Ik weet 't niet zeker, maar Hessmann staat ook voor De Panne op de rol en hoe zit 't met Gesink, want die is kennelijk nog steeds geblesseerd. Het lijkt mij logischer als Hofstede in beeld komt om de kar te trekken.
@goldone123
Kan het niet zijn, dat Roglic en Kelderman worden uitgespeeld, want Roglic is ook slaapmaatje van Kelderman.
'@Goldone
Kelderman gaat nmm niet naar Catalonie.
Het zou mij echt verbazen.
Die is inderdaad hard gevallen in TA en bleef lang liggen/staan zonder daarna echte haast te maken.
Ook gaf JV later niet aan dat het met Kelderman wel mee viel.
Dus ik vrees dat er wel degelijk meer aan de hand is.
In het ergste geval misschien wel het missen van de Giro.
Maar ja, in NL is er de privacywet mbt de gezondheid van een werknemer.
Zolang Kelderman zelf niets aangeeft weten we dus voorlopig nog niets.
Hopelijk doet Kelderman Baskenland nog. Daarna nog voldoende tijd voor een 3-weekse hoogtestage richting de Giro. Anders wel heel weinig koersdagen voordat de Giro begint. Mooi dat Kruijswijk best nog wat koerst voor de Tour. Geeft misschien ook wel aan dat hij allerminst zeker is voor de Tour.
Wout Van Aert heeft 't zeker goed gedaan, maar is nog niet top om 't voorzichtig uit te drukken.
Maar van een sterk team is ook geen sprake. Na de Cipressa zijn Van Hooydonck en Tratnik niet meer teruggekomen na de forcing door UAE. Ja en Valter heeft 't moeilijk om zich aan te sluiten bij zijn collega's, want Van Aert en Laporte hebben wel samen gekoerst.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.