Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 132 ... 156 157
jenzrscl

Ik ga voor kron kragh de lie

drop drover

Kung er toch weer af bij PCS vwb de Amstel Gold race.
Jammer, was toch een soort bonus renner.
Madouas dan wel weer erbij voor de WP en LBL ;-)
Gaat op en neer hier.

Laatst gewijzigd
Bzuidema

Kopmannen voor vandaag : Cosnefroy, Kragh Andersen en Hermans. Met nog De Lie, Nizzolo en Theuns

Fietseties

Het lijkt mij idd sterk dat een man (de Lie) die massaspurts kan winnen, hier voor de zege mee gaat doen. Ik heb nu cosnefroy, Ska en Simmons als kopmannen. Meer mensen die het gokje met Simmons durven nemen?

Risje89

Ik heb Simmons niet, maar ik zou het niet durven. Beste resultaat vorige maand was een 41ste plaats in TA.

Kopmannen voor vanmiddag:
Cosnefroy, Q. Hermans en de Lie (ook een gokje, maar niks beters in de aanbieding helaas), met verder nog Theuns, Nizzolo en Honoré.

danusz1986

Heb voor de heuvels momenteel, Cosnefroy, SKA, Benoot, Mohoric, Sheffield, Madouas, Woods (hopelijk WP + LBL), Martinez, Pidcock, Waarschijnlijk breng ik nog Pogacar in. 3e kopman in BP de Lie bij gebrek aan beter. Alleen Milan heb ik daar als 4e.

Dr.Watt

Als ik Honoré had zou ik hem toch eerder cappen dan De Lie.

Nijmos

'@fietseties: wout van aert heeft hier ook al meegedaan voor de zege, Peter Sagan heeft hier ook gewonnen. Colbrelli stond zijn mannetje in de sprints. Dus waarom niet? Het moet trouwens nog blijken dat de lie op het hoogste niveau massasprints kan winnen.

Oli4smit

Hier zelfde dilemma als een paar, zou kwiatkowski hier resultaat kunnen rijden? Zo ja, dan laat ik hem lekker 3e cap.
En wissel ik na BP pidcock en pogi erin.
Anders cosnefroy erin Ipv pidcock.

Nog twee uurtjes wikken en wegen, en hopen op een start interview:)

Gruttepi3r

Mijn heuvel team ziet er redelijk uit met mannen als: Poga, SKA, Pidcock, Benoot, Martinez, Kwiat, SImmons en Mollema als mannen die mogelijk punten gaan pakken. Daarnaast De Lie voor vandaag, maar verwacht er niet veel van, maar hij mag me verassen. Dus een prima team, daar moet bij gezegd worden dat ik nog drie wissels beschikbaar heb waarvan er iig één voor vandaag. Cosnofroy gaat er waarschijnlijk inkomen en twijfel nog of ik ook een 2e man erbij doe voor vandaag. Van Hermans verwacht ik minder dan de meesten, hij reed als een natte dwijl in Basken. Los daarvan is hij op papier uiteraard een logisch (schaduw)favoriet, maar durf hem niet te pakken. Hirschi staat nu bovenaan de lijst, heeft de vorm nog niet laten zien, maar rijdt ze wel alle vier. Daarnaast is de kans erg groot dat er 2/3x een 10-30 teampunten bijkomen en de kans best aanwezig is dat hij zelf ook wat prima resultaten gaat rijden. De schaduwkant is dat het mij een wissel kost.

Opties zijn momenteel: 3 wissels voor de heuvels, waarvan 2 vandaag en vervolgens Gaudu/Valter als 3e. Of 3 wissels voor de heuvels waarvan Cosnofroy vandaag en daarna bijvoorbeel Gaudu/Valter oid. Of vandaag 1 (cosnofroy) vervolgens Gaudu erbij en dan een wissel voor EF waar ik nog redelijk krap zit. Heb een zwak sprintteam, maar met Philipsen/Kristoff/De Lie/Welsford wel mannen die er mogelijk zullen rijden en dan is een wissel niet nodig. De wissel is het enkel waard als hij ook kopman gaat worden.

Vuel Gi Tour

Wat denken jullie van Hirschi?

Tuurlijk, flinke tijd eruit geweest, maar zal toch wel als deelkopman met trentin starten vandaag?

Als Pogi geen WP rijdt ook voor daar interessant.

Lage pick-rate...

Vind alleen nergens iets over zijn vorm... Iemand die iets weet? Stravaatje?

Racemuis

Die gouden wissels maken het spelletje er voor mij niet makkelijker op. Ik heb ze daarom ook nog niet in gezet, maar zal er vandaag toch aan moeten geloven (omdat ik anders alleen Nizzolo heb). Het blijft echter lastig; Cosnefroy is een gegeven, maar een tweede vind ik moeilijker.
De Lie zodat ik ook nog een sprinter heb voor Eschborn (al heb ik al 7 (B ) sprinters), maar hoe zeker is hij voor vandaag.
Kragh of Hermans zijn voor vandaag goede opties, maar gaan die verder nog iets van punten pakken of blijft het bij vandaag....
Geld is het probleem niet aangezien ik Van Aert en Stuyven eruit doe.
Hopelijk stoppen ze volgend jaar weer met de gouden wissels. Dit levert alleen maar stress op :)

Laatst gewijzigd
Gruttepi3r

'@nijmos Correct, maar dan benoem de mannen die al laten zien hebben wat we van De Lie nog niet hebben gezien. Ik sluit zeker niet uit dat hij in dit rijtje komt te staan, maar heb De Lie nog niet dusdannig sterk in de heuvels gezien als één van de door jou genoemde mannen. Daarnaast zie ik hem van de mannen die goed sprinten als grootste kanshebber om aan het einde bij het achtervolgende uitgedunde peleton te zitten.

Nijmos

Van strava vorm aflezen lijkt me heel onverstandig. Hij heeft net baskenland gereden en dat zegt denk ik meer.

Hirschi gaat 50 tot 90 teampunten halen. Dat is vermoedelijk zijn ondergrens. Als je nergens meer een captain zoekt kan dat best genoeg zijn, maar je kunt dan net zo goed evenepoel pakken voor luik (ook 50 a 90 punten denk ik+verschil met mindere captain). De vraag is dus toch of je van hirschi eigen punten verwacht. In bp kan dat zomaar met dit veld. In die andere koersen verwacht ik weinig.

TheTank

Hirschi heeft in het verleden natuurlijk best mooie uitslagen gereden, maar zijn huidige vorm is de vraag natuurlijk. Zekere 60-90 punten is al wel fijn natuurlijk. Ik twijfel beetje tussen hem en Cosnefroy op dit moment. Normaal gesproken zie ik Hirschi betere resultaten rijden in de heuvels. Wat jullie?

enrico1581

Leuke toevoeging aan het spel die wissels, dan blijft het puzzelen maar doorgaan... Ik ga vandaag de eerste gebruiken: Cosnefroy in, Pedersen uit. Dat wordt meteen mijn eerste kopman in dit helaas wat mindere deelnemersveld. Tweede kopman wordt Q. Hermans. Voor de derde twijfel ik over Simmons (@Fietseties), andere optie is De Lie.

Laatst gewijzigd
R. D.

'@OLI4SMIT

Kom op we gaan er voor. Kwiat op 3. Zijn we dalijk de enige met nog 3 wissels op zak !

VincentK

Ik heb een superploeg vandaag. Iedereen is kopman :-).

(Cosnefroy, De Lie, Simmons)

jm dvg

2 wissels doorgevoerd girmay en wellens out Cosnefroy cap 1 q hermans cap 2 erin. Als 3e cap honore verder kron, de lie en milan. Honore reed goed in rvv had alleen pech. Ik verwacht vandaag toch wel te stijgen. Laatste wissel wordt pogi, gaudu of valter. Overige heuvelrenners zijn pidcock en benoot.

Nijmos

Pogi gaudu of valter? In welk scenario zou je valter boven pogacar kiezen dan?

Capra

Ik ga vandaag voor Cosnefroy, Hermans en SKA als captains.
Verder nog De Lie, Simmons , Naesen en Kwiatkowski

jm dvg

Wanneer pogi er nog maar één rijdt. Met valter heb ik dan misschien een dark horse.

Ik heb Bagioli erin gefietst. Verwacht vandaag zeker punten van hem.
Teampunten bij LBL en bij de AGR en WP is hij volgens mij 1 van de kopmannen.

Ik heb de komende koersen;

Pogacar
Pidcock
Benoot
Gaudu
Cosnefroy
Bagioli
Honore
De Lie
Hermans
Kragh Andersen
Kwiatkowski
Zingle

Ik sta nu op 98% en zoals hierboven te zien is heb ik een wel heel chique heuvel team. Enige probleem dat ik kan hebben is het kiezen van de verkeerde kopman. We gaan voor niks minder dan goud :)

Fietseties

'@risje Simmons 12e in de strade vind ik zo slecht nog niet. Nijmos sorry maar nu vergelijk je hem met grootheden die toevallig ook konden sprinten, beetje te vroeg vind je niet?

puntenjager

'@Capra exact dezelfde kopmannen en ook in die volgorde, alleen voor Simmons en Naesen heb ik Kron en Milan.

1 2 ... 132 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.