Scorito-Tennis

1 2 3 4 ... 60 61
Platje

Berrettini verkloot het ook ff lekker.. de meest simpele bal op matchpoint verprutst ie, volgens mij op 5-4..

danusz1986

Inderdaad balen van Goffin. Nog net Bautista Agut captain kunnen maken. Berretini verloren is wel zuur.

Rad

Daar is de eerste uitvaller, zuur wel.. de mensen met Kokkinakis hebben nu een goede aan hem :)

R. D.

Moet hij ook eerst wel ff winnen.

Ludi

Eerste afvaller met Goffin. Zuur om die zo te verliezen. Verder wel een gunstige nacht zo te zien. Poeh wat hadden veel spelers Trevisan, zelfs als captain.

Team:
Djok, Medvedev, Tsitsi (Nadal)
Fritz, Sinner, Felix (Kyrgios)
Korda, Tiafoe, Shapo (Khacha/ ADM)
Cerundolo (C ronde 1), Kokki, Goffin (Brooksby)

Swiatek, Sabalenka, Pegula (Garcia)
Kuder, Bencic, Kasat (Krej)
Samson, Zheng, Kontaveit (Azarenka)
Vondrousova, Mcnally (C ronde 1), Leylah (Linda)

Met de eerste alternatieven er achter. Tot dusver tevreden.

rbc1912

Hier vooralsnog alleen Berrettini en Anisimova verloren en captains Sonego en Linda Fruhvirtova gewonnen :)

R. D.

Fruhvirtova was ook mijn captain, Kokki moet het nog ff waarmaken.

dadeliva

Tussenstand na (bijna) de 2e dag:

Heren:
- van 11% van de deelnemers heeft de captain verloren
- iedereen heeft gemiddeld 1,3 speler verloren

Dames:
- van 32% van de deelnemers heeft de captain verloren (vooral door verlies van de hoogst geplaatste D-speelster Trevisan met 22%)
- iedereen heeft gemiddeld 1,1 speler verloren

R. D.

Ik sta nog steeds op 100%, alleen Kokki en Isner moeten hun wedstrijd nog afmaken. Wel vervelend want Brooksby heeft ook nog geen tegenstander dus een captain kiezen zal moeten wachten. Neig bij de dames naar Linda F als captain.

kevinraar

Ik sta op 63.6 3 spelers kwijt 3 spelers die hun wedstrijd nog moeten inhalen

Bonorrie

Nadal exit.

vevie

Yep, en redelijk kansloos ook. Nu kunnen de Nishioka kiezers wel lekker doorpakken met een D-captain. Nu maar hopen dat hij het waarmaakt.

Laatst gewijzigd
R. D.

Wie had gedacht dat Nadal mijn eerste uitvaller zou zijn, toch valt zn pickrate mij tegen dus genoeg mensen hebben hem vermeden. Wellicht door de openingswedstrijd tegen Draper.

Ik moet ergens vandaag nog beslissen wie mijn mannen captain wordt, durf ik het aan met Isner tegen de Minaur of met Kokki tegen Murray ? Als ze eerst nog ff hun eerste ronde doorkomen uiteraard.

Laatst gewijzigd
Atapumafanclub

Wat R.D. zegt. Ook mijn eerste afvaller en dat met inderdaad een in mijn ogen lage pickrate. Maargoed, vooral zuur voor de man zelf. Knap dat ie met deze blessure uberhaupt nog doorgezet heeft en 12 games gepakt heeft.

KissMyAce2.0

Ik heb vorige week een weddenschap afgeslotendat Nadal de 3e ronde niet zou halen.
En kijk hier! Bam, dat is lekker harken

HeldS

Door het slechte weer in Melbourne vannacht kan ik vandaag met eigen ogen aanschouwen dat de captains eraf gaan. Gelukkig hoef ik maar beter dan 50% te scoren om het beter te doen dan vorig jaar

Platje

Iedereen heeft weer een andere kijk.. ik vind 52% voor Nadal juist erg veel.. sinds september weinig gespeeld na zijn blessure, weinig gewonnen en het is ook geen gravel (maar een A-speler heeft nauwelijks effect op je ranking, punten zijn te verwaarlozen)

Maar zo fanatiek volg ik het tennis ook niet en gaat het verder ook niet echt best.. Begu die aan het verliezen is, McNally als gokje heeft het te zwaar..

Laatst gewijzigd
R. D.

En daar is meteen de 2e afvaller; Teichmann. Had een lagere quotering dan mijn vrouwen captain, maar ik had er geen goed gevoel bij.

Wordt het vandaag al bijltjesdag ?

Laatst gewijzigd
danusz1986

Teichmann eruit. Haar gelukkig geen captain gemaakt. Was ook niet echt een pick waar ik nooit mee was. Maar dat waren er niet veel. Kalinina had ik wel een goed gevoel bij al moet zij de 4e ronde tegen Pegula. Die zie ik met Swiatek het verst komen.

Nopper

Momenteel 2 vrouwen captains die er tegelijk uitvliegen. Teichmann in ronde 2 en Begu was nog van ronde 1 maar die staat er ook niet erg rooskleurig voor. Ik was ook nog niemand kwijt bij de dames dus het werd ook wel tijd maar dan is het altijd jammer dat het om je captain gaat.

Platje

Wedstrijdverloop van het vrouwentennis blijft af en toe een raadsel..

rbc1912

Begu leeft nog hoor.
Verder is het wel een zooitje met ronde 1 en 2 zo door elkander. Het lijkt het WK darts wel
Begu staat 1-1 nu in ronde 1. In ronde 2 Świątek, Keys en Tiafoe door, Teichmann out

wielergekkie

Inderdaad, door het uitstellen van wedstrijden was Teichmann de enige D speelster die ik captain kon maken in R2. Laat ik dat dan maar de schuld geven! 😜

R. D.

Ik zit nu met hetzelfde probleem bij de mannen. Ik heb Brooksby, Isner en Kokki. Brooksby tegen Ruud gaan we niet doen, Isner en Kokki moeten hun 1e ronde nog afmaken dus neig ik naar C-mannen als Evans, Korda of Shapovalov. Hopelijk zijn Isner en Kokki ruim klaar voordat de C-spelers in actie komen dat ik nog even kan nadenken of ik het aandurf met 1 vd 2.

Nopper

'@Brabander, ik was inderdaad te vroeg met Begu want zoals het er nu uit ziet gaat ze toch nog winnen.

1 2 3 4 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.