Ik houd ook vrolijk vol hoor. Ik heb ook misperen in mn team maar om ze nou om te wisselen voor iemand die misschien de 1e wedstrijd al tegen het asfalt knalt, lijkt me niet de bedoeling van de wissels. Ik zie het nog steeds als noodreparaties. Als je geen 5 kopmannen per wedstrijd hebt geselecteerd voor het geval dat er 1 of 2 uitvallen was je selectie bij voorbaat al niet in balans en dat je dat dan repareert snap ik, maar dat had dus ook zonder wissels gekund. :)
Ja dat is bij mij ook wel het grootste gemis. Elke keer zit hij er weer vooraan bij. Ik wilde per se 4 jumbo`s en dan krijg je mohoric er nog moeilijk in, toen kwam ik uit bij renners als Greg en Kwiatkowski die tot nu toe niks klaarmaken. We zullen onder aan de streep zien wat de beste keuze was geweest.
Turner rijdt ook Dwars door Vlaanderen. Zou toch leuk zijn als hij nu wel in de punten rijdt. Ook Laporte toegevoegd.
Ik heb nu Benoot en Madouas als captains. Pidcock weet ik nog niet. met de komst van laporte maakt het er niet makkelijker op.Edit: met 15 renners aan de start zou mij toch wel de nodige puntjes op moeten leveren.
Met Laporte erbij gaan de bijtjes wel weer full gas gaan in de heuvelzone zou je denken...
Als ik de deelnemerslijst bekijk, zie ik behalve namen als Pedersen, Kung, Madouas (die ik allemaal trouwens niet heb... ) en mogelijks enkele INEOS mannen (Pid/Turner), niet veel die zullen kunnen volgen.
Poeh ik vind dit wat kopmannen betreft tot nu toe de lastigste.
Als Laporte meedoet is hij de topfavoriet denk ik? In ieder geval een relatief veilige kopmankeus gezien zijn sprint.
Maar wat dan te doen met Benoot?
Of gaan ze nog een keer een koppeltijdritje doen..
Met Laporte erbij hier 14 man aan de start.
Voorlopig Laporte, Benoot, Madouas als captains.
Heb ook lang gedacht niet tot PR te wisselen. Toch bij BdP besloten om Nizollo te wisselen voor Kooij. Anders maar 2 man in koers. Kan niet zeggen dat ik hier spijt van heb tot nu toe, en sta op 98,9%. Nog genoeg renners voor de heuvels, en daar ga ik natuurlijk nog 2 bijkopen. Als Van Aert en vd Poel inderdaad na PR niet meer koersen kan je ook alles nog kopen ook wat je maar wil (Pogi op zeker natuurlijk).
Ik begin sterk te twijfelen om het zonder Pogi te gaan doen.
Past natuurlijk weer mooi bij mijn naam :)
De reden:
WVA en MVDP worden beide na Parijs Roubaix gewisseld.
Hiervoor zouden dan 2 heuvelmannen terugkomen, het liefste die nog zoveel mogelijk rijden
Pogi rijdt dan nog maar 2 koersen, terwijl een Theuns er nog 4 rijdt. (Waalse pijl & Brabants Pijl rijdt pogi niet)
Ik schat de kans dat Cosnefroy er 4 rijdt ook wel aanwezig (voorlopig alleen niet op startlijst BP).
Niet hoeven te kiezen tussen Cosne en Theuns maar beide mee kunnen nemen met de (semi)zekerheid dat ze allebei 4 koersen rijden ipv de 2 die Pogi rijdt gaat mijn voorkeur toch over naar de twee heren.
Mijn enige fout dan: Pogi niet aan het begin selecteren. Verder nergens spijt van.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.