Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 121 ... 156 157
BigMig

Een naam die weinig of niet wordt genoemd voor de heuvels is Schachmann. Nou heeft hij recent ook geen vorm laten zien, maar met zijn behaalde resultaten uit het verleden in deze koersen en het feit dat hij driemaal op de startlijst staat, is hij toch het overwegen waard?

rbc1912

Schachmann rijdt al anderhalf jaar achteruit

ruudvanlottum

‘Iedereen’ kan wel roepen dat men Q. Hermans en DFM in zn team heeft, maar in het baskenland rijden ze beiden slecht…

Klaas Dijkhoff

Gaudu of Teuns?? Teuns rijdt natuurlijk BP ( en daar heb ik nog een cappie nodig) maar Gaudu lijkt me safer voor de andere koersen. Wat denken jullie ? (Ik heb budget genoeg)

Dr.Watt

Geen superteam zondag maar dat was ingecalculeerd.
1 VDP
2 WVA
3 Laporte

Verder De Lie, Philipsen, Ackermann, Kristoff, Sheffield, Mozzato, Louvel en Meeus.

Hopelijk kunnen we de schade beperken en wie weet zit er met wat geluk een positieve verrassing in.

rbc1912

'@Klaas: ik zit met precies hetzelfde dilemma, maar dan met Cosnefroy er nog bij.
Wil Pogačar sowieso, maar voor de laatste 2 gaat het tussen Gaudu, Teuns en Cosnefroy. Gaudu vind ik een veel veiliger kopman voor WP en LBL. Maar die andere 2 rijden BP weer.
Tsja, wat is wijsheid hè? :)

Laatst gewijzigd
R. D.

Ik wil er eigenlijk 3 die alle 4 de heuvelritten doen, dat is tot nu toe maar een kort lijstje. Cosnefroy komt daar toch wel het beste uit. Bagioli doet het nu leuk maar dalijk met Plip en/of Remco erbij liggen de verhoudingen weer anders. Dat geldt misschien ook wel in mindere mate voor Teuns als een Woods meerijdt. Dan vind ik een Mollema misschien toch een safere keuze.

Of ik ga toch kijken in de groep die er 3 vd 4 rijdt. Afwachten maar weer. :)

Ketjap Manis

Hier nog 1 wissel voor een heuvelman. Door het wegvallen van Wellens en Pidcock ook in de problemen gekomen voor BP. Het plan vooraf was Gaudu maar neig nu toch naar Cosnefroy. Die heeft al vorm getoond in de ronde en rijdt ze alle 4.

Andere optie is Teuns, maar voelt teveel als een gok. Barguil kan ook nog een leuke pick zijn. Of Valter..

R. D.

Is er nog iemand hier die 2 jumbos durft te cappen morgen ? Als vd Poel niet meedeed capte ik ze alle 3 maarja nu moet ik dus kiezen, dus waarschijnlijk wordt het toch weer Kung op 3.

zitvlees

Jumbo zou morgen de koers kunnen domineren. Vroeg aanvallen en daarna vooral niet mee werken. Want ja, ik heb nog x, y en z achter me! Of als matje niet meezit, hem al het werk laten opknappen in het volgen. Gaat een v Baarle in een kopgroep werken met matje? En Wout dan? Of Laporte? Alle 3 mogen ze de ambitie hebben om te winnen, maar de benen stil houden in het wiel van de andere favorieten biedt de grootste kans voor Jumbo om een monument te winnen (ten koste van de individuele ambitie)

Gaan ze dat doen?

Hay

Vandaag ook geen superteam, ook geen moeilijke keuze voor de kopmannen; 1. Poel 2. Van Aert 3. Laporte. Verder misschien nog wat punten met Stuyven, De Lie of Kristoff. Met Phlipsen, Meeuws en Theuns is het vooral hopen op teampunten.

Morgen proberen de schade te beperken. Ondanks dat ik nog maar een wissel heb, wel al een behoorlijk goed team voor de Waalse klassiekers. Laatste wissel probeer ik op zak te houden voor EF om daar met een kopman nog eens goed te kunnen scoren, die zal daar waarschijnlijk het meeste rendement hebben. Voor LBL zou dat b.v. ook Evenepoel kunnen zijn maar ik denk dat mijn 3 kopmannen daar dichter in de buurt kunnen komen dan bij EF.

Zie hier b.v. ook de naam van Mollema langs komen, maar die zou ik alleen maar kiezen als even dure renners als Hermans, Powless en Guerrero al in mijn team zaten. Als budget uberhaupt al een item is want van Aert is b.v. klaar na PR en met een andere renner erbij kun je (nagenoeg) uit alle favorieten voor de Waalse klassiekers kiezen.

Kleine Drekst

verwacht morgen geen goede uitslag van wout van aert vanwege zijn knie zie dylan daarom misschien wel stiekem als kopman voor jv als ik hem had zou ik hem zeker als 3e cappen.

Mijn caps
1 vdp
2 wva (toch maar cappen voor de zekerheid)
3 Kung

Nijmos

Kung pedersen laporte of ganna als 3e captain morgen?

Ab Normaal

Heb je die alle 4?

R. D.

'@NIJMOS

Pedersen of Ganna

Nijmos

'@ab. Zeker! Ik reken ne niet rijk. Kunnen zomaar bovenop elkaar tuimelen.

jm dvg

Morgen mvdp, laporte en turgis. Met 70% moet je iets 😉

Ab Normaal

'@Nijmos
Had jij meer budget dan ik?
Of mis jij dan 2 van de drie grote? Of heb je gewoon nauwelijks heuvelmannen?

Nijmos

'@ab:
Ik heb geen pogacar en in de plaats daarvan kung (en 1m) ganna is gewoon een 1mer waar andere voor meeus milan simmons etc gaan. Ik heb geen benoot, mohoric, stuyven, Senechal. Helaas wel turner. Ik heb volgens mij een vrij normaal pogacarloos team hoor, maar heb in eht middenveld toevallig voor pedersen en kung gekozen. Laporte had bijna iedereen en terecht.

Voor de heuvels heb ik nu pidcock cosnefroy matthews (au) simmons en hermans. Nog 3 wissels.

Laatst gewijzigd
R. D.

14 man aan de start vandaag, verwacht er toch wel 9 in de top 20. Hopelijk veel in de top 10. Zou een mooie score moeten worden. Ik moet het toch hebben vd koersen waar Pogi niet mee doet.

R. D.

Zijn er nog mensen die Barguil overwegen als wissel ?

Cosnefroy en Pogi zijn eigenlijk must haves met hun pickrate dalijk, Gaudu zou een logische zijn als je Pogi al vanaf het begin hebt, maar rijdt geen BP. Barguil rijdt ze meestal alle 4 en is wellicht tot meer in staat als Teuns ?

Dr.Watt

Veel succes iedereen.

Ik hoop op Ackermann in de vlucht en eventueel Mozzato en Louvel voor een stiekem topresultaat.

Risje89

Wat een koers weer! Jammer dat Wout en Laporte lek reden, zij waren de enigen die Mat hadden kunnen volgen denk ik. Helaas wel 0,3% gezakt naar 99,1%.

rbc1912

Hier weer iets gestegen naar 92,5%
Caps Mathieu, Wout en Mads in de juiste volgorde. Philipsen is natuurlijk een onverwacht presentje, maar die heeft 'iedereen'. Nog wat kruimels met Laporte, Kristoff en Stuyven.
En nu eens heel rustig mijn Gouden Wissels overwegen. Ik hoop stiekem nog op een bronzen bekertje

Laatst gewijzigd
Capra

'@Brabander
Hier precies dezelfde namen, ook in dezelfde volgorde.
Zelfs de kruimels precies hetzelfde.
Nu op 92,3 %

1 2 ... 121 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.