Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 105 ... 156 157
RVH

Vandaag:
- 3x Laporte
- 2,5x Madouas
- 2x Phillipsen

Verwacht een kleine groep van 6 voor de winst met Laporte en Madouas onder andere, hopelijk ook Wellens.
Daarachter een sprint van een grotere groep die phillipsen wint vlak voor De Lie.
Benoot en Pidcock mogen zich vandaag eerst weer bewijzen. Hopelijk zitten Stuyven en Kristoff er ook weer eens bij met als vroeger en sprinten Meeus, Welsford, Zingle en Hermans ook mee.
En dan alle 13 in de top 20 vandaag!

SvenVDB

Hier ook gegokt (en misschien verloren) op deze 3:

1) Ala
2) Laporte
3) De Lie

Nijmos

Tot nu toe was het hebben van mads pedersen voor een hoge score bepaald nog geen must. Vandaag gaat daar veel meer over vertellen, omdat hij op voorhand een uitstekende captain lijkt. Ik hoop dus erg op een hele mooie uitslag van hem.

Bzuidema

Ik ga voor Benoot, Madouas en Pidcock. een mooi trio die zich uitstekend kunnen manifesteren nu de grote 3 niet mee doen. anderzijds zijn er genoeg sterke sprinters die meedoen maar we gaan het zien.

Hay

Alexander Kristoff zit al in de ontsnapping, zal dus ook weer niets worden vandaag. Zelfs podium in EF kan deze keuze wellicht niet meer goed maken.

RVH

Trouwens wel slordig dat het kaartje van Scorito van de koers niet klopt. Ga je toch voor een deel ook op af...

BarryE1

Geld weg te pissen bedoel je?
Geld van anderen wel te verstaan!

Yskoud

Ja bij Scorito zijn ze nu druk bezig met geld op halen voor hun obligatielening om de vorige obligatielening te kunnen aflossen. Geld lenen om je aflossing te kunnen betalen....

Risje89

Opgave Kooij, gevallen?

jort101

Dan luister je toch niet. Leuke podcast met een vleugje humor. Snap niet dat je je daar aan kan ergeren. Het is niet verplicht he :p

De Tourminator

Alle ballen vandaag op Alaphilippe ..... Voorlopig heeft hij de slag weer gemist, dus zal wel weer niets worden.

Risje89

Kristoff heeft wonderbenen!

jm dvg

'@hay ik dacht precies hetzelfde met kristoff maar met 12 km te gaan zit hij er nog steeds... wordt nog spannend want peleton gaat opeens heel hard...

Maurimaler

'@Hay een meesterzet bedoel je?
Ik Heb Kristoff 2 keer als kopman gezet in Kuurne en Gent dan bakt hij er niks van en in de Omloop en Dwars(waarschijnlijk) rijdt die top 5.😒😒

Kleine Drekst

Alle 3 de kopmannen top 5 hoppa

RVH

Ik zat lekker met Laporte op 1, Madouas op 2 en Phillipsen op 3. Van mij had het peloton liever voor plek 11 gesprint. Madouas, Hermans, Benoot en Kristoff nu buiten de top 10...

Bzuidema

Heel erg balen dat de kopgroep nog wordt gepakt

floda

Same here laporte op 1 madouas op 2 en benoot op 3, daarnaast kristoff en kung. Zag mezelf al naar brons springen. Helaas

KV

Laporte op 1 was de goeie keuze. Jammer van 2de cap Benoot (en niet cappen van Philipsen) dat het groepje nog bijgehaald werd. Het hangt toch echt vaak van kleine dingen af of je een topscore of een "zozo" score haalt...

Capra

Spannende slotfase, ik ben juist blij dat de kopgroep teruggepakt werd.
Met kopmannen Pedersen, Laporte en Philipsen kon het niet heel veel beter zo. Paar procentjes erbij, nu net boven de 90%. We blijven hopen

arjenzvob

Hier ook schade beperkt. Gelukkig toch gewoon Laporte als 1e kopman. De Lie als 3e. En helaas gokje Kooij als 2e. Top 12 bekend en 0,9% gestegen.

Op Zweeler staat al de top 25, en die wijkt heel erg af van Scorito. Benieuwd wat de uitslag echt is. Top 8 hetzelfde op Zweeler en Scorito.

Laatst gewijzigd
Phoenix0000

Nou, dat wordt voorlopig niet de top 10 in van de index....
Madouas erin geklikt voor Philipsen uiteindelijk als derde kopman.
Het scheelde heel weinig maar kost me veel procenten.
Pidcock 3x was toch iets te veel van het goede.

Jv1997

Schiet mij maar lek!

4km voor de streep zes man in de top 10, waaronder al mijn kopmannen en uiteindelijk 9% zakken 😭

daan_zeelen_811806

Lang van mijn wissels af kunnen blijven maar het begint nu toch langzaam te kriebelen.

Dilemma:
OUT: Girmay + Campenaerts
IN: Benoot + Kron

Benoot en Kron beide voor mijn heuvelteam te versterken en eventueel al punten voor Benoot in de Ronde.

Kanttekening is dat Girmay eventueel nog punten kan scoren in de Ronde en Roubaix.

Als ik wacht met wisselen tot bijvoorbeeld Roubaix dan kan ik een sterkere renner (lees: WvA of MvdP) inwisselen voor sterkere heuvelmannen dan Kron zoals Gaudu, Cosneyfroy of Teuns

Hay

Ja, ik moet mijn woorden wat betreft Kristoff toch gedeeltelijk terugnemen. Vandaag weliswaar niet in de punten maar wel erg sterk, denk als hij niet in de aanval was gegaan hij hier top 10 had gereden. En wat te denken van Lazkano, deze naam zei me niets, zie wel dat het een behoorlijke tijdrijder is.

1 2 ... 105 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.