Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 125 ... 156 157
DrSeuss4

Mensen die Powless boven Gaudu verkiezen? Powless lijkt mij voor woensdag misschien wel de topfavoriet of in ieder geval toch minstens top 5. Bij de koersen die Gaudu rijdt heb ik in ieder geval al pidcock en pogacar

Nijmos

Zou philipsen klaar zijn of rijdt die nog wel Eschborn? Weinig over bekend gemaakt volgens mij? Anders ook een dure jongen die je kunt wisselen.

Aanklampen

Powless van de lijst in BP, kwiat erbij..

Maakt kiezen aan andere kant wellicht ook weer makkelijker

Nijmos

Good catch! Best weer wat veranderd inderdaad. Geen Powless maakt hem gelijk minder interessant als wissel, al had ik hem nog steeds graag in mijn team gehad. Zijn ze bij Bahrein trouwens van plan die Milan nog even tot het gaatje op te branden voor de giro?

Sjonge Jonge

Onder andere Sheffield, Ethan Hayter, Wright en Mollema van de lijst, naast de al genoemde Powless.
Begint nu toch wel een vrij karige startlijst te worden.

Laatst gewijzigd
Dr.Watt

Mijn BP team was gebouwd rond zowel Sheffield als Powless.

Dit is echt een ramp voor mij. Gaat die dwaze BP alle som zeep helpen?

Aan al degenen die klagen over EF, richt je pijlen maar op BP vanaf nu!

Dr.Watt

'@ Nijmos.

Philipsen is ex winnaar dus kans is zeker aanwezig dat hij rijdt.
Het past ook in zijn seizoensplanning.

mspan

Erg zonde van Powless, wilde hem erin wisselen ipv Cosnefroy/Teuns die erg veel mensen zullen nemen.

nasibal

Laat wel weer zien waarom ik vanavond voor het slapen gaan pas ga wisselen

kevinraar

Weke sprinters staan er tot nu op de startlijst vsn esborn Frankfurt

Yskoud

Ik zou nu niet in paniek raken van een update van de FirstCycling-startlijst. Eerst in de loop van de dag de definitieve selecties maar afwachten.

Dr.Watt

De update staat ook op de website van de organisatie vandaar mijn vrees.

Voor EF staan er momenteel enkel De Lie en Marit op. Zelf hoop ik op Phimipsen, Groenewegen, Ackermann, Kristoff, Meeus, Mozzato en Zingle.

Of toch minstens enkelen uit dat rijtje.

Bauhaus, Bennett en Gaviria lijken me ook redelijk zeker maar die heb ik niet.

Nijmos

'@nasibal: en zelfs dat lijkt me rijkelijk vroeg. 12:37 is de deadline, de lunchpauze op het werk morgen maar vast even geblokt ;-)
@yskoud: ik keek niet op firstcycling maar op de website van debrabantsepijl.be zelf.

Ketjap Manis

En daarom dus pas woensdag om 12 uur wisselen :)

Aanklampen

'@yskoud, tis de lijst van BP zelf hè…

Inderdaad maar afwachten tot morgen 11:00

Rad

Volgens z'n eigen site gaat Sheffield wel 'gewoon' van start..

Platje

Gaat Oliver Naesen of Damien Touze rijden voor AG2R? Site BP geeft Naesen, pcs geeft Touze (als definitieve selectie).. denk dat die lijst van de site zelf niet geheel up to date is

R. D.

Vaagheid alom. Dat wordt idd lekker wachten tot 5 minuten voor de deadline. Kan de voor beschouwing van Wielerflits ook weer helemaal op de schop. Ik kan ook nog steeds nergens odds vinden het wordt echt alles op het laatste moment.

Platje

Bingoal heeft odds

Odin

Die lijst van de site zelf is juist telkens flink updates aan het doorvoeren, dus ik heb het idee dat die juist up to date is.

Dr.Watt

'@ Platje

Als 1 van beiden niet up to date is , dan is dat sowieso PCS.

Sheffield is gevallen in PR (net als in alle andere koersen die hij al heeft gereden).
Dat lijkt me de reden van zijn afwezigheid.

R. D.

Ik zie nu dat unibet ook odds heeft, Powless daar nog topfavoriet. Zou toch gek zijn als hij niet rijdt hoor.

Dr.Watt

Sheffield heeft gisteren in Nice getraind staat op Strava.
Die kunnen we definitief schrappen.

Edit: Powless ook.

Daar gaat mijn BP!

Laatst gewijzigd
Platje

En Powless in Monaco een ochtendritje gisteren

mspan

Dr.Watt zelfde geldt voor Powless. Dus daar ook een streep door. Weet wel zeker dat lijst van website BP up to date is.

Edit: Al gezien!

Laatst gewijzigd
1 2 ... 125 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.