'@RD
De odds van Unibet zijn echt de allerslechtste die ik ooit heb gezien. Slaat nergens op. Gewoon berekend door een of ander halfgaar algoritme.
Als er iemand is die nog wat op Unibet heeft staan, waag je kans zou ik zeggen.
Zo een chaotische mengelmoes ga je nooit nog vinden.
Strong wint morgen niet! Ook geen top 3. Dat las je hier eerst.
'@Tompot
Toen het zogezegde nieuws bekend raakte dat hij van de startlijst was gehaald heb ik ook onmiddellijk hier in het forum gezegd dat hij sowieso WP ging rijden.
Waar baseer je dit op? De E3 ipv DDV betekende dat hij een doordeweekse koers vlak voor een hoofddoel (RVV) inruilde voor een koers die iets eerder was én beter bij hem lag. Het gerucht dat hij de AGR doet ipv de WP (want dat was het verhaal in dat bericht) past exact in hetzelfde straatje.
Als er geen bericht was gekomen dat hij WP zou skippen zou ik niet twijfelen aan z'n deelname zolang hij op de lijst staat. Maar ik zie niet in waarom het heel gek is als hij het níet zou doen. Hij was er vorig jaar ook niet echt mega enthousiast over.
'@ nasibal, niet dat ik nu zo overtuigd ben van cosnefroy (moet hem helaas wel nemen omdat ik anders morgen maar 3 man heb waaronder nizzolo). Maar hij rijdt wel beter dan de afgelopen jaren toen hij er ook in 1x stond. Voor zijn doen zeer goed resultaat in zowel msr als in RvV. Dus wie weet waar hij nu uitkomt.
'@Nasibal
Als jij Pogi zou zijn, je hebt net AGR gewonnen. Je zit hier in België waar niks te zien is.
Ga je dan gaan trainen in de regen?
Of op woensdag een uurtje of 4 met de jongens de WP rijden. Op het einde een inspanning van 3min en podium.
@Fietseties
Kung mag je wel al schrappen uit je heuvelteam. Vorig jaar andere datum van AG2R.
Benoot is een moeilijke vraag. Ik heb hem al. Rijdt 2x Top 10. En 1x Top 5 normaal gezien.
Cosnefroy vertrouw ik niet. Ik pak Barguil.
'@Floda
Het lastige aan Cosnefroy is ook niet dat hij het niet zou kunnen. Het lastige is dat hij zn hele carrière er al een handje van heeft om "opeens" niet thuis te geven op een moment dat het er toe doet, zonder enige aanleiding.
Beetje zoals Pedersen. Maar die rijdt dit jaar ook steady goed, dus zeg nooit nooit.
@Tompot
Pogi wil LBL heel graag winnen, en moet dat doen tegen Evenepoel. Ik weet niet wat ik zou doen als ik hem was, daar heb ik geen verstand van. Maar als de mensen die er wel verstand van hebben zeggen dat de WP daar niet in past, dan zou ik me daar zeker aan houden. Of dat zo is weet ik niet, maar dat is wél wat de berichtgeving tot nu toe suggereerde: E3 ipv DDV en AGR ipv WP. Tot er andere berichtgeving komt hou ik er rekening mee dat Pogi nog van de WP lijst kan verdwijnen.
'@Nasibal
Ik kan me wel vinden in die analyse van Cosnefroy. Mijn enige kronkel is dat ik dat bij iedereen heb wie ik er anders in moet wisselen voor BP. Niemand inbrengen is voor mij geen optie. Stel als Pietje tegenvalt, of Jantje.. zo schiet het niet op. Ik loop nog rustig alle opties na. Als iedereen morgen in topvorm was, zou Cosne topfavoriet zijn. Maar dat is ie de laatste tijd met minder regelmaat. Nogmaals, wie is dat wel? ik blijf nog even tobben. Z'n pickrate is gezien zijn odds niet een reden om hem wel of niet te nemen.
Dat Pogi AGR zou rijden is toch al veel langer bekend? Het is niet zo dat hij die nu opeens gaat doen ipv Waalse Pijl. Nee, de Waalse Pijl kwam er later pas bij. Althans op zijn programma op PCS. Dus ik zie eigenlijk geen reden waarom hij die nu zou laten vallen. De berichtgeving in de voorbeschouwing van Wielerflits dat hij AGR nu rijdt ipv Waalse Pijl klopt volgens mij dan ook niet.
'@FC Xavi
Toen bekend werd dat Pog wel e3 en geen ddv ging rijden waren er op verschillende nieuwssites berichten te lezen met de strekking zoals bijvoorbeeld deze:
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/de-grote-voorjaarspuzzel-van-pogacar-dwars-van-vlaanderen-toch-geschrapt-wel-e3-en-de-ronde
Main topic is de E3 vs DDV wijziging, maar vervolgens wordt terloops ook melding gemaakt van géén WP.
Let wel: Ik weet niet wat waarheid is. Mede omdat ik geen bronnen kan vinden waarin Pogacar of zijn entourage zelf iets zegt over de WP.
De enige bronnen die ik dus heb zijn de startlijst van PCS (die zegt dat hij wel rijd) en meerdere nieuws sites die vanaf zn E3 switch melden dat hij niet rijdt. Daarom stel ik hier ook niet dat hij per definitie niet zou rijden, want dat weet ik niet. Ik durf hier wel te stellen dat je een PCS startlijst beter niet als bron opgeeft bij je afstudeerscriptie.
Ik wil liefst Bagioli erin wisselen maar zit erg met zijn laatste DNF in laatste etappe Baskenland in mijn maag.
Ik denk dat hij gevallen is maar kan het niet terug vinden. Ook geen berichten op de nieuwssites of socials.
Hopelijk nog voor 12.30 een start interview anders toch maar de brilfransman
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.