Afvalkoers Klassiekers 2023

1 2 ... 5 ... 48 49
Limal

Ik las onlangs ergens dat die Sammysosa als een enorme baas klinkt, dus dat komt vast wel in orde ;-)

Bonorrie

Team ingediend, benieuwd naar de rest.
Laat de voorjaarsklassiekers maar beginnen, zin in :)

rimenno

Team is verzonden!
Voor als het begint eenieder veel suc6 .

Ab Normaal

'@rimenno
Je hebt het in een pdf verzonden. Daar kan ik niets mee. Dan moet ik nog alles overtypen.
Kun je de name gewoon in een mailtje sturen? Of een excelletje?
Heb je ook net een mailtje terug gestuurd.

Laatst gewijzigd
Nijmos

Hey ab ik had mijn team al ingezonden maar wil toch nog een paar wijzigingen doorvoeren. Ontvang je dan liever een nieuw team of alleen de wissels?

rimenno

Ab Normaal,komt goed!

Limal

Mijn team staat ook op papier, maar ik wacht even met doorsturen in de hoop dat er nog renners toegevoegd worden aan de startlijsten. Alleszins een hele leuke puzzel!

SvenVDB

Pff, toch weer een moeilijke puzzel hoor! Nog twee dagen om de knopen door te hakken!

BrackenRidgeCycling

2 dagen?? oei dan moet ik eens knopen gaan doorhakken.
Vind het moeilijker dan vorig jaar, vorig jaar waren er meer kleinere westrijden bij, dat maakte het iets makkelijker vond ik.

Ab Normaal

Nee hoor, kalender is hetzelfde. Alleen de Trofeo toegevoegd.

@Nijmos
Graag je hele nieuwe team insturen. Niet slechts de wijzigingen dat is fout gevoeliger.
Als ik fouten maak is het altijd bij gewijzigde teams. Daarom graag je hele nieuwe team insturen.

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

Ab je hebt helemaal gelijk, ik dacht aan 2021 toen er veel andere wedstrijden nbij zaten.
Met zoveel spelletjes spelen haal je wel een iets door elkaar.

ivo001

Ben inmiddels ook druk bezig met onderzoek en puzzelen :)

Nijmos

'@ab: die trofeo is dan ook gelijk een breinbreker...

Mithrandir

Gisteren mijn team verstuurt.
Is het mogelijk om vinkjes in de deelnemerslijst te plaatsen zodat we kunnen zien dat een het team ontvangen is?

JDV21

Ik heb mijn team net verstuurd. Vond het ook veel lastiger dit jaar en zit nog steeds met veel twijfels. Ben benieuwd naar de andere teams en hoe het dit jaar gaat verlopen!

Arry1338

Uiteindelijk denk ik dat ik meer dan 10 uur heb gespendeerd aan deze puzzel alleen, en dat terwijl veel voorbereidend werk voor andere spellen gebruikt kon worden. Nu zit ik net als ieder ander met twijfels, maar de beslissingen zijn gemaakt en het team is verstuurd.

Omdat ik zelf heel benieuwd ben naar de tactieken van anderen heb ik zojuist ook even de tijd genomen om mijn team uiteen te zetten. Wat waren mijn overwegingen en waarom heb ik nou precies deze 24 namen gekozen? Morgen na de deadline zal ik dit posten, zodat we lekker kunnen gaan vergelijken en zien waar onze bottlenecks zitten. Tot de deadline houd ik mijn digitale mond dicht.

Succes voor de laatste twijfelaars!

Rawolf

Ik stuur mn team morgen, ben vandaag pas begonnen met de puzzel omdat die deelnemerslijsten pas laat completer worden..

Limal

Pogacar niet in de Strade! Voor velen zal het welkom nieuws zijn, ik ga toch eens opnieuw moeten rekenen dan vanavond...

Nijmos

Bron Limal?

Edit: nvm zie het ook nu. Dat wordt voor mij ook terug naar de tekentafel vrees ik.

Laatst gewijzigd
Limal

https://sporza.be/nl/2023/02/21/geen-tadej-pogacar-in-strade-bianche-winnaar-van-vorig-jaar-wil-bloedvorm-verzilveren-in-parijs-nice~1676994315409/

mensFaber

Ik heb mijn team zojuist ingestuurd.

jefgodfather

mijn team ook net doorgestuurd. Hopelijk kan ik wat langer meedoen dan vorig jaar :)

Teeke_de_Kapper

Mijn toppers zijn ook onderweg

BrackenRidgeCycling

Vorig jaar was het makkelijker omdat de meeste renners goedkoper waren, na 2 jaar weinig wedstryden gereden te hebben door covid

Nijmos

Hoe vaak komt het eigenlijk voor dat iemand er in het begin van het spel op cq score uitvliegt? Moet je hier serieus rekening mee houden of kan t een valide tactiek zijn om het geld op te maken?

1 2 ... 5 ... 48 49

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.