Eerste afvaller met Goffin. Zuur om die zo te verliezen. Verder wel een gunstige nacht zo te zien. Poeh wat hadden veel spelers Trevisan, zelfs als captain.
Team:
Djok, Medvedev, Tsitsi (Nadal)
Fritz, Sinner, Felix (Kyrgios)
Korda, Tiafoe, Shapo (Khacha/ ADM)
Cerundolo (C ronde 1), Kokki, Goffin (Brooksby)
Swiatek, Sabalenka, Pegula (Garcia)
Kuder, Bencic, Kasat (Krej)
Samson, Zheng, Kontaveit (Azarenka)
Vondrousova, Mcnally (C ronde 1), Leylah (Linda)
Met de eerste alternatieven er achter. Tot dusver tevreden.
Tussenstand na (bijna) de 2e dag:
Heren:
- van 11% van de deelnemers heeft de captain verloren
- iedereen heeft gemiddeld 1,3 speler verloren
Dames:
- van 32% van de deelnemers heeft de captain verloren (vooral door verlies van de hoogst geplaatste D-speelster Trevisan met 22%)
- iedereen heeft gemiddeld 1,1 speler verloren
Wie had gedacht dat Nadal mijn eerste uitvaller zou zijn, toch valt zn pickrate mij tegen dus genoeg mensen hebben hem vermeden. Wellicht door de openingswedstrijd tegen Draper.
Ik moet ergens vandaag nog beslissen wie mijn mannen captain wordt, durf ik het aan met Isner tegen de Minaur of met Kokki tegen Murray ? Als ze eerst nog ff hun eerste ronde doorkomen uiteraard.
Iedereen heeft weer een andere kijk.. ik vind 52% voor Nadal juist erg veel.. sinds september weinig gespeeld na zijn blessure, weinig gewonnen en het is ook geen gravel (maar een A-speler heeft nauwelijks effect op je ranking, punten zijn te verwaarlozen)
Maar zo fanatiek volg ik het tennis ook niet en gaat het verder ook niet echt best.. Begu die aan het verliezen is, McNally als gokje heeft het te zwaar..
Ik zit nu met hetzelfde probleem bij de mannen. Ik heb Brooksby, Isner en Kokki. Brooksby tegen Ruud gaan we niet doen, Isner en Kokki moeten hun 1e ronde nog afmaken dus neig ik naar C-mannen als Evans, Korda of Shapovalov. Hopelijk zijn Isner en Kokki ruim klaar voordat de C-spelers in actie komen dat ik nog even kan nadenken of ik het aandurf met 1 vd 2.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.