Wie zal ik eruit gooien? Van Aert, Laporte, VDP of Stuyven? Cosnefroy ga ik erin fietsen, maar angstig voor wat komen gaat en dat ze opeens nog meedoen. Startlijst van Jumbo mist toevallig nog 1 renner zondag, gaan ze WvA of Laporte meenemen? VDP, Nederlander in de Amstel. Stuyven is uitgefietst en Trek rijdt geen EF. Dus als ik zo denk dan wordt het Jasper Stuyven. Bedankt voor het meedenken allemaal!
Leuk om te lezen dat er toch al 3 mensen waren die met het Kwiatkowski/Cosnefroy dilemma zaten net als ik, met ook de Lie en Hermans als captain 1 en 2, of juist 2 en 3.
Ik ben er 19 minuten voor de deadline nog niet uit. De winst die je met Cosnefroy ongetwijfeld gaat pakken vandaag, is die goed te maken met de andere 3 heuvelkoersen en eventueel nog EF. 3 wissels op zak houden is ook echt heel aantrekkelijk.
Echt enorm lastig.
Interviewtje met Kwiatkowski op Sporza gezien net, de race ligt hem op papier maar hij heeft hier nog nooit goed gepresteerd. Wordt interessant, ik hoop toch wel op een top 10.
Gegaan voor Hermans op 1, de Lie op 2 en dus de pool op 3.
Geen Cosnefroy, 3 wissels op zak. De constante veranderingen in startlijsten en programmas vd renners geven mij toch het gevoel dat ik dalijk veel voordeel kan halen uit verrassingsfavorieten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.