Afvalkoers Klassiekers 2023

1 2 ... 6 ... 48 49
Ab Normaal

'@Nijmos
De Trofeo juist toegevoegd om het een breinbreker te maken.
En die koers kan bij uitstek een koers zijn om er op CQ uit te vliegen. Verder misschien in de kleinere koersen. Al weet je het nooit.
@Mithrandir
Ik ga zo kijken van wie ik wat ontvangen heb. Mijn e-mail box begint vol te stromen inmiddels met nog iets meer dan 24 uur te gaan tot de deadline.
De teams maak ik nog niet direct bekend. Mocht er een team ongeldig zijn dan moet dat nog aangepast worden. Zodra alles rond is, post ik het hier. Wel voor de Omloop uiteraard.

Ab Normaal

Zo, lijstje op pagina 1 bijgewerkt.
Heb je je team verstuurd en hij staat er niet bij? Stuur 'm dan nog een keer want dan heb ik 'm niet ontvangen.

Arry1338

https://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/afvalkoers-klassiekers-2022/

Kijk vooral terug van vorig jaar.

Ecko

Ik denk dat ik als eerste reserve mijn beoogde team maar eens ga fine tunen. Morgenavond stuur ik het (tijdig) op, als het vandaag niet meer lukt.
Mocht ik toegelaten worden: als rookie ben ik uiteraard de underdog (maar niet te onderschatten, bluf ik dan maar).

Maillot à Pois

Alea iacta est, mijn team is ook ingestuurd.
Ik kijk al uit naar de "zwakste schakel"-sneer waarmee Ab me uit het spel gooit.
(Als het even kan, komt die bij voorkeur liefst in oktober uiteraard - maar ik verwacht hem wel een stukje vroeger)

ivo001

Ik heb ook een team ingestuurd. Sluit niet uit dat er morgen uit paniek nog een wijziging achteraan gestuurd wordt haha.
Hoop het beter te doen dan vorig jaar. Toen helaas in de laatste koers voor het wisselmoment gesneuveld. (met naar mijn mening wat pech ;) )

Mithrandir

Tnx Ab!

BrackenRidgeCycling

Ploegje verzonden, het was een lastige puzzel, we gaan het zien.
Veel plezier allemaal!

Bode80

Mijn team is ook verzonden. Eerste keer dat ik mee doe aan de Klassieker versie. Ik ben benieuwd wat de verhoudingen zullen zijn.

JDV21

Sorry Ab, maar heb mijn team gewijzigd en een nieuw team ingestuurd. Het blijft een ingewikkelde puzzel!

Ab Normaal

Inmiddels over de helft.
Twee teams afgekeurd, zie je e-mail voor de reden.

Voor de mensen die nog insturen: liefst alleen de namen. Een excel is altijd goed.
Niet je renners voor hun naam nog een nummer meegeven aub.

coolietje

Team verzonden, serieus puzzeltje ;)

Limal

Team Limal is ook ingediend!

Uiteindelijk nog 8 renners gewisseld sinds gisterenavond, maar mijn vertrouwen om de eerste periode te overleven is niet echt gestegen :)

Ab Normaal

Ruim 6 uur voor de deadline en nog 19 teams te ontvangen plus twee afgekeurde teams die nog hun team aan moeten passen.

Nijmos

Lig je eruit als je voor de deadline een onjuist team aanlevert?

BlingSagan

Ik heb mijn team net gemaild.

Bonorrie

'@Nijmos,
Ja tuurlijk, niet op tijd ingeleverd is geen deelname, lijkt me logisch. Dus een simpele maar harde DNS

anders hebben diegene die over 2 dagen hun team pas indienen, het voordeel dat ze meer weten van de programma's van de renners.

En buiten dat, maar zeker niet minder belangrijk, maak je het voor de organisator wel erg moeilijk (bijna onmogelijk) om nog later je team in te sturen.

Laatst gewijzigd
Rico.

Mail met team verstuurd.

Rawolf

Heb mijn team ingestuurd!

Ben benieuwd naar de andere teams en de voorbeschouwingen :)

Nijmos

'@bonorrie:
Even voor wat context. Mijn team was allang af. Maar met pogacar. De laatste berichten over hem maken dat ik mijn hele team ga omgooien. Dat doe ik vanavond en dan hoop ik voor 23 uur een team in te sturen. Mijn vraag is dus of je een dikke DNS krijgt als er dan een foutje in je team blijkt te zijn geslopen of dat je een beperkte correctiemogelijkheid krijgt. Uiteraard ga ik niet expres een ongeldig team aanleveren

Carbon ros

Team verzonden, alea iacta est!

Nijmos

Ik heb mijn team ook verstuurd!

Poeksel

Ook verstuurd, met weer de traditionele twijfels.

Nick Vermeulen

Ingestuurd🥳

Bonorrie

'@Nijmos,
Een deadline is er niet voor niks. Duidelijker kan het eigenlijk niet aangegeven worden.
Om op het laatst nog alles om te gooien is, behalve extra werk voor de organisatie, natuurlijk ook een risico van de deelnemer. Zorg maar gewoon dat je niet te duur uit komt. Succes met je nieuwe team en veel voorpret.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 6 ... 48 49

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.