#Radklassiker
19 TEAMS LINING UP FOR THE GERMAN CLASSIC
With 19 teams 2023 will once again feature a strong starting field at the cycling classic. Ten UCI WorldTour teams and nine ProTeams will start at this year's edition of Eschborn-Frankfurt. All the teams of the active cycling classic winners will be there.
ALPECIN - DECEUNINCK
BAHRAIN VICTORIOUS
COFIDIS
EF EDUCATION - EASYPOST
INTERMARCHÉ – CIRCUS – WANTY
TEAM ARKEA – SAMSIC
TEAM DSM
TEAM JAYCO ALULA
UAE TEAM EMIRATES
BINGOAL WB
BURGOS-BH
GREEN PROJECT-BARDIANI CSF-FAIZANE
ISRAEL PREMIER TECH
LOTTO DSTNY
Q36.5 PRO CYCLING TEAM
TEAM FLANDERS – BALOISE
TOTALENERGIES
UNO-X PRO CYCLING TEAM
Our partners: Our partners:
© 2023 Eschborn-Frankfurt
Data Protection
Imprint
DeutschNewsletter
Kom toch steeds niet verder dan 9 World Tour teams
Is er een kans dat een ploeg alsnog EF aan het programma toevoegt? Of gebeurt dat helemaal nooit of is de inschrijftermijn al verstreken o.I.d.?
Sta zelf net boven de 92%. Kijk meer naar onderen dan naar boven. Vind mijn positie wel lastig inschatten omdat de 93-100 spelers gemiddeld niet vaak een goed gevuld heuvelteam zullen hebben en waarschijnlijk ook niet meer omkomen in de wissels. Daarom sta je (nu) ook hoog.
Ik geloof bijna niet dat ik dit nu typ, maar ik overweeg toch serieus om het zonder Pogacar te gaan doen. Ik verwacht dat Gaudu niet veel minder punten gaat halen en omdat ik voor de BP echt krap zit kan ik slechts 1 van deze 2 erin wisselen. Met Gaudu kan ik van Aert en vd Poel gewoon houden mochten ze nog iets rijden.
Dus ik neig naar Gaudu, Cosnefroy en ... nog iemand :)
Ik heb net mijn 1e wissel doorgevoerd Stuyven voor Cosnefroy.
De resultaten van Teuns zijn dit jaar weinig overtuigend dus ik ga de andere wissels gebruiken voor Pogacar en Gaudu. Voor BP zijn er veel kanshebbers en weinig uitgesproken favorieten dus het is minder belangrijk iemand te nemen die 4 heuvelritten rijdt.
Ik heb ook Kragh, Hermans, de Lie en Simmons voor BP.
Voordeel is dat ik tot komend weekend met de andere wissels en wellicht is dan duidelijk of van Aert of VDP nog meer rijden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.