Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 106 ... 156 157
danusz1986

Stuyven mispeer. Had beter Pedersen kunnen nemen Kristoff kan nog punten gaan scoren maar veels te weinig laten zien op de kasseien. Sheffield geef ik nog een kans in de BP.

Kleine Drekst

Stuyven reed lek en de 2e keer ketting eraf zat niet mee met hem

dadeliva

Ondanks score van 570 (ruim boven het midden) 1,2% gezakt naar 90,9. Ook Benoot als 2e kopman.
Lichtpunt is dat Pidcock weer redelijk meedoet. 74% heeft hem nog. Ben benieuwd hoe vaak hij gewisseld is en hoeveel de wissel uiteindelijk netto gaat opleveren (of kosten).
Ik ga Pogacar er waarschijnlijk voor 2 ritten inrijden, maar dan voor iemand die niet meer gaat rijden.

minironald

Het zag er zo mooi uit vlak voor de finish, gelukkig bleef laporte (3x) wel voor, maar het had zo veel beter kunnen wezen...
Madouas (2.5x), Benoot (2x), Kristoff en Hermans helaas allemaal net voor de streep bij gehaald.
Gelukkig met philipsen en De Lie de schade nog wat weten te beperken tot 460 punten, nu op 92.2% (-4.5%)

KV

Jaja, Stuyven pech, kan allemaal wel goed zijn, maar het zijn toch vaak dezelfden die blijkbaar pech blijken te hebben. In E3 ook al. In GW dan geen pech, maar gewoon slecht. Is altijd iets.

Zeker laatste keer dat ik hem genomen heb. Het lijkt er gewoon niet meer in te zitten.

Mads ipv Stuyven voor dezelfde prijs was natuurlijk veel beter geweest. Ik moet mijn mening van de "onstabiele" Pedersen ondertussen ook herzien.

snoek1974

Vandaag Laporte , Philipsen en de Lie als kopman ,

Verder punten voor Pasquallon en Waerenskold

Stuyven en Gva zijn wel mijn misperen en toch weer in Ewan getrapt( evt Scheldeprijs)

roburger

Lichtpuntje van de dag: Trentin en Wright in de punten!

rbc1912

Lekker dagje vandaag zeg. 678 punten gescoord en ruim 5% gestegen naar 85,5% :)
Zit voorlopig steeds met 2 van de 3 kopmannen goed (vandaag Pedersen, Laporte en Madouas). Team lijkt ook sterk genoeg voor De Ronde, Scheldeprijs en Roubaix. Tenminste om te consolideren. Daarna gaan we pas wisselen

jm dvg

Tot 5 km voor de meet zat ook ik op rozen. Met benoot 1 laporte 3 kristoff honore en philipsen de Lie en pidcock stuyven waerenskjold in het peleton.
Toch weer 2,8% gehakt naar 68%. Waarom Wellens zich leeg reed snap ik nog steeds niet. Stuyven had pech met de ketting.

Nominaties voor wissels zijn momenteel girmay, turgis, stuyven, ewan en milan.
Wanahaves zijn pogi, mohoric, teuns, gaudu, ska, madouas, hermans en powless.

Gezien pogi, madouas en powless niet veel meer rijden worden het wss mohoric, teuns en gaudu/hermans. Iemand betere opties?

Weet er iemand of je na 3 wissels de punten van niet gekozen renners kunt blijven zien?

Lo Zar

Resultaten > Dropdown menuutje > Scroppino-punten

Meijers

Die 74% Pidcock was nog van de initiële keuzes, Scorito werkt die percentages namelijk niet bij als er gewisseld wordt (was verbeterpuntje gaven ze aan in de Podcast). Ik denk dat nu c.60-65% m nog heeft

John Berger

Had een mooie dag score kunnen zijn, maar gegokt op de verkeerde kopmannen (laporte en philipsen in mijn team maar niet gecapt). Ja, het is een echt een kopmannen spel. Op naar zondag.

De Tourminator

Pffff, weer geen Alaphilippe in de punten. Dat is duidelijk een verkeerde keuze geweest. Nu onthouden voor volgend jaar. Laat Scorito de regels maar veranderen ….. volgend jaar 8x Jumbo in mijn team!

R. D.

Lichtjes gestegen naar 85.1%, had mooier kunnen zijn maar alleen de 3 kopmannen leverden. Wel een hoop renners van voren gezien en velen eindigden dan ook op de plekken 21-35. Wellicht volgende keer.

Laatst gewijzigd
Nijmos

Ik begin er langzaam door te komen. Na een slow start, met alle wissels nog op zak en de terugkeer van turner en matthews groeit het vertrouwen. Op 81% inmiddels. Zondag zonder poga en 3e of 4e jumbo wel schade beperken.

Risje89

M'n team zat er goed bij met Laporte, Benoot, Hermans, Kristoff, Madouas en Honoré voorin. Gelukkig beperkt tweede kopman Philipsen de schade en zorgen de puntjes van sprokkelaar Danny van Poppel zelfs voor een lichte stijging (0,4%) naar 98,5%.

Op naar zondag met de grote 3 als kopmannen en nog 12 anderen. Daarna echter wordt het de schade beperken, ben ik bang en hopen dat ik kan consolideren. SP en EF wordt echt hopen dat m'n sprinters überhaupt meedoen. En nog 1 wissel over voor de heuvels, zal waarschijnlijk Teuns worden. Al ben ik geen fan van hem, Scorito-technisch dan.

Laatst gewijzigd
R. D.

Teuns zal dalijk wel een immens hoge pickrate krijgen omdat hij als 1 vd weinige alle 4 de heuvelkoersen rijdt.

nasibal

Weet er iemand iets over het programma van Powless na de AGR?

Sjonge Jonge

Wordt na de Ronde van Vlaanderen bekend gemaakt door EF

nasibal

Ai, dat is net een ritje te laat :p

Nijmos

Ja hopelijk een mispeer die teuns

Oli4smit

Pff gister ook tot 2 km voor de meet nog op rozen met Kung (C) Benoot (c) Hermans en Powless in de kopgroep.
Lang getwijfeld om phillipsen toch nog kopman te maken maar helaas het is niet anders.

Nog twee wissels over voor de heuvelkoersen na Parijs roubaix.
En denk net zoals vele hier aan Teuns en Cosnefroy.

Al heb ik ook het budget voor Pidcock.

Heeft men nog andere suggesties?

Hoop met powless, hermans, benoot, Wellens, kragh, en wellicht een betere kwiatkowski de schade nog te beperken in de heuvels:)

Nijmos

Heb je pogacar evenepoel gaudu en wlaphilipe al? Anders bij deze wat suggesties ;-)

Oli4smit

'@Nijmos,

Nee alle 4 niet. Tot nu toe zonder pogocar lijkt te kunnen.
Ala niet in goeie vorm en wil eigenlijk wel renners die minimaal 3 heuvelkoersen rijden. Waarbij pogi er maar 2 lijkt te doen.

Ik denk dat ik na Parijs roubaix weer terug zal komen met de vraag om suggesties als de wedstrijdselecties meer bekend zijn:)

VincentK

Wat betreft Teuns hoop ik dat er na zondag veel duidelijkheid is over zijn vorm. Zoals bij veel anderen (denk ik) kan ik mij niet een mislukte heuvel-wissel veroorloven als ik in ieder geval een aanmoedigingsprijs wil scoren aan het einde van de rit.

1 2 ... 106 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.