Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 126 ... 156 157
Dr.Watt

Mijn wissels waren mooi gepland.
Nu krijg ik ineens wisselkoorts.

Nog 2 wissels over. 1 wilde ik gebruiken voor iemand die alle 4 reed en de andere vooral voor WP en LBL.

Altijd pijnlijk wanneer je echt op een bepaalde koers hebt ingezet en die valt dan compleet in het water.

Yskoud

Op basis van de lijst van BP zou ik dan zeggen qua favorieten:

Cosnefroy, Teuns, Q. Hermans, SKH, Bagioli, Schmid, Kron, Honore, Barguil, Simmons, Trentin.

Als je dan nog iemand wilt wisselen die ook in de andere heuvelkoersen een kans op punten maakt zou ik zeggen dat Cosnefroy, Teuns, Schmid en Barguil de grootste kanshebbers zijn.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Powless en Sheffield wonen waarschijnlijk gewoon in Monaco. Powless waarschijnlijk lekker een weekje thuis geweest voor de BP, Sheffield zal niet voor 2 dagen heen en weer gaan gok ik...maar

Dr.Watt

Tja.

Schmid kan niet positioneren dus dan worden AGR en WP al een groot probleem en als Alaphilippe dan terug is, gaat het enkel om teampunten net zoals in LBL.

Cosnefroy is imo geen top 10 kandidaat in WP en LBLwel in AGR.
Teuns rijdt enkel goed als hij einde contract is.

Kron is mss nog een goede optie al is dat ook niet voor top 5 eerder top 12.

Er is er nog eentje die al een tijdje mijn interesse heeft. Iedereen ziet hem over het hoofd....

Dr.Watt

Mss worden Hirschi en Covi opeens goede opties. 60-90 teampunten dankzij Pogi.

R. D.

Cosnefroy en Teuns zijn de enigen die op alle 4 de voorlopige lijsten staan. Dan moet ik toch een duurdere renner gaan wisselen, wat ik hoopte te voorkomen. Met Wellens en Stuyven kom ik niet aan genoeg geld voor Cosnefroy en Teuns. Dan misschien toch maar Laporte eruit, met het kleine risico dat hij nog iets rijdt.

Of een gokje op Schmid of Barguil(of Bagioli)?

Laatst gewijzigd
Mr. Burns

Powless notabene topfavoriet bij de bookies samen met Cosnefroy, kan me haast niet voorstellen dat 'ie niet start als zijn focus 'de heuvelklassiekers' is. Beste kans om er een te winnen voor hem is morgen, al blijft het een semi-klassieker.

Fietseties

Goedemorgen allemaal. Ik sta nu op een mooie 99.6 procent en denk dat ik nog wel iets hoger kan. Ik heb nog 2 wissels en heb pogi, Pidcock, Martinez, Simmons en een enkele twijfelaar voor de heuvels. Ik heb genoeg punten om te wisselen dus wat zou ik doen?? Cosnefroy ben ik redelijk zeker van. Is het verstandig om mohoric of Benoot alsnog in mn team te nemen?

drop drover

Denken jullie dat Barguil de WP en LBL gaat rijden, terwijl hij ook bij de Giro aan de start staat begin Mei?

Oli4smit

Aii lijkt er toch sterk op dat Powless morgen niet gaat rijden, flinke streep door de rekening.
Maakt het kopmannen kiezen wel weer wat makkelijker morgen:)
Voor nu Cosnefroy (moet er nog inwisselen, maar natuurlijk liefst last minute) Hermans, SKA.

Heb nog de Lie en Kwiatkowski. Verwacht helaas te weinig van onze pool.

Odin

Ik kan me daarentegen niet voorstellen dat de organisatie de topfavoriet van de voorlopige startlijst haalt zonder daar een goede reden en informatie voor te hebben.

Ron Janssen

Powless start morgen wel

JvdBrink

Waar zien jullie dat o.a. mannen als Powless en Mollema van de startlijst van BP zijn? Ik zie ze op PCS en FirstCycling er gewoon op staan?

EDIT: Ah excuus, is al aangegeven; reacties waren bij mij nog niet geupdate.

Laatst gewijzigd
Ron Janssen

Ze hopen dat je powless wisselt, om zelf een paar plaatsen te stijgen

JvdBrink

'@Ronald Dat wordt lastig, ik heb Powless momenteel niet namelijk ;)

Ron Janssen

ok haha maar een hoop wel

Ketjap Manis

'@Dr.Watt Cosnefroy werd al eens 2e in WP. LBL mee eens.

Dr.Watt

'@ Ketjap

Klopt maar dat was toen die 'watered down' corona versie gewonnen door Hirschi.

Nu met een veel sterker peloton zie ik hem toch weer net buiten top 10 eindigen.

Ron Janssen

Ik sta nu op beter dan 97.5 procent, maar twijfel ( 1 wissel nog ) of ik Teuns/Gaudu of Cosnefroy moet inbrengen.
Lastig, ik neig naar Teuns, wat denken jullie?

danusz1986

Gewoon berichtje sturen naar Powless haha.

oli4g

Powless reed 2 dagen voor DDV ook nog gewoon in Monaco. Volgens website BP start Valgren, dat lijkt me echt onlogisch aangezien hij bij het development team rijdt en bovendien vandaag nog een ritje in Monaco reed.

Laatst gewijzigd
Mr. Burns

Ik kan me daarentegen niet voorstellen dat de organisatie de topfavoriet van de voorlopige startlijst haalt zonder daar een goede reden en informatie voor te hebben.

Vast de stagiair weer die dit forum zit te pesten. Net als die late 1 april grap van PCS om WvA aan de startlijst van LBL toe te voegen om hem een uur later er weer af te halen. We wachten het maar weer af.

Helpt overigens niet mee dat EF doorgaans een klein halfuur voor de start pas hun definitieve team bekend maakt.

Odin

'@oli4g Dan nog lijkt het me sterk dat de organisatie van BP deze namen uit de duim zuigt en de topfavoriet zomaar schrapt. Dus ik ga er van uit dat wat op de website staat gewoon klopt.

Laatst gewijzigd
mspan

Dit is wel een cruciaal moment voor de verdeling van de bekertjes. Twijfel nog steeds wie meer punten gaat halen. Teuns/Cosnefroy/Barguil of toch Thomas Pid?

Heb nog 1 wissel en de volgende namen voor de 4 heuvels:
- Pogacar
- Q Hermans
- Kron
- Gaudu
- Mohoric
- Sheffield
- Kwiatkowski
- De Lie(alleen BP)
- Tiesj Benoot

Wie zouden jullie adviseren?

Laatst gewijzigd
zjoop

Is het al duidelijk welke heuvel klassiekers Pogacar gaat rijden ? Het gaat mij met name om WP. Ik heb Pogacar nog niet in mijn team, met nog één wissel te gaan. Het is voor mij een reden om hem juist wel of niet toe te voegen. Of voor renner als Teuns te gaan die ze alle drie rijdt. Iemand info hierover ?

1 2 ... 126 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.