Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 123 ... 156 157
jm dvg

Ik ben er wel uit met mijn wissels wacht di/wo nog even af voor eventuele verrassingen. Bp en agr ben ik voornamelijk onderbezet dus Out stuyven, Wellens en girmay In cosnefroy, powless en pogi. Dit had ik al veel eerder moeten doen. Overige opties gaudu en teuns.

Cyclomenno

Xavi, volgens mij staan er gewoon 10 worldtour ploegen op de EF site. Ik zou er eigenlijk niet op rekenen dat quickstep of Jumbo er nog bijkomt, lijkt me vrij complete lijst.

Valvuillerdemoz

#Radklassiker

19 TEAMS LINING UP FOR THE GERMAN CLASSIC
With 19 teams 2023 will once again feature a strong starting field at the cycling classic. Ten UCI WorldTour teams and nine ProTeams will start at this year's edition of Eschborn-Frankfurt. All the teams of the active cycling classic winners will be there.

ALPECIN - DECEUNINCK

BAHRAIN VICTORIOUS

COFIDIS

EF EDUCATION - EASYPOST

INTERMARCHÉ – CIRCUS – WANTY

TEAM ARKEA – SAMSIC

TEAM DSM

TEAM JAYCO ALULA

UAE TEAM EMIRATES

BINGOAL WB

BURGOS-BH

GREEN PROJECT-BARDIANI CSF-FAIZANE

ISRAEL PREMIER TECH

LOTTO DSTNY

Q36.5 PRO CYCLING TEAM

TEAM FLANDERS – BALOISE

TOTALENERGIES

UNO-X PRO CYCLING TEAM
Our partners: Our partners:

© 2023 Eschborn-Frankfurt
Data Protection
Imprint
DeutschNewsletter

Kom toch steeds niet verder dan 9 World Tour teams

Aanklampen

Je mist Bora.. Derde shirt op de pagina.. Lijkt me vrij complete lijst.

minironald

Hoe werkt dat nu precies, ik meen mij te herinneren dat alle World Tour teams verplicht waren om te straten in .uwt races?
Waarom is dat bij EF niet het geval?

Nijmos

Waarom al die stress over het mogelijk nog rijden van 1 koers door je gewisselde man. Nou dan mis je de 8e plek (zeer optimistisch) van kung in de amstel, so be it als dat nodig is om pogacar erin te krijgen hoor (wellicht 3x winst en overal x3). Zelfde met een laporte of stuyven.

Guruburu

Iedereen kan van Aert toch gewoon wisselen, die heeft aangegeven dat PR z’n laatste klassieker is. Budget genoeg!

R. D.

Wellens en Campenaerts rijden sowieso niks meer toch ?

Cyclomenno

Minironald, dit geldt voor een tiental ‘nieuwe’ worldtourkoersen: https://www.wielerflits.nl/nieuws/uci-promoveert-tien-koersen-naar-worldtour/

VincentK

Is er een kans dat een ploeg alsnog EF aan het programma toevoegt? Of gebeurt dat helemaal nooit of is de inschrijftermijn al verstreken o.I.d.?

Sta zelf net boven de 92%. Kijk meer naar onderen dan naar boven. Vind mijn positie wel lastig inschatten omdat de 93-100 spelers gemiddeld niet vaak een goed gevuld heuvelteam zullen hebben en waarschijnlijk ook niet meer omkomen in de wissels. Daarom sta je (nu) ook hoog.

snoek1974

Op procycling staan de Jumbo en quick step gewoon op de lijst van Eschborn

R. D.

Ik geloof bijna niet dat ik dit nu typ, maar ik overweeg toch serieus om het zonder Pogacar te gaan doen. Ik verwacht dat Gaudu niet veel minder punten gaat halen en omdat ik voor de BP echt krap zit kan ik slechts 1 van deze 2 erin wisselen. Met Gaudu kan ik van Aert en vd Poel gewoon houden mochten ze nog iets rijden.

Dus ik neig naar Gaudu, Cosnefroy en ... nog iemand :)

Dr.Watt

Goed nieuws voor mezelf en een aantal anderen.

Op de website van BP is Zingle toegevoegd als kopman bij Cofidis.

Dr.Watt

Jumbo rijdt geen EF.
Dat is door de ploeg zelf reeds bevestigd.

Jasperdewaal11

Er werd toch gecommuniceerd dat pogi geen WP zou rijden ? En toch staat hij er weer op bij pcs??

Bzuidema

Bij de EF hebben ze voor dit jaar wel extra keer de feldberg erin zitten. 8 km a 6% weet niet of dat uitmaakt maar kan mij voorstellen dat pure sprinters het hier wel moeilijk gaan krijgen. Al is dat nog wel ver van de finish. dat dan weer wel.

Dr.Watt

'@Bzuidema

Mooi opgemerkt.
Feldberg vervangt een andere (dubbele) beklimming dus vraag ik me af of er veel verschil zit in hoogtemeters.

Wel 15km langer toch verwacht ik een traditioneel koersverloop.

KV

'@ Dr Watt

Ook Nizzolo lijkt op die nieuwe lijst te staan. Wat een geweldenaar toch ;-)

nasibal

'@KV

En Carlos Milan ;)

dadeliva

Ik heb net mijn 1e wissel doorgevoerd Stuyven voor Cosnefroy.
De resultaten van Teuns zijn dit jaar weinig overtuigend dus ik ga de andere wissels gebruiken voor Pogacar en Gaudu. Voor BP zijn er veel kanshebbers en weinig uitgesproken favorieten dus het is minder belangrijk iemand te nemen die 4 heuvelritten rijdt.
Ik heb ook Kragh, Hermans, de Lie en Simmons voor BP.

Voordeel is dat ik tot komend weekend met de andere wissels en wellicht is dan duidelijk of van Aert of VDP nog meer rijden.

Nijmos

'@dadeliva: waarom zojuist en niet woensdagochtend 5 minuten voor de deadline? Daar zie ik geen voordeel van om zo vroeg te zijn. Misschien rijdt stuyven toch bp of is cosnefroy opeens ziek.

jenzrscl

Koning nizzolo heeft zich gespaard voor BP

Nijmos

Er wordt hier redelijk gehaat op nizzolo maar de beste man kon toch weinig aan zijn verpeste voorjaar doen. Een oplettendheid in kuurne misschien maar daarna was het vooral fysieke malaise. Ik hoop dat hij in EF nog een mooie rol kan spelen.

Yskoud

WvA herhaalde in de interviews dat PR zijn laatste koers was dit voorjaar en aangezien TJV geen EF rijdt kan je die dus gerust wisselen.

Bzuidema

maar nu doet van Baarle niet mee in de Amstel ben dan wel benieuwd wie zijn vervanger gaat zijn. kan zomaar van Aert zijn toch.

1 2 ... 123 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.