Scorito-Tennis

1 2 ... 5 ... 60 61
Ric

Sterker nog Begu gewoon een goede captain keuze tegen Siegemund. Dat is namelijk ook niet heel erg veel.

Platje

Nu de vraag of we nog vertrouwen in Begu hebben om haar captain te maken tegen Siegemund.. miss toch maar voor Zheng gaan

Rad

Nishioka is wel een lekkere inderdaad, durfde het niet aan tegen Ymer helaas..
Begu of Fruhvirtova wordt de captain voor R2. Neig naar de laatste.

Sloddies

Tja, dat is jammer voor Sloddies. Natuurlijk blij met de winst van captain Begu in ronde 1, maar ondertussen veiligheidshalve voor Reichmann gekozen in ronde 2. Durfde niet te wachten op eventuele winst van Begu, med omdat mijn derde d-tje Davis een moeilijk potje tegen Mertens heeft

R. D.

Isner eruit, Korda en Shapovalov zijn al begonnen. Dat maakt de keuze iig makkelijker.

Evans of Kokki(tegen Murray).

Die 2e wedstrijd heeft wel alles in zich om een episch gevecht te worden.

niek-vdv

In extremis toch nog captain Vondrousova door in ronde 1 nog.
Ronde 2 ga ik maar voor Fruhitova, bij de mannen zijn al mijn c's al bezig of door, dus moet maar voor Wolf tegen Schwartzman gaan. Heb ik wel vertrouwen in.

R. D.

En toen vloog ook de 2e dame eruit, Zheng.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Iedem hier. Vond Pera ook wel een potentiële bananenschil. Pera zelf ook overwogen als D'tje. 2 heren 2 dames eruit. Captain Korda nog bezig en vannacht captain Fruhvirtova.

danusz1986

En wat is Norrie aan net doen. Wordt zo een last minute drama. Weet alleen even niet meer wie ik er voor hem eruit gegooid heb. Het moeilijk hebben tegen Lestienne.

RVH

Voor mij geldt hetzelfde als voor de Sloddies. Gekozen voor captain Teichmann omdat Begu nog niet haar eerste ronde had gespeeld. Zonde dat de regen zo roet in het eten gooit. Voor de rest gaat het best aardig. Andere captain Nishikori in ieder geval gewonnen.

R. D.

Oh regent het inmiddels ? Ik dacht dat het steeds stil lag vanwege de hitte ?

P. Krul

Inmiddels met Zheng mijn eerste uitvaller. Captain Begu door het oog van de naald. Voor het eerst iedereen door in ronde 1.

danusz1986

'@RVH

Tennist Nishikori weer:P

Laatst gewijzigd
rbc1912

Kei vet toch? :)

kevinraar

ik sta op 49.6 met al 5 mannen en 3 vrouwen eruit waarvan 2 keer mij caiptain bij de vrouwen gelukkig doet nisioka het wel goed 2 keer caiptain gemaakt

Benzardi

Al 8 vliegenmeppers zijn eruit gemept, ben bang dat deze AO geen goudenbekertje gaat opleveren.

RVH

'@danusz1986 Bedoelde natuurlijk Nishioka, al zou voor mij persoonlijk Nishikori ook hebben gekund. Tennis is niet echt een sport dat ik het hele jaar door volg. Wel leuk om zelf te spelen.

@R. D. Bij het wielrennen regende het flink gisteren dus ik nam aan dat het vanwege de regen was afgelast steeds.

Laatst gewijzigd
kevinraar

rvh heb prescies het zelfde vol alleen de 4 grandslams meer niet

danusz1986

Samsonova kansloos eraf net als C speler Kudermetova. Die in 3 sets. Fritz ook in de problemen. Gokje voor Brooksby in de volgende ronde.

R. D.

Kudermetova was B-speler, ben ik ook kwijt en C-speler Kontaveit eruit. Leuk dat Brooksby wint die heb ik maar durfde ik niet aan, nu hopen dat Kokki het ook doet anders ben ik vet zuur.

Captain Super Linda net gewonnen. Terug op 92.5%

Platje

Toch wel weer wat speelsters verloren vannacht.. Vekic lichtpuntje maar alle C-speelsters eruit.. hopelijk weet captain Begu te winnen maar niet meer zo'n goed gevoel bij nu ze de 2e set heeft verloren en een break achter staat in de 3e

Mannen loopt nog prima, Brooksby of Wolf als C voor ronde 3

HeldS

Wat een slagveld bij de dames. Er zijn er nu 4 door naar de derde ronde, en mogelijk komt daar vondrousova nog bij.
Bij de mannen daarentegen gaat het heel goed juist. Nog geen uitvallers in de tweede ronde voor zover, maar er moeten er nog een paar.

Ketjap Manis

Baalde van het geforceerd over moeten stappen op Teichmann. Nu een beter gevoel omdat Begu er ook uit is ;)
Brooksby door, dat is een meevaller. Maakt hij kans tegen Paul?

JvdBrink

Hier ook bijltjesdag bij de vrouwen; in één ochtend Kudermetova, Kontaveit, Samsonova en Begu kwijt. Zoals Ketjap ook al aangeeft wel een 'beter' gevoel wat betreft m'n captainkeuze voor Teichmann al had ik uiteindelijk voor Fruhvirtova moeten gaan die de meubelen nog een beetje red.

danusz1986

Fritz eruit, maar hoge pickrate. Wel kans om verder te komen voor andere. Bautista Agut heeft het lastig tegen fucking Bolt. Het is weer zo'n dag en GS.

1 2 ... 5 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.