Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 130 ... 156 157
Aanklampen

procyclingstats oa.

rbc1912

Nou, dit maakt het wel heel makkelijk zo. Powless en Teuns doen niet meer mee, dus Cosnefroy blijft over. Zal ook geen 'pick' worden waar je het verschil mee gaat maken zo

jan derksen

Evenepoel lijkt het plekje van Flip over te nemen van AGR. Dat maakt hem wel weer heel erg intressant.

rbc1912

Zeker

nasibal

Dit doet de pickrate van Cosnefroy nog maar eens een tiental procent toenemen

Laten we het hopen. Wordt genieten op dit forum als men na de AGR baalt van z'n offday inclusief 110e plek, na de WP afvraagt waar 'de cosnefroy van weleer is', na LBL constateert dat zn DNF in dienst van OConnor daar 'ingecalculeerd was' om hem 3 weken later 150 km in de aanval te zien rijden in de eerste etappe van de TDS.

Overigens ben ik heel benieuwd naar die signalen van Evenepoel in de AGR

Oli4smit

Tja en dan zit ik bijna te denken dat ik mij een cosnefroy pick kan besparen aangezien ik een kwiatskoski nog heb.
Die durf ik in dit deelnemersveld wel captain te maken, zal wat minder punten halen dan cosnefroy.
Maar kan dan wel pidcock doen, die ik hoger inschat dan cosnefroy in de koersen erna..

Ga er nog een nachtje over slapen

R. D.

Nu het er op begint te lijken dat de scores morgen niet al te hoog gaan uitvallen, begin ik toch te twijfelen of ik de BP niet gewoon helemaal zonder wissels ga doen.

Remco Evenepoel misschien een 2e heuvelkoers, Pogacar misschien 3 en wie weet is Pidcock dalijk terug in bloedvorm ? Krijg ik dan geen spijt van Cosnefroy ?

Kwiatkowski lijkt nu wel echt het speerpunt van INEOS morgen dus misschien ook wel goed genoeg om als 3e cap te fungeren naast Hermans en de Lie ?

KV

Probleem met Remco is dat ik minder een bijkomende cap nodig heb in AGR dan in bv WP.

Dr.Watt

Waar hebben jullie die info van REV gehaald?

Nu wil ik hem ook wel maar dat lost mijn WP probleem niet op.

Aan de andere kant als hij toch al AGR en LBL rijdt kan hij toch even goed WP ook rijden?

nasibal

Alles gaat daar op LBL om het voorjaar te redden. Kan me voorstellen dat hij dan op woensdag WP niet zou willen rijden.

rbc1912

Cosnefroy is voor mij wel echt een 'moetje' hè. Heb verder alleen De Lie en Q voor morgen en wil per se in elke koers 3 volwaardige kopmannen hebben

Dr.Watt

'@ Yuri

Met SKA, Hermans, Cosnefroy en De Lie snap ik dat je je wissels op zak houdt!!

Ik krijg het benauwd als ik al die sterke heuvelteams zie maar aan de andere kant kan ik er mss van uitgaan dat jullie nog allemaal onder de 85-90% staan?

Sjonge Jonge

'@Dr.Watt

https://www.google.com/amp/s/www.cyclismactu.net/info-amstel-gold-race-remco-evenepoel-sera-depart-de-amstel-gold-race-73938.html

Al twijfel ik nog enigszins aan de betrouwbaarheid van het artikel

R. D.

'@RBC1912

Ik snap je. Zo dacht ik er ook over voordat Kwiatkowski werd toegevoegd en Hayter werd verwijderd. Nu moet ik alleen afwegen of hij kopmanwaardig is.

Pidcock, Pogacar en Gaudu .... voelt wel goed.

Yskoud

REV gerucht is al ontkracht door de perschef van SQS.

Dr.Watt

Thanks Sjonge Jonge

Eerlijk gezegd geloof ik niet dat ze nu paniekvoetbal zouden spelen met REV om de AGR te kunnen winnen. Wat sowieso al moeilijk wordt tegen Pogi en co.

In het artikel staat dat Patlev het op zijn facebookpagina heeft gemeld.
Don Patrick heeft echter geen Facebook. Sterker nog een aantal weken gelden heeft hij nog publiekelijk geklaagd over een valse facebookaccount met zijn naam.

Qtjelegend10

Higuita zou een mooie verrassing kunnen zijn als hij WP en LBL rijdt. Helaas echter geen info hierover.. Vorig jaar 5e in LBL, zie hem na Pogi misschien wel als grootste favoriet voor AGR. WP zou hem ook moeten liggen. Als iemand ergens nog een Colombiaans nieuwtje tegenkomt in de komende 16 uur hoor ik 't graag!

Odin

Ik heb voor morgen, cosnefroy, kwiatkowski, Simmons, Milan, Zingle en De lie aan de start. Opzich zitten daar wel 3 potentiële caps tussen maar me handen jeuken om 1 van me 3 wissel mogelijkheden te gebruiken, omdat ik het idee heb dat ik ze te lang op zak aan het houden ben

Dr.Watt

'@Qtje No comment ;)

nasibal

Is er trouwens iemand die serieus rekening houdt met het feit dat POG komende week op dezelfde wijze van de WP startlijst kan verdwijnen als Teuns vandaag van de BP lijst? Zeker omdat toen bekend werd dat hij de E3 ging rijden ipv DDV er ook gezegd werd dat hij de WP zou skippen?

... want jongens, ff he, dan wordt het echt genieten hier op het forum. Ik zou daar een dag voor vrij nemen.

Jasperdewaal11

5 man morgen met SKA, Q Hermans, Kron, Simmons en De Lie. Nog 3 wissels op zak en ik twijfel of ik cosnefroy moet inbrengen door de al reeds aangebrachte argumenten.

Ik baal wel dat een sheffield en pidcock niet rijden maar goed. In principe zou ik 2x alpecin en kron captain kunnen maken.

R. D.

'@NASIBAL

En daarom denk ik ook steeds meer; wissels lekker op zak houden.

Trouwens, die Strong komt bij unibet wel lekker binnen zeg. 2e plek na Cosnefroy !

nasibal

Strong zou ik eerder overwegen tijdens een grote ronde. Een klassieker is wel echter een 'endere coekie' dan een rit in lijn in een catalonisch koersje, ongeacht deelnemersveld. Maargoed, BP is natuurlijk ook best een karig koersje. Ooit gewonnen door de grote Vakoc.

De Tourminator

Zo, Cosnefroy erin voor WvA en mijn wissels zijn op. Sta op 75% en ik verwacht eerder te dalen dan nog te stijgen. Er zijn weer wat renners op het zwarte lijstje terecht gekomen en volgend jaar 4x Jumbo of hoe de ploeg ook gaat heten met Pogi en Pedersen er zeker bij.
Dit jaar is het team met Stuyven, Alaphilippe, Girmay, Wellens, Turner, Sheffield en Kristoff gewoon niet goed genoeg.

Dr.Watt

'@ nasibal

Ik kan me geen enkel scenario voorstellen waarin Pog geen WP rijdt tenzij een val in AGR.
Toen het zogezegde nieuws bekend raakte dat hij van de startlijst was gehaald heb ik ook onmiddellijk hier in het forum gezegd dat hij sowieso WP ging rijden.

1 2 ... 130 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.