Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 116 ... 156 157
Risje89

In een koers waarvan ik verwachtte dat ik hoogstens zou kunnen consolideren, toch 1,3% gestegen naar 99,4% met het magische aantal van 6.666 punten. Score had met de juiste kopmankeuze (Theuns ipv Kristoff) nog fraaier kunnen uitpakken, maar... Nizzolo is goud waard.

zitvlees

De gouden bekergrens is nu 6584

floda

Hier precies hetzelfde, Jasper op en en welsford op 2, Meeus op 3 en nizzolo in top tien en ik stijg gewoon 8% naar boven 93. Weet ik meteen hoe hard ik straks weer zak met de heuvels op komst en nog maar 1 wissel over. Maar goed als dit zelfde viertal van vandaag nu ook gewoon zo rijdt in EF. Dan blijft 90+ tot de mogelijkheden behoren.

nasibal

Ik ga minstens een week niet kunnen zitten na deze grapjes van Kristoff, Jakobsen (en Welsford)

rbc1912

Nu al over mijn Gouden Wissels aan het tobben. Wil Pogačar en Gaudu heel graag, maar die laatste is wat mij betreft echt een duivels dilemma:
Cosnefroy of Teuns?
Cosnefroy of Teuns?
Cosnefroy of Teuns?
Gelukkig hebben we nog ruim 6,5 dag

danusz1986

De vraag is gaat Powless nog rijden in Wallonië en Luik want dan overweeg ik hem en Pogacar in the wisselen. Die vertrouw ik meer dan Teuns en Cosnefroy. Heb al Martinez, Woods, Pidcock, Benoot, Mohoric en Sheffield.

Laatst gewijzigd
Dingetje

Wat een geluk vandaag zeg. Phillipsen en Welsford als eerste en tweede kopman. Daarachter alleen Meeus en vd Poel mee. Deze boost was hard nodig, hopelijk vanaf nu doortrekken en dan toch nog boven de 90% geraken. Heeft iemand een suggestie voor een heuvelman om Wellens mee te vervangen, die ook nog Roubaix rijdt? Heb de ideale candidaat nog niet gevonden.

jenzrscl

Quick step is dit jaar echt nergens , alleen merlier was dit voorjaar in staat.. hopelijk flip in vorm ardennen , en dan vlug giro met remco

Bzuidema

Mooie score vandaag met 11.6 procent omhoog. Alle verlies van de laatste week weer een beetje ingehaald. Maar dat zegt nog niks. Nu komen de heuvels eraan. Heb nog 3 wissel dus wie weet hoe dat uitpakt. Overweeg nu gaudu en Pogacar en eventueel cosnefroy of een gokje met een renner. Eerst maar naar Paris roubaix ook niet mis.

Yuri2222

4,5% gestegen naar 98,5% dankzij Welsford (2e) en Ewan (3e) captain. In het live verslag van Scorito stellen ze dat Ewan weer niet levert, maar 8e is voor vandaag prima gezien zijn 9% pickrate. Had nog meer verschil kunnen maken, maar hier tekenen we voor.

De Tourminator

Philipsen, Jakobsen en Welsford als C samen met Theuns en Meeus, zorgen voor een stijging van 65% naar 75%. Jammer van de pech van Jakobsen, dan was de stijging nog veel meer geweest .....
Ik heb nog 1 wissel over. Met Pasen maar kijken wie dat gaat worden.

TheTank

Erg jammer van Fabio(×2), desondanks gestegen met 2.8% naar 90.8% Valt me alles mee als je bedenkt dat ik geen Matje en Tadej in m'n team heb en ook alle3 de wissels nog tegoed heb😅. Genoeg als.....te bedenken, maar het is zoals het is. Nu de schade nog beperkt houden bij PR en daarna de wissels toepassen, zoals vooraf gepland. ff afwachten of Pogi echt nog alle3 de heuvelritten meepakt en ernstig gaan overwegen of ik Cosnefroy/DFM/Teuns/Gaudu ga kiezen. Ik hoop dat ik nog 3 man overhoud voor EF met oa Kristoff/de Lie/Welsford/Philipsen/Jakobsen/Meeuws. Daar wil ik eigenlijk geen wissels aan spenderen. Ga de heuvels tegemoet met Pidcock/Guerreiro/SKA/Benoot/Hermans/Mohoric en 3 wissels. Heel misschien toch nog een bekertje oppakken...

Kleine Drekst

geen wissels meer over heel vroeg al pidcock girmay en stybar eruit gehaald voor pogacar gregoire en teuns nu hopen dat de heuvelmannen het waar gaan maken straks

DrSeuss4

Wordt toch weer duidelijk dat je de grote namen moet hebben en dan de goede kopmannen selecteren in de wat kleinere minder voorspelbare koersen en dan heb je een goede score. Ikzelf verwachte vandaag namelijk wel een beetje te dalen maar met Philipsen en Welsford op 1 en 2 ben ik nog nooit zo ver gestegen als vandaag

Yskoud

Landa en Skjelmose zijn ook wel leuke wissels voor WP en LBL

DrSeuss4

'@TheTank mij lijkt dat als Kristoff vandaag niet meesprint dat hij dat in EF ook niet doet. Ik baal er ook van

TheTank

Ben er ook bang voor. En dan Merlier nog ipv Jakobsen en dan wordt t allemaal wel weer heel erg karig.
Pure pech tot nu toe uitvallen(x2) Turner en (toch wéér) Nietens. Verkeerde picks Girmay en deels Wright. Had hier graag een Pogi icm van Hooydonk en Kron/DFM gehad. Les voor volgend jaar: niet teveel opkomende talenten en meer gevestigde namen😅

TheTank

Oh ja, Kristoff ook dikke mispeer natuurlijk. En Tiller, tja.... Een Powless of Ballerini was stukken beter voor 750k. Maar dat is allemaal categorie als....als...

jenzrscl

Phillipsen geen roubaix?:/

TheTank

Hmm, beetje (vogelpoep)stank voor dank🤣🤣 En 30 punten minder natuurlijk

Sjonge Jonge

Als je de andere wijzigingen op PCS kijkt (bijv. Turner en Girmay toegevoegd) zou je zelf ook conclusies kunnen trekken over deze aanpassingen

Laatst gewijzigd
StijnvanA_

'@Yuri2222 Als je zag hoe Ewan gebracht werd + z’n benen weer stil houdt zodra hij niet meer kan winnen, stelt ie toch wel een beetje teleur vind ik.

jenzrscl

Ja dacht ik al. Want las nog maar artikel dat hij wou schitteren in roubaix

TheTank

Zijn die er niet gewoon nog niet afgehaald? Lijstje van Alpecin ziet er aardig compleet uit

Nijmos

Die opoffering van kristoff voor halvorsen was wel de moeite waard he. Sjonge zeg wat een onzin.

1 2 ... 116 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.