Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 124 ... 156 157
R. D.

Ik ga ook nog lekker wachten met die wissels hoor. Er zijn nog amper odds te vinden voor BP.

Ja rijdt Pogacar er 2 of 3 ? Dat scheelt nogal bij de keuze.

Laatst gewijzigd
dadeliva

'@Nijmos Ik kan me woensdag verslapen of bewusteloos in het ziekenhuis liggen of het door plotselinge belangrijke gebeurtenissen vergeten, maar die kans is inderdaad kleiner en ik had beter kunnen wachten

Jv1997

'@Dadeliva ik kon het ook niet laten om Cosnefroy er al in te brengen 😁

Yskoud

Flipje niet de Amstel en BP. WP en LBL nog vraagteken door geblesseerde knie.

Jv1997

'@Yskoud zie ik dus net ook 🤬

Jv1997

Vgm heeft Pidcock zelfs al meer punten dan Flip gehaald sinds dat ik ze gewisseld heb 🤥

danusz1986

Rijdt Schmid de Waalse Pijl en LBL? Anders wordt het Schmid en Poga.

Nijmos

Of schmid ze rijdt is leuk en aardig, maar zie je hem er een uitslag rijden is de echte vraag. In de wp toch zeker niet? Of onderschat ik hem dan? In LBL heeft hij vermoedelijk flip en evenepoel voor zich. Wat teampunten is het dan ook wel want dat wordt hard werken.

jenzrscl

Nja als flip wp rijd is hij toch 1 van favorieten hoor..

Jv1997

'@yskoud sinds wanneer rijdt jumbo geen EF?

Dr.Watt

'@Yskoud

Waar heb je die info over Alaphilippe gevonden?
Zou een serieuze streep door mijn rekening zijn.

jenzrscl

Ik lees wel enkel dat hij uit is tot de amstel.. niet tot en met.. mss rijd hij wel amstel ?

Yskoud

Patje in een interview op HLN:

Lefevere rekent daarvoor op Remco Evenepoel, die enkel Luik rijdt. In de Brabantse Pijl, Amstel Gold Race en Waalse Pijl was de hoop gevestigd op Julian Alaphilippe. Helaas. “Julian viel in de Ronde van Vlaanderen op zijn knie en heeft daar nog steeds miserie van. Hij is al zeker out tot de Amstel.”

jm dvg

QS lefevre gaat vol voor evenepoel bij lbl in de hoop t voorjaar te redden. Hopelijk verpest hij daar zijn giro deelname niet.

Dr.Watt

Ok. dank je wel.

Het was idd al een vreemd gegeven dat hij geen BP rijdt op het moment dat QS een zege goed kan gebruiken.
Hopelijk raakt hij fit voor de Amstel.

Wellens Nietens

TJV heeft EF nog wel gewoon op de kalendar op de eigen website staan. Kan achterhaald zijn natuurlijk. https://www.teamjumbovisma.com/calendar/?team=cycling-world-tour&month=05&year=2023

ditisdavid

EF heeft vanochtend nog getweet over de deelnemende teams, dat is sowieso recenter dan wat TJV op de site heeft staan en lijkt me dus ook correct.

https://twitter.com/DerRadklassiker/status/1645323080892403713?t=3N7c2O93Kx_lVUJ7bLSO1A&s=19

VincentK

Misschien gaat Girmay in de laatste race nog wat voor betekenen.

De discussie over wie je verkoopt, blijft lastig. MVDP lijkt mij het meest veilig. Kan mij moeilijk voorstellen dat hij nog een impuls AGR deelname aankondigt na het feestje van afgelopen zondag (ging aardig los, lijkt het).

Ab Normaal

Girmay zit in Eritrea. Doe rijdt geen EF.

Dr.Watt

Marit is de kopman bij Wanty in EF.
Tenzij ze weer opeens Thijssen optrommelen net als in SP. Misschien willen ze wel mijn bekertjesjacht saboteren.

VincentK

'@Ab, ah OK, bedankt, dan gaat die ws exit voor Cosnefroy.

kevinraar

kan nog 2 wissels doen

wie zouden jullie erin doen

kan van aert en van der poel eruit doen

heb nu alleen deze heuvel renners
pogacar
teunskwiatkovski
sheffield
hermans
kron

rijd vaN AERT EN VAN DER POEL NOG BIJVOORBEELD DE AMSTEL OF ANDERE KOERS?

Laatst gewijzigd
TheBest

'@kevinraar mooi lijstje heuvelrenners al kerel. Teunskwiatkovski moet wel een heel bijzonder pareltje zijn. Ik zou persoonlijk Cosnefroy en Gaudu erin wisselen.

rbc1912

Theunskwiatkovski heb je ook nog. Maar die is meer bruikbaar voor sprintkoersen

kevinraar

Dacht zelf al aan gaudu en ander mischidn pidcock

1 2 ... 124 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.