Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 67 ... 237 238
kelderfan

Tsjonge Tjonge
Begrijpen is moeilijk he. Want Van Baarle gaat alleen maar mee voor de kasseien in de TdF?
quote: "Van Baarle belandde na zijn zege in de Omloop in het sukkelstraatje. Eerst was er een overbelast scheenbeen in de Tirreno. Na een val in de E3 Saxo Classic waren zijn knie en schouder de pijnpunten."
Bron: https://sporza.be/nl/2023/04/07/hoe-goed-is-titelverdediger-dylan-van-baarle-hij-heeft-een-hele-week-op-de-pot-gezeten~1680859660040/

Laatst gewijzigd
De Zeboe van de Zoncolan

'@cen morawec:

Kun je ergens een link geven naar uitspraken van Dumoulin waar hij jouw herhaalde stelling dat hij door Jumbo-Visma kapot gemaakt is ondersteunt?

En zo nee, wil je hier dan mee ophouden?

Want bij mijn weten heeft Dumoulin zich nergens negatief over de ploeg uitgelaten.

Wel heeft hij aangegeven dat de aanpak van de ploeg voor hem niet werkte, maar hij wist die vooraf en is daar zelf in meegegaan. Dat is wat anders dan "kapotgemaakt worden "

Sjonge Jonge

Je bent inderdaad vaak moeilijk te begrijpen Kelderfan, dat klopt.

Maar leg me dan eens uit wat het verband is van het presteren van Van Baarle morgen in Parijs Roubaix en de invloed daarvan op de selectie van de Tour de France?
Want ik zie het niet.

En deze vraag stel ik aan de hand van deze reactie van je in de discussie over de Tour selectie:

"En ik twijfel een beetje over Van Baarle, want die lijkt wat minder, maar na morgen kan dat helemaal anders zijn.
Want als hij overtuigt, dan ja wordt Van Baarle de man i.p.v. ?"

kelderfan

Bron: https://sporza.be/nl/2023/04/07/hoe-goed-is-titelverdediger-dylan-van-baarle-hij-heeft-een-hele-week-op-de-pot-gezeten~1680859660040/
@Sjnge jonge
Misschien kun je met bovenstaande uitleg verder komen.
Want je hebt kennelijk nergens meegekregen, dat Van Baarle in de lappenmand zit en dat hijzelf ook met een vraagteken zit wbt Parijs-Roubaix.

Sjonge Jonge

Je weet dat de Tour de France in juli is?
Maar weet je, laat maar zitten, dit is volstrekt zinloos.

Glorious

Cen kun je stoppen met je spam

BraboCycling

Maar alsnog Kelderfan heeft dat toch helemaal niets te maken met een eventuele Tourdeelname voor Van Baarle?

goldone123

Ik word een beetje heel erg gek van cen, ik denk niet dat ik de enige ben.

AWestie

'@goldone123 Fietskleding aan en hop naar buiten, doet je vast goed. Laat je niet gek maken door forumposts (al begrijp ik het wel) ;)

YogiBear

'@goldone123 adem in, adem uit. En ja dat doe ik ook na veel posts van Cen tot ik daar weer een keer niet aan denk. Maar ik denk nog steeds dat Cen eigenlijk Henk uit Lutjebroek is die hier af en toe even lekker komt trollen.

goldone123

haha, nee zo erg is het nou ook weer niet ;p

goldone123

twitter is nog een stukie erger, een gast vertrouwt valter al niet meer omdat hij *in eens* is verbeterd,

AWestie

Bij Franse ploegen zitten gewoon een hoop onderpresteerders. Performance directors lopen daar nog jaren achter, als ze die titel al binnen de gelederen hebben.

goldone123

idd,

I Langof

Primož is op Teide, al een rit gedaan. Hij is dik in orde.

BraboCycling

Wauw wat een absolute bazen vertoning van Jonas!! Wat een solo en wat een (dubbele) overwinning hier. Een enorme prestatie alweer van het hele team, mooi ook gedaan door Valter en Kruijswijk.

kelderfan

Wauw die Jonas Vingegaard doet 't weer met een prachtige zege in de laatste rit van de Pays Vasco en natuurlijk de overwinning van deze toch zware koers. Chapeau#
Ook Valter en een prima rijdende Kruijswijk mag ik niet vergeten.

RodyTur10

Een vraag: kan iemand hier een ploeg voor de geest halen waarbij één van het niveau van Roglic, Vingegaard en Van Aert pas de 3e sterkste renner van de ploeg was?

madeinstars

De ploeg tactisch superieur en Vingegaard maakt het af met een Pogacar-achtige solo. Die mag met recht tot de grote 6 gerekend worden.

Nijmos

3 van de met afstand 6 beste wielrenners ter wereld rijden voor deze ploeg.

IK

'@I Langof
Bedankt voor info.
Ik hoop dat het zo blijft. Dat zowel Primož als de hele Giro-ploeg zich perfect kunnen voorbereiden op de Giro.

Nijmos

'@rodytur: misschien de ploeg van Post destijds?;) verder denk ik niet dat dat vaak vertoond is, al heb je natuurlijk wel winnaars van kasseimonumenten die pas de derde van hun ploeg zijn en wout is dat na zondag pas.

Nijmos

Vraagje: is duidelijk hoe lang voor de giro kuss wist dat hij die ging rijden? En is dat genoeg om tiptop in orde te zijn? Het laat wel zien dat de ploeg de giro als een groot hoofddoel benadert dit jaar en zeker niet als het afvoerputje voor laatste kansen (wat ik niet per se voor vorig jaar wil insinueren maar er hing wel een andere verwachting omheem).

goldone123

Ik ben benieuwd of vingegaard nog een stap kan zetten richting de tour want volgens is hij nu al bijna net zo goed als in de tour.

Quesada Quesada

Vingegaard was echt ijzersterk deze week. Zou de ploeg hem nog (her)overwegen voor de Waalse klassiekers?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 67 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.