenken is dat zijn programma is herzien en hij misschien toch Parijs-Nice rijdt (die koers zit wel al vol, dus dan moet er iemand uitvallen) of Tirreno in de plaats van Oomen (Valter zou hier rijden). Hij is namelijk wel fit

Laatst gewijzigd
kelderfan

Zo Van Der Sande, Hessmann en Hofstede. Ik ben benieuwd naar hun verrichtingen en ja jammer dat Tratnik er niet bij is.
Dus 't moet van Benoot en Valter komen.
Oh, ja Darren van Bekkum is 3e. geworden in de Umag Trophy.

Laatst gewijzigd
Fanny

Geweldig mooie Docu All-In ( 6 afleveringen van een klein uur) van JV 2022 gezien op Amazon Prime.
Vooral aflevering 2 en 3 waren prachtig.
Dit zou elke Jumbo Visma Fan moeten/kunnen gaan zien. Helaas nu alléén op Amazon Prime Video.
Misschien later hopelijk op YouTube.
Jammer dat JV er niet voor heeft gezorgd dat iedere JV Fan of andere wielerliefhebbers deze prachtige Docu kunnen gaan zien.

De Zeboe van de Zoncolan

Volgens mij kun je Amazon video prime een maand gratis uitproberen, dus kan iedereen die het wil het gewoon zien, toch?

Rahim Vlasblom
admin

De ploeg maakt die docu om er ook wat geld mee te verdienen dan ga je hem niet gratis op YouTube zetten, dat begrijp ik wel. En zo duur is Prime voor een maandje nu ook weer niet. Verder heel mooi in elkaar gezet met prachtige teksten van Frank Heinen. En ook meteen goed te zien dat Cen echt onzin zat uit te kramen over Tom, ze hebben hem juist alle ruimte gegeven.

AWestie

Hele leuke start dat All-in ja, makkelijk te kijken met een proefabonnement. Beter dan wat er de afgelopen jaren is gemaakt rond het profpeloton om eerlijk te zijn.

BraboCycling

Tratnik niet in Strade vind ik wel echt een enorme gemiste kans, maar er zal vast een goede reden voor zijn. Laten we hopen dat er uit PN of Tirreno niemand uitvalt want de selecties daar zijn allebei nu echt heel sterk en gebalanceerd

1 2 ... 32 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.