Scorito-Tennis

1 2 3 4 ... 60 61
rbc1912

Bij de vrouwen neig ik vooralsnog naar Şwiątek, Garcia en Sabalenka als A's. Vooral Sakkari vind ik zo onbetrouwbaar als wat. Dat heb ik bij deze 3 het minste.
Ook met tegenzin speelsters als Collins en Anisimova genomen omdat ik anders in de eerste helft van het schema vrijwel niemand had. Van de Krejcikova's, Kvitova's en Badosa's werd ik ook niet erg warm. Ik had veel liever Kudermetova genomen bijvoorbeeld, maar die zit dus in de mijns inziens veel sterkere tweede helft van het schema. De loting heeft het er niet bepaald gemakkelijker op gemaakt

R. D.

Zo ik ben uitgepuzzeld bij de mannen:

A-SPELER Nadal
A-SPELER Tsitsipas
A-SPELER Djokovic

B-SPELER Sinner
B-SPELER Aliassime
B-SPELER Fritz

C-SPELER Shapovalov
C-SPELER Korda
C-SPELER Evans

D-SPELER Isner
D-SPELER Kokkinakis
D-SPELER Brooksby

Geen Medvedev, want het was Korda of Medvedev en het alternatief voor Korda was er niet echt, voor Medvedev heb ik nu Tsitsipas. Komt toch vooral door de loting.

danusz1986

D keuzes waar ik nog over twijfel voor 1 plek. Kwon, speelt nu finale dus die wordt moe en valt waarschijnlijk af. Kokkanakis ook ver gekomen maar wel ietsjes meer rust. Twijfel nog bij hem. Ruusuvuori 2e ronde Rublev/Thiem. Upset alert, maar normaal gesproken wint Rublev daar gewoon. Cressy niet in vorm maar wel suitable banen voor hem. Snel eindstation tegen Kyrgios waarschijnlijk. Als hij tenminste zin heeft. En Draper tegen Nadal is een horror loting. Dus de laatste plek wordt nog lastig. Waarschijnlijk maak je hele redenaties en liggen al je spelers er al uit na de 2e of 3e ronde haha.

kevinraar

heb nu a en b klaar bij de mannen en vrouwen word dit

mannen
a nadal djokovic medverdev
b Aliassime fritz berrettini

vrouwen
a swiatek jabaur sakkari
b kasatkina keys collins

c en d moet ik nog doen

Maurimaler

Ik zou graag jullie mening weten over mijn D-spelers

Mannen:
-Cerundolo (makkelijke eerste wedstrijd 2de wedstrijd heeft hij ook een goede kans).
-Nishioka (eerste wedstrijd moet hij tegen Ymer, dat zie ik hem wel winnen tweede ronde tegen Munar volgt).
-Munar (eerste wedstrijd moet hij normaal winnen, daarna hopelijk tegen Nishioka en heb ik toch zeker eentje in 2de ronde staan, als draper zou winnen tegen Nadal zou 1vande2 misschien tegen Draper kunnen stunten.

Dames:
-Begu (eerste 2 wedstrijden wint ze normaal, daarna heeft ze tegen Garcia die toch nooit echt goed is in de Austrial Open, een heel klein kansje).
-Teichmann ( eerste 2 wint ze hopelijk dan moet ze in mijn ogen tegen de minste A-speler Sakkari, dat ze waarschijnlijk nog verliest maar 2 keer winst is goed voor een D-speler).
-McNally, ja de nummer 95 (maar ze moet in haar eerste ronde tegen nummer 113 waar ze goede odds op heeft, en daarna bij de tweede ronde tegen nummer 110/97 wat ze ook wel kan winnen, ronde 3 tegen Ostapenko wordt moeilijk maar stunten kan altijd😀).

Niels22

Badosa (B ) en Tomljanovic (D) afgezegd bij de dames. Badosa zat voor mij niet op een aantrekkelijke plek in schema, maar voor andere nu misschien wel wat betere kansen op een ronde 4,wat aantrekkelijk kan zijn.

Morgen nog maar eens even goed naar kijken

Laatst gewijzigd
wielergekkie

Vandaag de dag om de laatste knopen door te hakken.
Bij de vrouwen staat het al vast. Bij de mannen heb ik vooral twijfels over mijn laatste B plek. Die gaat tussen de 2 Italianen en Kyrgios. Nog maar eens goed kijken hoeveel spelers ik in welk kwart heb. Waarschijnlijk word dit een last minute klik op gevoel. Succes iedereen met de laatste loodjes!

Ric

Bij mij zit laatste keuze ook in de B.
Kyrgios vs Rune in ronde 3
Of Norrie én FAA pakken ook al spelen ze in ronde 4 tegen elkaar. Fritz staat wel vast.

En de keuze in de C dames moet nog gemaakt worden.
Worstel daar Kontaveit Versus Alexandrova. Allebei geen beste vorm maar één van die twee wil ik welnee gezien t schema.

Overigens vind ik de clash Kudermetova vs Kasatkina ook een lastige en heb ik ze vooralsnog beiden. Maar dat betekent dat ik Keys nu niet heb.

Maurimaler

Weet er iemand nog in welk kwart Badosa zat, kan het moeilijker terugvinden?

Bonorrie

'@Mauri maler,
1e kwart in het 2e blok met Gauff.
Haar vervangster is Pigossi.

Laatst gewijzigd
R. D.

Klaar met de dames puzzel:

A-SPELER Swiatek
A-SPELER Sabalenka
A-SPELER Pegula

B-SPELER Bencic
B-SPELER Kudermetova
B-SPELER Krejcikova

C-SPELER Zheng
C-SPELER Kontaveit
C-SPELER Ostapenko

D-SPELER Fernandez
D-SPELER Fruhvirtova
D-SPELER Teichmann

Maurimaler

'@Bonorrie Danku wel

kevinraar

Heb deze mannen
A nadal ruud djokovic
B allisamme fritz berrettini
C tiafoe de mineur van de zandschulp
D nishioka ishner goffin

heb deze vrouwen
A swiatket jabeur sakarri
B kastakina keys benic
C ostapenko samsonova zang
D trevisan teichman kalinina

caiptani ronde 1 nishoko en trevisan

Laatst gewijzigd
Karperdrol

We gaan het zien Kevin,
ik heb 5 dezelfde namen bij de mannen.
en 6 bij de vrouwen.

kevinraar

zeker heb beetje naar de loting gekeken wilde bij d geen speler hebben die in de eerste 2 rindes een top 10 speler zou krijgen bij c spelers waarvan ik denk die halen de derde ronde bij b wie haalt denk ik minimaal ronde 4 bij a de sterkste 3

niek-vdv

Na even twijfelen toch gekozen om niet voor Draper te gaan, genoeg leuke namen in de D die meer kans maken om de eerste ronde te overleven.
Bij de mannen A: Djokovic, Medvedev en Tsitsipas
B: Fritz, Auger Aliassime en de meest fitte Italiaan
C: Tiafoe, Shapovalov en Korda (risico)
D: Wu, Wolf, nog twijfel voor zekere cap
Bij de vrouwen A: Swiatek, Sabalenka, Pegula
B: Bencic, Kudermetova, Krejcikova (die ik overigens wel eerste ronde uit zie vliegen, veel potentie alleen)
C: Zheng, Samsonova, Kontaveit (met tegenzin)
D: Vondousova, Fruhvirtova, twijfel Begu/ Schnaider/ Bejlek (maar dan gaat Krejcikova naar Rybakina)
Voor de mensen met Begu: zij moet helaas tegen een Lucky Loser, haar oorspronkelijke (m.i slechtere) tegenstandster heeft zich teruggetrokken.

Mollemaaktmenietuit

Elizabeth Mandlik wordt haar nieuwe tegenstander volgens mij.

rbc1912

Okay. Daar gaan we dan:

Heren

A: Đoković
A: Medvedev
A: Tsitsipas

B: Fritz
B: Norrrie
B: Berrettini

C: Tiafoe
C: Shapovalov
C: De Minaur

D: Nishioka
D: Brooksby
D: Sonego

Dames

A: Świątek
A: Garcia
A: Sabalenka

B: Keys
B: Bencic
B: Collins

C: Samsonova
C: Zheng
C: Anisimova

D: Begu
D: Teichmann
D: Linda Fruhvirtova

vevie

Mijn selecao


A: Djokovic, Medvedev, Tsitsipas
B: FAA, Fritz, Kyrgios
C: Tiafoe, Shapovalov, Schwarzmann
D: Brooksby, Cressy, Nishioka

A: Swiatek, Jabeur, Pegula
B: Kasatkina, Keys, Krejcikova
C: Kontaveit, Samsonova, Azarenka
D: Begu, Teichmann, Stephens

Maurimaler

Succes iedereen, wij gaan het proberen met

Djokovic, Tsitspas, Medvedev
Auger-alias...., Fritz, Berettini
Tiafoe, De Minaur, Shapovalov
Munar, Nishioka(met een bang hartje) en captain Kwon

Verder bij de dames
Swiatek, Pegula, Sabalenka
Keys, Kudermetova, benzine
Ostapenko, Haddad Maia, Samsonova
McNally, Teichmann en als captain Begu

Bonorrie

Allemaal veel tennisplezier en succes met jullie teams. Ik heb op de valreep nog een laatste wissel toegepast. Durfde het niet aan om Draper in mijn team te laten staan. Die gok was te groot en voelde niet goed. Benieuwd of dit een goede keuze is gebleken.
Mijn team:
A Ruud Djokovic Medvedev
B Rublev Fritz Norrie
C Tiafoe Shapovalov de Minaur
D Shelton Moutet Gasquet

A Swiatek Jabeur Pegula
B Kasatkina Kudermetova Keys
C Haddad Maia Ostapenko Alexandrova
D Trevisan Begu Teichmann

Phoenix0000

Volgens mij zijn de belangrijkste die ik mis Keys en Shapo.
Beiden ongeveer 70% gekozen. Voor Shapo snap ik dat met zijn loting niet echt, maar goed.

A: Djokovic, Tsitsipas en Medvedev
B: Fritz, Auger, Berrettini
C: Tiafoe (c), Coric (gokje) en Evans
D: Brooksby, Wolf en Wu

A: Swiatek, Pegula, Sabalenka
B: Kasatkina, Kudermetova, Bencic
C: Hadad, Zheng, Ostapenko
D: Begu, Teichmann, McNally (c)

Bij mannen c-speler captain voor het eerst ooit.

Capra

Team Capra voor dit jaar, vorig jaar een zeer matige score met 69%

Heren
A Djokovic, Tsitsipas, Medvedev
B FAA, Kyrgios, Berettini
C Tiafoe, Shapovalov, De Minaur
D Nishioka, Karatsev, Kwon

Dames
A Swiatek, Pegula, Sabalenka
B Kudermetova, Bencic, Collins
C Haddad Maia, Ostapenko, Zheng
D Trevisan, Teichmann, Bejlek

danusz1986

Djokovic, Medvedev, Tsitsipas
Fritz, Berretini, Norrie
Tiafoe, Bautista Agut, Korda
Goffin, Cerundulo, Brooksby

Sabalenka, Swiatek, Pegula
Kudermetova, Keys, Bencic
Zhang, Zheng, Samsonova
Vondrouska, Teichmann, Fruhvirtova

LuukGoverde

A: Djokovic, Medvedev, Tsitsipas
1e 2 leken me een zekerheidje. Nadal niet heel overtuigend en Tsitsipas altijd goed op AO+aardige loting.

B: FAA, Fritz, Berrettini
Laatste plek ging tussen Norrie en FAA. Wilde ze niet allebei nemen omdat ze elkaar in ronde 4 tegenkomen, voor FAA gegaan obv de hElo ranking en H2H van 5-1 in zijn voordeel.

C: Tiafoe, De Minaur, Shapovalov
Vind de pick-rate voor Tiafoe nog vrij laag met 66%. Hij en De Minaur moeten allebei de 4e ronde wel halen. Laatste plek ging tussen Shapo en Coric. Hurkacz geeft normaal nooit thuis op grand slams, dus daarom voor Shapo gegaan.

D: Brooksby, Moutet, Nishioka
Buiten Nishioka zag ik weinig D-opties die 2 potjes favoriet zijn. Brooksby mee als captain voor ronde 1 en Moutet was een coinflip tussen hem en Wu. Winnaar daarvan zal ronde 2 wel winnen.

A: Swiatek, Pegula, Sabalenka
Durf niet tegen Swiatek in te gaan. Sowieso lastig kiezen hier deze keer.

B: Kudermetova, Keys, Bencic
Wilde niet Kudermetova én Kasatkina meenemen. Keys en Bencic allebei vrij gunstige loting.

C: Kontaveit, Samsonova, Ostapenko
Heb de bracket gesimuleerd obv hElo en Kontaveit kwam zo tot de halve finale, dus die kon ik niet thuis laten. Samsonova boven Haddad Maia en Ostapenko's schema tot aan ronde 3 nu erg gunstig door weg vallen Badosa.

D: Begu, Teichmann, McNally
Begu en Teichmann allebei favoriet in 1e 2 potjes als ze doorkomen en McNally nu ook na wegvallen Badosa. Hier Begu als captain.

1 2 3 4 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.