Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 129 ... 156 157
Dr.Watt

'@ Maarten

Ja, ik ben ook Johannessen aan het overwegen.

Jv1997

'@jasperdewaal11 kan zomaar een leuke pick zijn.

Al heb je daar ook nog Ciconne die laatst erg goed was.

arjenzvob

Heerlijk joh, geen wissels meer over. Scheelt een hoop stress (en een hoop punten?) ;)

Nijmos

'@kv: ik snap het hoor. Ik heb heel veel keuzes nét fout zien uitpakken. Maar de neiging is dan al snel om ook te foeteren over de scenarios die zijn uitgekomen als pure pech. Dat pogacar uitgerekend nu ik hem niet had de ronde won vond ik ook heel zuur, waar was zijn "jour sans" die mocht toch ook wel eens komen. Ondertussen liggen turner nizzolo matthews alleen maar in bed of op het asfalt.

R. D.

Pogi bewaart die dag totdat iedereen hem er dalijk heeft in gewisseld. :D

ronvisser

Inmiddels odds van Unibet voor BP bekend. Heb gewoon doodleuk de vier favorieten in mijn team: Cosnefroy, Hermans, De Lie en Kragh. Daarnaast nog Zingle, waar ik ook wel wat van verwacht. Dit kan alleen maar gaan tegenvallen.

dadeliva

'@Nijmos Pedersen was volgens mij bij de start van de klassiekers maar voor 2 races ingepland (misschien 3). Dat was dan toch een flinke gok. Als de 6 die hij nu gereden heeft dan al bekend waren, had ik hem zeker wel genomen.

Nijmos

Ik vond dat wel meevallen. Pedersen rijdt die zes vorig jaar ook en reed gewoon "de voorjaarsklassiekers". Dat hij het bij 5 a 6 zou laten was inderdaad wel het risico en ook ik vroeg me wel even af of hij meer ging pakken dan stuyven in 8 a 9 koersen. Maar eigenlijk was wel duidelijk dat hij net achter de grote 6 bij de beste renners ter wereld hoort. Dat is ook niet "eventjes" hoogvorm maar een duidelijke ontwikkeling en gestage evolutie van supertalent via iemand met een bizarre top maar veel wispelturigheid naar een steady toprenner.

Overigens toegeven: hij presteert boven verwachting. Ik zag er vooraf een captain in voor msr gw ddv en roubaix, maar zijn presteren in e3 en de ronde was boven verwachting.

Laatst gewijzigd
Yskoud

Teuns start ook niet morgen. Sprint Piet ook niet.

Jv1997

Geen Teuns en E. Hayter morgen

dadeliva

Op de startlijst van BP van 17:16 staan Powless en Sheffield niet vermeld. Nr 86 van EF is echter nog onbekend...

Jv1997

Flip definitief geen Amstel..

niek-vdv

Zie Twitter van EF, ze starten maar met 6 en dus echt zonder Powless :)

Jv1997

'@eeuwigetweede2 zelfde hier.

Ook nog de nummer 6,9 en 17 😛

Bzuidema

Alle teams staan nu vast voor de Brabantse Pijl. Dan toch maar Cosnefroy erin wisselen voor morgen. Dan heb ik totaal 6 renners hiervoor. maar wel 4 favorieten.

MrWest

Teuns morgen niet. Nu twijfelen of ik hem of Gaudu erin moet zetten voor laatste wedstrijden... Hopen op een heldere ingeving morgenvroeg.

mspan

Dit doet de pickrate van Cosnefroy nog maar eens een tiental procent toenemen. Weet iemand waarom Bagioli is afgestapt in het Baskenland? Lijkt mij een mogelijke kanshebber voor morgen, indien fit. En mogelijke kopman in de Amstel.

ditisdavid

De afwezigheid van Teuns doet me wel wensen dat ik Strong als jokertje had meegenomen. Om hem nu als gouden wissel te brengen gaat me te ver, maar zie hem morgen en zondag hoge ogen gooien (en misschien zelfs in Frankfurt, mocht hij daar starten).

Wel echt een beroerd veld morgen, sowieso de zwakste in deze koers sinds dit spel bestaat.

Laatst gewijzigd
Groetjesaandevoetjes

Wat is de reden dat Teuns morgen niet rijdt?

Yuri2222

Ik ga mijn laatste wissel bewaren voor de Amstel. Alle voorbeschouwingen en dit forum geven vooral aan dat de Brabantse Pijl heel lastig te voorspellen is, dus ik pak dan liever een “veiligere” kopman voor de Amstel en WP in de vorm van Gaudu. Met Cosnefroy, SKA, Hermans en De Lie nog wel 4 starters die ik captain kan maken morgen.

Voordeel van de wissel bewaren tot de AGR is natuurlijk dat je die startlijst, odds en interviews kunt afwachten.

Dr.Watt

Alaphilippe is blijkbaar de val waar ik ben ingetrapt. Serieuze streep door de rekening.
Powless had ik ook al gewisseld net voor RVV met het oof op BP.

Moet ik nu die dekselse Cosnefroy erin pleuren. Met zijn extreem hoge pickrate en waar ik echt heel erg weinig vertrouwen in heb tenzij morgen dan.

Of doe ik het met Zingle, De lie en een andere wissel? En hou ik eentje over voor Amstel.

Ik kon het bekertje ruiken maar nu slaat de wanhoop toe.

Dr.Watt

Strong stond er bij mij lang in maar door de onduidelijkheid van zij programma gecombineerd met zijn valpartij in Ruta del Sol (?) toch maar geskipt.

jenzrscl

Straks is nizzolo nog kanshebber als alle toppers afzeggen haha

klumper

Sta momenteel op 79,6 %, met nog 3 wissels op zak.

Heb de volgende namen voor de heuvels.

Hermans, De Lie en Honore (BP)
Pidcock, Benoot, Hermans, Maduoas, Bilbao, Honore, Sheffield en Kung ( Amstel)
Pidcock, Benoot, Martinez, Hermans, Bilbao en Honore (WP)
Pidcock, Benoot, Martinez, Hermans, Bilbao, Sheffield en Honore (Luik)

Cosnefroy, Pogacar en Gaudu zijn voor mij de logische wissels.

En dan gok ik erop dat ik met Philipsen, De Lie, Kristoff, Welshford en Meeus redelijk goed zit voor EF.

Jommelb

Waar lezen jullie dat Teuns niet rijdt morgen? Kan het zo snel niet vinden.

1 2 ... 129 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.