Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 128 ... 156 157
jenzrscl

Naam die weinig vernoemd wordt andreas kron.. intressant, stilletjes aan wordt het wel leuk met mijn b garnituur in mijn team

Kron kragh de lie simmons milan..

Laatst gewijzigd
Yskoud

Voor degene die wissels overwogen, Brabantse Pijl gaat niet door. Aan de hand van de uitslag van de vrouwenkoers worden de Scorito-punten bepaald.

Morfin11

Ik dacht aan het begin van het klassiekerspel een mooie Dark Horse gevonden te hebben met Gloag van TJV. Die werd destijds genoemd als een renner met een beschermde status in de 4 heuvelritten. Ik heb daar echter helemaal niets meer van gehoord sinds hij drie weken geleden is uitgevallen bij de Settimana Coppi e Bartali. Heeft iemand een idee hoe het met hem gaat? Ik kan er helemaal niets van terugvinden.... (Lekker, aangezien ik naast Gloag ook al Sheffield en Wellens moet missen uit mijn heuvelteam en nog maar een wissel over heb)

rbc1912

'@nasibal: Bagioli heb ik al vaker geselecteerd en dat was nimmer een doorslaand succes. Maar verder volg ik je volledig hoor. Zeker interessant

Jv1997

Hmmm geen Sheffield morgen...

Dacht ik nu net een keer punten mee te gaan halen.

Wel ineens Nizzolo, Honore en Kwiat toegevoegd van mijn team.

Misschien dat Kwiat en Sheffield dit jaar ruilen van prijs 😛

Nijmos

'@morfin: gloag is volgens mij nu eerste reserve voor de giro
Zit dus helaas voor jou wegens zijn goede ontwikkeling nu op de Teide. Geen scoritopunten maar wel rode bloedlichamen te rapen. Jammer voor je.

Bron is trouwens het tjv topic op dit forum.

Morfin11

'@Nijmos, damn..... dat wordt een krappe selectie zo. Ik lees trouwens net op HLN.be dat Sheffield morgen wel start?!

KV

Ik overweeg Quick-Step enkel terug vanaf de Giro...

KV

https://sporza.be/nl/2023/04/11/de-winnaar-van-de-volgende-klassieker-voorspellen-zoek-rugnumme~1681204175590/

Hoera voor Quinten!

Yskoud

Cosnefroy heeft nu een pick-rate van 16% ben benieuwd waar hij morgen op staat.

Nijmos

'@yskoud; helaas een stuk hoger. Jammer want ik had hem al. Ach ja dat scheelt dan een wissel zullen we zeggen.

Jv1997

'@morfin11 laat Sheffield en Kwiat dan maar allebei starten 😁

Pim96

Zouden mensen nog Ethan erin klikken voor Brabanste Pijl dankzij procyclingstats ? Favoriet toch? 😉

dadeliva

'@Ketjap manis Bij de berekening voor de keuze tussen Cosnefroy en Gaudu vergeet je dat je bij de keuze voor Gaudu bij BP andere renners als kopmannen hebt die voor een hogere factor meetellen.
2 renners krijgen 50% factor hoger (2,5->3, 2->2,5) en 1 renner 100% (1->2). Het hangt dus af wat je verder als renners voor BP hebt. Al met al zullen ze elkaar veel minder ontlopen, maar valt het voordeel waarschijnlijk toch nog steeds in Cosnefroy uit.

Cosnefroy neem ik sowieso. Ik hoorde net Kron en Bagioli voorbijkomen, overweeg ik beiden. Wat te denken van Hirschi? Teampunten gegarandeerd en rijdt alle 4. Zonder Pogi en Wellens toch ook iemand die in BP ineens erbij kan zitten?
Rijdt Barguil ze stiekem alle 4? Verder heb ik nog niemand gehoord over Schachmann? Valter? Poels?
En wat te denken van Calmejane? Rijdt ze alle 4 en is zomaar kopman bij Intermache. Verder ben ik altijd benieuwd of er nog mensen zijn die Lutsenko erin stoppen :D.

Laatst gewijzigd
Nijmos

Wetende dat lutsenko in sicilie koerst en dus waarschijnlijk geen enkele koers rijdt of alleen luik, zou ik hem nog steeds veel eerder kiezen dan kalme jan.

R. D.

Ik besef me ineens dat met Cosnefroy op het podium Greg morgen zijn eerste punten gaat scoren. :D

Videntium

Gister lange tijd zitten puzzelen over welke 3 van Pogacar, Gaudu, Bagioli (voordat ie hier genoemd werd ;) ) en Cosnefroy ik er vandaag in zou wisselen, uit eindelijk besloten Bagioli erbuiten te laten. Gaat vandaag mijn al zeer karige BP selectie grotendeels op de schop. Dan toch Bagioli er maar weer bij...
Maar dan wel morgenochtend pas, even afwachten of er nog meer onaangename wisselingen plaats vinden.

Yskoud

Wachten tot morgen 12.30 lijkt me sowieso handig. Ik kan nu al voorspellen dat Cosnefroy, Kron of Teuns morgen doodleuk bij de start interviews vertellen dat ze ziek en verkouden zijnâ€Ļ

oli4g

Powless post net een ritje op strava (in Monaco) met de caption "finally healthy and feeling good again", dus die was wellicht ziek en slaat daarom BP over.

Nog een naampje van 500K - Tobias Halland Johannessen - Iemand?

Jasperdewaal11

Of Skjelmose ?

KV

Zou weer niet raar zijn dat Powless ziek geweest is... dan denk je eens een verschilmaker te pakken te hebben.

Maar o wee als ik eens 1 jaar Pedersen niet kies: gans het voorjaar geen 1 lekke band, hoestje, valpartij of een voor hem kenmerkende "jour sans".

Nijmos

'@kv: pedersen heeft al heel lang geen typerende jour sans en is in een sprint top van de wereld (beter dan wout denk ik momenteel). Je zult best veel pech hebben gehad en dat is heel bepalend in dit spel maar het niet kiezen van Mads is gewoon een foute inschatting van de stap omhoog die hij heeft gemaakt. Een van de beste wielrenners ter wereld over de laatste 12 maanden.

KV

Dwars door vlaanderen 2022 is inderdaad nÊt meer dan 12 maanden geleden. Ook E3 2022 op 6 minuten binnengekomen.

Dit is van zijn vorige klassiekercampagne, dus lijkt mij niet dat je de woorden "heel lang" zomaar kan gebruiken.

Akkoord, zijn Vuelta was extreem goed, maar dat is nog iets anders dan steile kasseiklimmetjes. Akkoord dat hij top vd wereld in de sprint is, maar net doordat hij geen enkele sprintwedstrijd reed dit voorjaar, viel hij bij mij net uit de boot.

1 2 ... 128 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.