Scorito-Tennis

1 2 ... 76 77 78 79 »
Benzardi
MrWest
Makkelijke punten vandaag met Cobolli, waarschijnlijk wel gewoon Zverev cappen zondag 

Ik heb zelf niemand meer bij de Dames , dus wij gaan voor alles of niets.

Meneertje Cobolli moet het voor ons gaan doen.

Go Co..................

Wesleyy89

Laatste reactie 4 uur geleden maar ik zie geen reactie staan? In ieder geval succes allemaal met Wimbledon dit jaar!

dawizz

Ik had vanochtend idd een team gepost en toen ik later zag dat mijn post verdwenen was heb ik hem nogmaals gepost. Weer weggehaald dus, en dat terwijl het alleen de namen van mijn team betrof. Noord- Koreaanse/Amerikaanse* toestanden hier.

* doorhalen wat niet van toepassing is 

Kluns Klunsjes

Nu de loting voor de US open is geweest, iemand die wil sparren over leuke namen evt verrassingen die hier uit kunnen gaan komen?

bdebouwer

Ik heb zelf nog een paar twijfels:

Laatste plek je in de b categorie bij de vrouwen gaat tussen Muchova, Svitolina en Anisimova.

Laagste plafond bij Svitolina, Anisimova heeft de minste loting, en Muchkva is het meest onzeker maar verwacht ik ook het meest van. Muchova staat er nu in.

Verder bij de mannen nog twijfel tussen Mensik of Tien, en Norrie of Arnaldi.

oborobo

Ja hoor,de nr.38(Collignon)getipt door Morrizz verliest van nr.731!!

En bij de dames verliest Tauson ook nr.38 en ook tip van Morrizz van de nr.209!!

bdebouwer

Valentova heeft besloten niet eens mee te doen 😀 ik weet niet of ik dat van te voren had moeten zien aankomen

Nopper

Ik had deze keer besloten om Morrizz niet te volgen bij tennis want haalde nooit een goede score maar de sites die ik nu gebruikt heb, kan ik ook niet aanbevelen. Al 2 dames en 2 heren bij D kwijt

NOAD1912

Heel onwerkbaar dat de 2e rondes nu beginnen, terwijl er nog heel wat 1e ronde partijen moeten worden afgewerkt. Nu gaat zo een beoogde (mijn nr. 2 cap) al beginnen, terwijl mijn beoogde nr. 1 cap Bergs nog zijn partij moet hervatten.

bdebouwer
NOAD1912
Heel onwerkbaar dat de 2e rondes nu beginnen, terwijl er nog heel wat 1e ronde partijen moeten worde...

daar kan scorito helaas niks aan doen

NOAD1912
bdebouwer
daar kan scorito helaas niks aan doen

dat weet ik, geen kritiek hierover richting scorito, maar heeft me nu, vooral bij de dames, al flink in de problemen gebracht. En zeer waarschijnlijk de heren ook. Terwijl ik er zeer goed voor sta. Maar goed, hopen dat het alsnog goed uitpakt

oborobo

Jodar er heel dik af tegen een onbekende Chinees nr.124

Wat was er aan de hand?

HZ57

Regen is niet alleen spelbreker in New York maar ook voor mijn spel. Omdat beoogde D-captain later in aktie kwam dan mijn C captain, laat ik waarschijnlijk aardig wat punten liggen Berg tegen de Jong

Sander95Z
oborobo
Jodar er heel dik af tegen een onbekende Chinees nr.124 Wat was er aan de hand?  

Zelf zegt Jodar dat er niks aan de hand was, maar hij was totaal niet zichzelf. Misschien in zijn eerste echte jaar oververmoeid, teveel druk nu de verwachtingen hoog zijn.

Sowieso enkele die ik er zonder twijfel inklikte (en vele andere op scorito) vallen enorm tegen. Fils, Nakashima en nu dus Jodar. Alle drie goed gepresteerd op de drie grote toernooien voorafgaand aan de US open, enorm veel wedstrijden gespeeld in augustus wat nu misschien zijn tol eist.

B M

Durven jullie Berg in ronde 3 te cappen tegen van der Zandschulp of gaan jullie voor een C speler? Botic is favoriet bij de bookies.

bdebouwer
B M
Durven jullie Berg in ronde 3 te cappen tegen van der Zandschulp of gaan jullie voor een C speler? B...

Nee ik ga voor een C speler, ik vind Zizou niet goed genoeg spelen

MrWest

Ik ga ook Tiafoe en Keys denk ik, beide niet ongeschonden de 1e rondes doorgekomen. Maar ik denk dat mn D'tjes nog wat risicoller zijn. Al kan ik nog voor Townsend gaan. Sta momenteel op zilver dus n gokje voor goud is wellicht nodig

Laatst gewijzigd
1 2 ... 76 77 78 79 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.