Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 122 ... 156 157
rbc1912

Hebben wij een identiek team? ;)

Guido Maltempi

Vier man in de kopgroep en die finishen dan 1/2/3/4 met de drie kopmannen in de juiste volgorde. Zelfs miskopen Kristoff en Stuyven sprokkelen nog wat puntjes, dus het zit vandaag een keer mee. Al met al 3.2% gestegen, de 50% komt in zicht jongens.

Dr.Watt

Dankzij VDP, VA, Laporte, Philipsen en Kristoff uiteindelijk nog de schade weten te beperken.

762p en 1.2% gezakt naar 94.9% (Net buiten bekertjes-territorium)

Nu knallen met Poga, Pidcock, Alaphilippe, Benoot, Powless, Sheffield, Madouas en 2 wissels.

Op naar de BP!

Bzuidema

Hier 2,3 procent gestegen naar 86.1. Nu rustig kijken welke 3 wissels ik ga toepassen.

jm dvg

Wouts seizoen zonder monument is niet geslaagd. Zal hij nu toch LBL gaan rijden? Ik geef het een kans.

arjenzvob

Ik ga de heuvels in op 84,7%. Alle wissels al toegepast. Pech gehad met blessures en keuzes. Dat Kooij nu ook Eschborn-Frankfurt niet rijdt is een nieuw klappie.

Deze mannen mogen de schade gaan beperken:
BP: Hermans, Kron, De Lie
Amstel: Pogacar, Pidcock, Benoot, Gaudu, Kwiatkowski, Hermans, Kron
Waalse Pijl: Pogacar, Gaudu, Martinez, Benoot, Pidcock, Kwiatkowski, Hermans, Kron
LBL: Pogacar, Pidcock, Gaudu, Benoot, Martinez, Kron, Hermans, Kwiatkowski
E-F: De Lie en ????????? Philipsen, Welsford, Meeus, Milan

Jasperdewaal11

874 p vandaag en bijna op de 70% nou kijken welke 3 wissels er worden toegepast

Martijn Sollie

Heb het kasseienseizoen af kunnen sluiten boven de 90% en ben dus erg tevreden. Heb gelukkig mijn drie wissels kunnen behouden. Die heb ik hard nodig om mijn bergteam een beetje body te geven.
Is er iemand die nog verwacht dat van der Poel of van Aert een heuvelrit gaat meepakken? Zou het zonde vinden als ik ze beide verkoop en één van beide toch nog besluit een rit mee te pakken.

R. D.

Tsja, als van Aert en of vd Poel nog iets rijden zou wel zuur zijn, maargoed wie wissel je anders als je Pogi wilt. Zonder Pogi lijkt me een risico wat zelfs ik niet durf te lopen, al zijn er genoeg goedkope opties voor de heuvelritten. eerst maar eens kijken wat de bookies van de BP zeggen.

Laatst gewijzigd
Nijmos

'@rd: je kunt ook laporte en girmay wisselen bijvoorbeeld, of kung of asgreen of van baarle.. er zijn er zoveel te wisselen als je bang bent dat wout of mathieu nog wat rijdt.

minironald

Vandaag iets gedaald ondanks de top 3 waaronder de 1e en 2e captain nu nog op 95.1%.
Echter wordt het een uitdaging om de bronze beker te behouden met een matige bezetting in de laatste 5 wedstrijden en al 2 wissels gebruikt.
Nu wordt het een uitdaging om de laatste extra heuvelman te selecteren om de schade te beperken.

Jeroen Vanroose

Iemand een idee waardoor Skjelmose gisteren zoveel tijd verloren heeft?
Gewoon eraf gereden, val of pech?

R. D.

'@NIJMOS

Ik zou idd ook Stuyven, Wellens en Campenaerts kunnen wisselen en dan Gaudu ipv Pogacar pakken + 2 goede heuvelmannen die 4 ritten pakken. Gaudu zou redelijk in de buurt van Pogacar moeten kunnen blijven.

Nijmos

Tja.. ik weet je team niet maar ik kan me niet voorstellen dat je geen miljoen of 8 a 10 kunt vrijmaken met drie wissels.

Kung asgreen girmay laporte jakobsen pedersen stuyven van baarle zijn allemaal klaar of bijna klaar na vandaag. Na bp komen daar trentin en de lie bij. Het riisco dat die nog een keer 8e worden ofzo neem je dan misschien maar voor lief?

jenzrscl

Zeker dat laporte klaar is?

Ik zit ook met wissel stress, de dure mensen die ik kan wisselen en wss niet meer fietsen zijn Aert, Poel - bang dat ze nog opduiken in AGR of LBL - Laporte - bang dat hij nog EF doet of iets anders - De rest wat ik heb van 3m of duurder fietst nog, voordeel is dat ik Pogi, Pidcock en Benoot al heb. Maar ik wil graag Teuns , Cosnefroy en dan Hirschi/Gaudu. Met wisselgeld van Wellens, Stuyven, Ewan red ik t niet. Welke dure man doe ik weg?

Jasperdewaal11

'@Nijmos de Lie rijd nog EF dus die is nog lang niet klaar ;)

arjenzvob

Jumbo Visma schijnt EF niet te rijden Maarten, dus Laporte kun je wel wisselen als je bang bent voor die koers...

Ik zit ook met wisselstress - Ik heb Ewan, Stuyven en Wellens waar ik vanaf kan maar dat is te weinig geld voor Teuns, Cosnefroy en nog 1. Straks rijdt Poel of Aert mee in AGR of LBL - straks rijdt Laporte EF? Andere dure mannen die ik heb zijn Pogi, Pidcock, Benoot, Philipsen dus tja.. Welke dure man doe ik weg? Of neem ik goedkopere heuvelmannen met het risico dat mijn dure mannen toch niks rijden?

floda

Ik aanschouw de wisselstress met enige zorg. Zoveel mensen die hier alle drie de wissels nog hebben. Ik moest door veel ziektes en blessures al eerder wisselen. Nu moeten mijn heuvelmannen die ik heb (en dat zijn er te weinig met pog, pidcock, Kron, Bilbao, benoot, madouas en Costa ) het toch helemaal zelf gaan doen. Ik kan er nog 1 wisselen, en aangezien ik nu maar 2 man voor de BP moet ik dus daar iemand voor kiezen. Keus uit Teuns, Hermans, cosnefroy of powless. Ik neig naar 1 van de laatste 2. Hopelijk laten ze voor woensdag weten bij EF wie daar WP en LBL rijdt. Als iemand nog andere tips heeft dan hou ik me aanbevolen.

TheBest

Ik lees hier meerdere malen dat je Küng al kan wisselen. Lijkt mij niet verstandig gezien het feit dat hij op de voorlopige startlijst van de amstel gold race staat. Hier werd hij vorig jaar nog 8ste..

Ik lees ook vaker dat mensen sterk overwegen Dylan Teuns erin te wisselen omdat hij toevallig alle 4 de heuvel koersen rijdt. Ik heb persoonlijk niet zo'n heel lekker gevoel bij Teuns. Voor mijn gevoel is hij erg wisselvallig in zijn prestaties. Daarbij ben ik ook nog niet echt overtuigd dat een transfer naar Israel heel positief werkt.
Ik heb nog 3 wissels over en neig nu vooral naar Pogacar, Gaudu en Cosnefroy. Zijn er hier mensen die heel zeker zijn dat Teuns goed gaat zijn en waarom?

Ik heb ook Jakobsen nog in mijn ploeg. Voorgaande jaren is Quickstep niet in Eschborn gestart. Dit jaar staan zij wel op de startlijst. Wellicht starten zij hier wel met Jakobsen. Iemand die hier meer informatie over heeft?

En voor degenen met Kristoff, ik weet niet of dit hier al benoemd is: Uno-x staat op de voorlopige startlijst voor Eschborn Frankfurt. Kans dat Kristoff hier aan de start staat en top 10(?) rijdt is vrij groot denk ik.

jenzrscl

Ja die wissels ellendig.. jammer dat men geen startlijst voor frankfurt heeft..

Laporte is optie.. maar hij kan evt nog amstel rijden en dan zie ik hem zeker outsider

Wout mathieu? Volgens mij zit mathieu zijn voorjaar wel erop. Zou toch logisch zijn na hoogtepunt te stoppen en rustig aan te doen nu

Pedersen /stuyven kan je alvast wel weg doen

Voor waalse pijl is denkik flip wel zekerheid voor topresultaat.. kijk laatste 5 jaar.. daar kan hij quickstep voorjaar toch beetje kleur geven

Laatst gewijzigd

Thnx @arjanzvob ik hou de berichtgeving in de gaten. Zie dat ik 2x hetzelfde bericht stuurde. Zit op mobiel dus dan is zo’n forum niet ideaal.

Punchen of verzuipen

Quick Step staat niet op de startlijst voor Eschborn-Frankfurt: https://www.eschborn-frankfurt.de/de/elite/starterliste

Valvuillerdemoz

Grappige is dat die website van EF vermeldt dat er 19 ploegen starten, te weten 10 World Tour ploegen en 9 Protour. Maar we zien de logos van slechts 9 World Tour ploegen. Er ontbreekt dus nog één ploeg. Cliffhanger!!
Welke ploeg zou er nog worden toegevoegd en welke sprinter gaat daar dan mee? En vooral: heb ik die al?!
'All the teams of the active cycling classic winners will be there.' Dan moet dat toch wel Jumbo Visma zijn? Laporte toch nog maar even vasthouden dus?

1 2 ... 122 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.