Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 102 ... 156 157
danusz1986

Heb ik al gedaan voor Mohoric!

minironald

'@jv1997 ik overweeg het zelfde alleen dan voor Pidcock of Pogacar ( ik hen nog 1.5 mil budget over)

Hij lijkt gewoon niet in goede doen en ik denk dat er weinig coursen zijn waarbij ze rustig naar de finish rijden zodat hij daadwerkelijk mee kan sprinten.

jort101

Ik ga Girmay ook wisselen voor Mohoric of Teuns. Maar ga dat pas zondagochtend doen.

Yskoud

Jeetje, als ik op dit forum af mag gaan heeft de meerderheid al minimaal 1 wissel verbruikt.. of ben ik nu de enige die zijn wissels gewoon pas inzet naar OPR.

Nijmos

Nee Yskoud, ik houd ook vol met niet wisselen tot na roubaix. Zolang ik captains heb ga ik geen wissels spenderen. Dat doet wel pijn, met vijf van die halfgeblesseerden en geen mohoric of 3e jumbo in de ploeg. We zullen zien wat het oplevert. Voor iedereen de eerste keer dit.

R. D.

Ik houd ook vrolijk vol hoor. Ik heb ook misperen in mn team maar om ze nou om te wisselen voor iemand die misschien de 1e wedstrijd al tegen het asfalt knalt, lijkt me niet de bedoeling van de wissels. Ik zie het nog steeds als noodreparaties. Als je geen 5 kopmannen per wedstrijd hebt geselecteerd voor het geval dat er 1 of 2 uitvallen was je selectie bij voorbaat al niet in balans en dat je dat dan repareert snap ik, maar dat had dus ook zonder wissels gekund. :)

rbc1912

Hier ook nog niet gewisseld. Team is 'breed' genoeg t/m Roubaix. Daarna de boel versterken voor de resterende heuvelklassiekers.
Mijn last-minute wissel voor de deadline pakt wel erg pijnlijk uit trouwens: Girmay voor Mohorič. Maar dat zij dan maar zo :(

R. D.

Ja dat is bij mij ook wel het grootste gemis. Elke keer zit hij er weer vooraan bij. Ik wilde per se 4 jumbo`s en dan krijg je mohoric er nog moeilijk in, toen kwam ik uit bij renners als Greg en Kwiatkowski die tot nu toe niks klaarmaken. We zullen onder aan de streep zien wat de beste keuze was geweest.

Bzuidema

Turner rijdt ook Dwars door Vlaanderen. Zou toch leuk zijn als hij nu wel in de punten rijdt. Ook Laporte toegevoegd.
Ik heb nu Benoot en Madouas als captains. Pidcock weet ik nog niet. met de komst van laporte maakt het er niet makkelijker op.Edit: met 15 renners aan de start zou mij toch wel de nodige puntjes op moeten leveren.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Hier ook geen wissels en 68% GW deed mij weer zakken maar ik hou vol en dan schiet ik zo meteen omhoog in de ardennen........of zoiets :P

jenzrscl

Laporte ook toegevoegd aan procystats

Maakt benoot kopman maken wel minder evident vind ik nu

Hmm ook wel dikke kanshebber dan

Best wel mooi deelnemersveld.. buiten grote 3. Alle grote namen bijna

Laatst gewijzigd
dadeliva

Ook hier nog geen wissels en 92%.Kopmannen bij mij voor DDV:
1. Benoot
2. Philipsen
3. De Lie

KV

Bini heeft wat te weinig gegeten tijdens de voorbije koersen en beseft nu dat hij de volgende koersen meer zal moeten eten.

Dit hou je toch echt niet voor mogelijk?

KV

Met Laporte erbij gaan de bijtjes wel weer full gas gaan in de heuvelzone zou je denken...

Als ik de deelnemerslijst bekijk, zie ik behalve namen als Pedersen, Kung, Madouas (die ik allemaal trouwens niet heb... ) en mogelijks enkele INEOS mannen (Pid/Turner), niet veel die zullen kunnen volgen.

Laatst gewijzigd
Pom titcock

Insgelijks KV, ik ben zeer benieuwd naar de odds. Wat te doen met Philipsen? Morgen een stuk korter, maar wel meer hoogtemeters dan afgelopen zondag. Als Jumbo aan de boom gaat schudden zullen zulke jongens toch al snel moeten passen.

Risje89

Poeh ik vind dit wat kopmannen betreft tot nu toe de lastigste.
Als Laporte meedoet is hij de topfavoriet denk ik? In ieder geval een relatief veilige kopmankeus gezien zijn sprint.
Maar wat dan te doen met Benoot?
Of gaan ze nog een keer een koppeltijdritje doen..

Met Laporte erbij hier 14 man aan de start.
Voorlopig Laporte, Benoot, Madouas als captains.

jan derksen

Favorieten volgens WielerFlits
**** Mads Pedersen
*** Jasper Philipsen, Olav Kooij
** Arnaud De Lie, Tim Merlier, Valentin Madouas
* Stefan Küng, Tiesj Benoot, Sep Vanmarcke, Tom Pidcock

jenzrscl

Als laporte mee doet mag hij naast pedersen bij sterretjes

De Coltrui

Heb ook lang gedacht niet tot PR te wisselen. Toch bij BdP besloten om Nizollo te wisselen voor Kooij. Anders maar 2 man in koers. Kan niet zeggen dat ik hier spijt van heb tot nu toe, en sta op 98,9%. Nog genoeg renners voor de heuvels, en daar ga ik natuurlijk nog 2 bijkopen. Als Van Aert en vd Poel inderdaad na PR niet meer koersen kan je ook alles nog kopen ook wat je maar wil (Pogi op zeker natuurlijk).

Kleine Drekst

3 keer gewisseld 3e wissel teuns voor girmay. blij dat ik er af ben en er niet meer over na hoef te denken.

morgen kopman
1 pedersen
2 laporte
3 philipsen

arjenzvob

Ik sta 100% achter mijn wissel: Wright voor Kooij. Dus nee, geen spijt. Mooi, die verschillende inzichten.

Laporte wordt absoluut één van mijn kopmannen als hij rijdt. Benoot ook. Nu nog de volgorde. Turner staat boven Pidcock morgen gok ik. Ook een mooi kopmannetje.

Nijmos

Als je in de panne een man tekort kwam vind ik het overigens ook totaal niet vreemd dat je wel gewisseld hebt hoor. Ik denk dat het allebei gerechtvaardigd kan zijn en helemaal als je een captain mist.

niek-vdv

Ik ga denk ik voor 3x Jumbo-Visma: Laporte, Benoot, Kooij.

Vuel Gi Tour

Ik begin sterk te twijfelen om het zonder Pogi te gaan doen.
Past natuurlijk weer mooi bij mijn naam :)

De reden:

WVA en MVDP worden beide na Parijs Roubaix gewisseld.
Hiervoor zouden dan 2 heuvelmannen terugkomen, het liefste die nog zoveel mogelijk rijden

Pogi rijdt dan nog maar 2 koersen, terwijl een Theuns er nog 4 rijdt. (Waalse pijl & Brabants Pijl rijdt pogi niet)
Ik schat de kans dat Cosnefroy er 4 rijdt ook wel aanwezig (voorlopig alleen niet op startlijst BP).

Niet hoeven te kiezen tussen Cosne en Theuns maar beide mee kunnen nemen met de (semi)zekerheid dat ze allebei 4 koersen rijden ipv de 2 die Pogi rijdt gaat mijn voorkeur toch over naar de twee heren.

Mijn enige fout dan: Pogi niet aan het begin selecteren. Verder nergens spijt van.

Schafdamen

Nizzolo staat op pcs op startlijst, mijn onderbuik zegt dat die thuis blijft.

1 2 ... 102 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.