Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 134 ... 156 157
niek-vdv

Barguil noemt in zijn interview vandaag een startpunt voor zijn Ardense blok, die gaat ze denk ik alle vier wel rijden

RVH

Wie zal ik eruit gooien? Van Aert, Laporte, VDP of Stuyven? Cosnefroy ga ik erin fietsen, maar angstig voor wat komen gaat en dat ze opeens nog meedoen. Startlijst van Jumbo mist toevallig nog 1 renner zondag, gaan ze WvA of Laporte meenemen? VDP, Nederlander in de Amstel. Stuyven is uitgefietst en Trek rijdt geen EF. Dus als ik zo denk dan wordt het Jasper Stuyven. Bedankt voor het meedenken allemaal!

R. D.

Leuk om te lezen dat er toch al 3 mensen waren die met het Kwiatkowski/Cosnefroy dilemma zaten net als ik, met ook de Lie en Hermans als captain 1 en 2, of juist 2 en 3.

Ik ben er 19 minuten voor de deadline nog niet uit. De winst die je met Cosnefroy ongetwijfeld gaat pakken vandaag, is die goed te maken met de andere 3 heuvelkoersen en eventueel nog EF. 3 wissels op zak houden is ook echt heel aantrekkelijk.

Echt enorm lastig.

rbc1912

'@RVH: vond het om precies de redenen die jij nu noemt ook moeilijk wie ik er uit zou gooien voor Cosnefroy. Je bent toch angstig dat ze nog wat gaan rijden. Straks staat Girmay ineens bij EF aan de start ofzo. Bij mij is het ook Stuyven geworden :)

Vuel Gi Tour

Op 75%..
Vandaag een zekerheid en een gok toegevoegd.
Marc Hirschi en Cosnefroy, jullie mogen bepalen wie onder welke noemer valt.
Moet toch een gokje wagen wil je nog wat... Vandaag moet een klassering voor markie wel te doen zijn zou je zeggen.

RVH

Nu nog bepalen wie mijn 3e kopman wordt. Heb Cosnefroy en Q Hermans op 1 en 2 staan. Kragh/Simmons of De Lie op 3? Verder nog Zingle ook. Hoe zouden jullie het doen en waarom?

R. D.

Interviewtje met Kwiatkowski op Sporza gezien net, de race ligt hem op papier maar hij heeft hier nog nooit goed gepresteerd. Wordt interessant, ik hoop toch wel op een top 10.

Gegaan voor Hermans op 1, de Lie op 2 en dus de pool op 3.

Geen Cosnefroy, 3 wissels op zak. De constante veranderingen in startlijsten en programmas vd renners geven mij toch het gevoel dat ik dalijk veel voordeel kan halen uit verrassingsfavorieten.

zitvlees

Hier ook de 1e wissel doorgevoerd. Vervolgens is het podium Wout Poels, Axel Laurance & Alexander Kamp :)

Zin in een open koers!

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

1e wissel Cosnefroy erin en Jakobsen eruit. De andere 2 hou ik nog even op zak.

Fietseties

Sorry Jasper, maar Jakobsen? Kan me indenken dat die na dit mislukte voorjaar juist wel zin heeft in EF...

Nijmos

Ploeg van jakobsen rijdt geen EF.

Jasperdewaal11

'@fietseries peecies wat Nijmos zegt

arjenzvob

"falsificeerde", een woord wat je niet vaak hoort.... Interessant hoor, @Nijmos

Nijmos

Onvolprezen hoor die Karl Popper, @arjen. Zouden de fake news goeroes nog een hoop van kunnen leren trouwens. Beetje wetenschapsfilosofie op de vroege middag tot de koers wordt uitgezonden lijkt me ook niets mis mee.

Fietseties

Oo excuus, dacht dat dat nog wel kon!

Fietseties

Ik heb hem overigens niet hoor. Ik hoop dat Groenewegen er wel bij is.

Risje89

Stats over de wissels.

In
Benoît Cosnefroy 5246x
Dylan Teuns 1547x
Tadej Pogacar 1148x

Out
Mathieu van der Poel 2054x
Wout van Aert 1851x
Jasper Stuyven 1743x

KV

Denk dat sommige mensen hier hun wissels willen opsparen tot aan de Giro

Ab Normaal

Lol. Teuns er in. Die zit nu in een hoekje te huilen.

Fietseties

Gaat iemand zn vingers aan Teuns branden? Ik ben bang dat hij de senioren ziekte opgelopen heeft daar....

Wielertje12

De Lie al 1,5 min op achterstand en door Simmons kan een streep :o

niek-vdv

Teuns ook nog eens einde relatie met zijn vrouw deelt hij op Twitter

Fietsbel

Jeetje, Andersen zeg. Pff.

Risje89

Kwiatkowski en SKA er ook al afgereden. Het gaat voor mij wel de goede kant op zo.

arjenzvob

Kron. Al drie seizoenen kies ik hem in verschillende spellen. Vaak heeft hij me teleurgesteld. Nu vanaf het begin er weer in. Betaalt hij mijn jarenlange vertrouwen vandaag terug als (2e) cap?

1 2 ... 134 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.