Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 48 ... 237 238
kelderfan

Ik weet 't niet zeker, maar Hessmann staat ook voor De Panne op de rol en hoe zit 't met Gesink, want die is kennelijk nog steeds geblesseerd. Het lijkt mij logischer als Hofstede in beeld komt om de kar te trekken.
@goldone123
Kan het niet zijn, dat Roglic en Kelderman worden uitgespeeld, want Roglic is ook slaapmaatje van Kelderman.

BraboCycling

'@Dave Hessmann staat voorlopig voor De Panne op de rol, dus ik verwacht misschien nog wel een ander in Catalonie

Dave87

Als Hessmann naar De Panne gaat, gaat de eeuwige back up Hofstede denk ik.

Gaat sowieso nog een klus worden alle ploegen te vullen met in 1 week Catalonië, Bartali en de klassiekers.
Al kunnen voor de niet World Tour koersen natuurlijk ook de DEV renners nog worden meegenomen.

goldone123

'@kelderfan denk niet dat die kans groot is, kelderman is hard gevallen of het moet meevallen.

Cycling

Hessmann stond ook op de planning van Denain. Deze heeft hij niet gereden. Vermoedelijk omdat hij Catalunya gaat rijden ipv Tratnik. Dit is ook logisch omdat ze met de Giro ploeg starten in Catalunya. Tratnik rijdt Catalunya niet, omdat hij is ingevallen in Paris-Nice

Laatst gewijzigd
Yeez

Hessmann meldde mij zelf dat die Catalonië last minute rijdt ipv de panne en gw. En nee dat is geen grap. Rahim is het bewijs ;)

YogiBear

Is het heel opvallend dat Vn Aert met een cross setup rijdt (één voorblad)? De uitleg dat de kleine versnellingen toch niet nodig zijn, lijkt best logisch.

Nijmos

Ik vraag me vooral af of ze een extra blaadje monteren om nog zwaarder te kunnen schakelen in de meetrapafdaling.

Fanny

'@Goldone
Kelderman gaat nmm niet naar Catalonie.
Het zou mij echt verbazen.
Die is inderdaad hard gevallen in TA en bleef lang liggen/staan zonder daarna echte haast te maken.
Ook gaf JV later niet aan dat het met Kelderman wel mee viel.
Dus ik vrees dat er wel degelijk meer aan de hand is.
In het ergste geval misschien wel het missen van de Giro.
Maar ja, in NL is er de privacywet mbt de gezondheid van een werknemer.
Zolang Kelderman zelf niets aangeeft weten we dus voorlopig nog niets.

Nijmos

Jammer dat primoz niet meegaat naar msr. Laten monumenten 1 en 4 al liggen dit jaar zo.

Yeez

Wat moet die msr doen? Je kan niet alles rijden helaas en luik heeft hij al

AWestie

'@fanny ik snap je niet helemaal, je vertrouwt berichtgeving van de ploeg niet omdat je Kelderman hard vond vallen? Je kan toch helemaal niks aflezen aan de schade van beeld? Gezondheid is niet echt een mening geloof ik.

Cycling

Misschien wordt Kruijswijk wel gezien als vervanger van Kelderman in de Giro. Voor het geval de Giro ook te vroeg komt voor Kelderman

Laatst gewijzigd
Balkie87

Catalonie: Roglic, Kuss, Kruijswijk, Bouwman, Foss, Gesink, Hessman

Coppi Bartali: Gloag, Vader, Leemreize, Staune Mittet, Van Belle, Graat

Glorious

Valter dus niet in één van beide wedstrijden.

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Westie
Kelderman start dus niet in Catalonië.
Misschien mijn berichtgeving van eerder maar vertrouwen.😁
Te zwaar gehavend/gevallen in TA en hoopt als doel in de Giro te starten.

I Langof

Volgens mij is Kelderman na zijn val nog niet hersteld.

kelderfan

'@Fanny
Jij hebt gelijk. Het is nog te vroeg voor Kelderman om te starten in Catalunya. Wel apart dat hij geen andere koers rijdt in voorbereiding op de Giro.
In de Settimana krijgt Tijmen Graat een snel komend talent zijn kans om zich te tonen.

Laatst gewijzigd
AWestie

Haha nou nee, ik wacht gewoon af tot een renner of team zegt dat 'ie weer kan meedoen en tot die tijd ga ik weinig aan nattevingerwerk doen wat betreft blessures.

goldone123

'@kelderfan ik kijk er naar uit hoe hij het gaat goed archie ryan zal wel geblesseerd zijn.

Groetjesaandevoetjes

Hopelijk doet Kelderman Baskenland nog. Daarna nog voldoende tijd voor een 3-weekse hoogtestage richting de Giro. Anders wel heel weinig koersdagen voordat de Giro begint. Mooi dat Kruijswijk best nog wat koerst voor de Tour. Geeft misschien ook wel aan dat hij allerminst zeker is voor de Tour.

kelderfan

Ja hoe zit dat met Archie Ryan, want hij had wat aan de knie, maar daar had Gijs Leemreize ook al last van.
Komt dat door het nieuwe materiaal (schoenen).

Cen Morawec

Hopelijk doet Kelderman Baskenland nog

Is dit echt zo'n goed idee? Er was hem beloofd een Ronde voor zijn gen rekening te rijden, maar volgens mij gaan ze in Baskenland met de Tour-Ploeg voor de winst van deze Deen. Dus weinig plats voor Kelderman.

AWestie

Goeie race van Van Aert maar er was iemand echt beter en twee man gaven aan hem toe in de afdaling van de Poggio.

kelderfan

Wout Van Aert heeft 't zeker goed gedaan, maar is nog niet top om 't voorzichtig uit te drukken.
Maar van een sterk team is ook geen sprake. Na de Cipressa zijn Van Hooydonck en Tratnik niet meer teruggekomen na de forcing door UAE. Ja en Valter heeft 't moeilijk om zich aan te sluiten bij zijn collega's, want Van Aert en Laporte hebben wel samen gekoerst.

1 2 ... 48 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.