Op basis van de lijst van BP zou ik dan zeggen qua favorieten:
Cosnefroy, Teuns, Q. Hermans, SKH, Bagioli, Schmid, Kron, Honore, Barguil, Simmons, Trentin.
Als je dan nog iemand wilt wisselen die ook in de andere heuvelkoersen een kans op punten maakt zou ik zeggen dat Cosnefroy, Teuns, Schmid en Barguil de grootste kanshebbers zijn.
Tja.
Schmid kan niet positioneren dus dan worden AGR en WP al een groot probleem en als Alaphilippe dan terug is, gaat het enkel om teampunten net zoals in LBL.
Cosnefroy is imo geen top 10 kandidaat in WP en LBLwel in AGR.
Teuns rijdt enkel goed als hij einde contract is.
Kron is mss nog een goede optie al is dat ook niet voor top 5 eerder top 12.
Er is er nog eentje die al een tijdje mijn interesse heeft. Iedereen ziet hem over het hoofd....
Cosnefroy en Teuns zijn de enigen die op alle 4 de voorlopige lijsten staan. Dan moet ik toch een duurdere renner gaan wisselen, wat ik hoopte te voorkomen. Met Wellens en Stuyven kom ik niet aan genoeg geld voor Cosnefroy en Teuns. Dan misschien toch maar Laporte eruit, met het kleine risico dat hij nog iets rijdt.
Of een gokje op Schmid of Barguil(of Bagioli)?
Goedemorgen allemaal. Ik sta nu op een mooie 99.6 procent en denk dat ik nog wel iets hoger kan. Ik heb nog 2 wissels en heb pogi, Pidcock, Martinez, Simmons en een enkele twijfelaar voor de heuvels. Ik heb genoeg punten om te wisselen dus wat zou ik doen?? Cosnefroy ben ik redelijk zeker van. Is het verstandig om mohoric of Benoot alsnog in mn team te nemen?
Aii lijkt er toch sterk op dat Powless morgen niet gaat rijden, flinke streep door de rekening.
Maakt het kopmannen kiezen wel weer wat makkelijker morgen:)
Voor nu Cosnefroy (moet er nog inwisselen, maar natuurlijk liefst last minute) Hermans, SKA.
Heb nog de Lie en Kwiatkowski. Verwacht helaas te weinig van onze pool.
Vast de stagiair weer die dit forum zit te pesten. Net als die late 1 april grap van PCS om WvA aan de startlijst van LBL toe te voegen om hem een uur later er weer af te halen. We wachten het maar weer af.
Helpt overigens niet mee dat EF doorgaans een klein halfuur voor de start pas hun definitieve team bekend maakt.
Dit is wel een cruciaal moment voor de verdeling van de bekertjes. Twijfel nog steeds wie meer punten gaat halen. Teuns/Cosnefroy/Barguil of toch Thomas Pid?
Heb nog 1 wissel en de volgende namen voor de 4 heuvels:
- Pogacar
- Q Hermans
- Kron
- Gaudu
- Mohoric
- Sheffield
- Kwiatkowski
- De Lie(alleen BP)
- Tiesj Benoot
Wie zouden jullie adviseren?
Is het al duidelijk welke heuvel klassiekers Pogacar gaat rijden ? Het gaat mij met name om WP. Ik heb Pogacar nog niet in mijn team, met nog één wissel te gaan. Het is voor mij een reden om hem juist wel of niet toe te voegen. Of voor renner als Teuns te gaan die ze alle drie rijdt. Iemand info hierover ?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.