'@Pogi Never pick, Ik zou persoonlijk Theuns niet nog voor de heuvels inbrengen. Hij staat voorlopig op nog geen enkele startlijst en is doorgaans niet op zijn sterkst in de heuvels.
Als je dan toch een extra heuvelrenner wil inbrengen die momenteel wel op alle 4 de startlijsten staat, zou ik Teuns aanraden! 😉😉
'@Pogi Never pick Ik heb nog 3 wissels over en ben van plan deze allemaal na PR voor heuvelmannen te gebruiken.
Ik zie de volgende als belangrijkste kandidaten:
- Pogacar (2 ritten),
- Teuns (4),
- Cosnefroy (4),
- D. Martinez (3)
- Gaudu (3).
Pogacar rijdt er maar 2, maar is daar wat mij betreft dan wel de 3x-kopman. Ik heb verder o.a. Pidcock die ik als grotere favoriet dan de anderen zie als hij de komende weken laat zien voldoende hersteld te zijn.
Cosnefroy en Teuns hebben tot nu toe weinig laten zien, maar deden het vorig jaar wel erg goed.
Tegen die tijd moet ik nog eens goed uitrekenen/inschatten wat de beste keuzen zijn.
Op dit moment zijn dit mijn kopmannen voor morgen: 1 pidcock, 2 kooij en 3 de lie. Gok op rustdag van de jumbo trein (uitzondering voor kooij die gewoon mee sluipt). Daarnaast in elk geval nog als starters philipsen, laporte, kung, dekker en c. pedersen. Op voor weer een mooie race
De eerste odds zijn eindelijk binnen, ik hoop toch dat unibet niet de enige zal zijn met odds maargoed. Ik ga wel voor Philipsen op 1, ik heb nog steeds die Philipsen op mijn netvlies die in BDP in topconditie leek. Op 2 zet ik nu wel Laporte, ik ben blij dat van Baarle is vervangen door hem ondanks dat ik ze alle 2 heb. Op 3 is het weer lastig, ik heb voorlopig de Lie, een 2e jumbo wilde ik tot nu toe steeds niet maar achteraf was dit voor zondag natuurlijk wel de beste keus dus ik overweeg Benoot wel. Kung zou ook nog kunnen en de rest is eigenlijk geen optie.
Verwacht op zich wel weer wat punten van Tiller, zit er elke keer goed bij.
Man man man, die nizzolo is toch ook weer miskoop geweest. Hopelijk doet hij bij EF nog mee, want anders is het wel erg dramatisch.
Met turner, nizzolo en matthews en page 4 verkeerde mannen gekozen. Kristoff ook nog geen succes, desondanks nog op 90%. Dus ik ben kennelijk niet de enige die heel veel verkeerde keuzes heeft gemaakt.
Gezien ik een meester ben in de verkeerde kopmannen en mijn last minute wissels het vaak nog erger maken wil ik jullie alvast waarschuwen. Ik heb benoot 1 pidcock 2 en laporte 3 (was stuyven). Dus doe er je voordeel mee. Allen weer S6 morgen. Met het oog op jumbo zal Kooij een geweldige winnaar zijn ondanks hij niet in mijn team zit.
De afgelopen twee wedstrijden een flinke val op de ranglijst gemaakt en nu rond de 90%. Hoewel ik op papier een deftig team aan de start had, wisten er maar drie à vier man de top-20 in te rijden. Dan zijn er toch te veel renners die het (net) niet hebben. De tandem Sheffield-Turner had ik bijvoorbeeld veel meer van verwacht (alhoewel Ben natuurlijk goede redenen heeft voor zijn gebrek aan punten). Verder geven onder andere Kristoff en Jordi DNF Meeus niet thuis, en rijdt Stuyven na een aardige start wat anoniem rond. Vandaag liefst 15 renners aan de start. Kopmannen 1. Philipsen 2. Laporte 3. De Lie.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.