Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 135 ... 156 157
nasibal

Hier de Koning ook op Cappie Zwei

mspan

Ideale scenario dit. Cosnefroy niet erin gewisseld en vertrouwen in Q Hermans, KRON en De Lie. Verwacht van de andere 2 nog wel een aardig sprintje op het einde. Begin langzaam aan in mijn handjes te wrijven.

nasibal

Verdomme Arjen, we hebben het gewoon gejinxed!

Die lui met Keusnefreu gaan op deze manier nog wel teampunten rapen

arjenzvob

Bah... altijd t zelfde met Andreas.

Oli4smit

Tja toch in cosnefroy getrapt, nu hopen dat ie komende koersen gaat presteren, anders kan het een dure misser worden. Al lijken er genoeg deelnemers voor de Fransman te hebben gekozen gelukkig:)

KV

Uiteraard... hij zal nog lekker ingelopen worden op de S-bocht en dan zal De Lie (die ik uiteraard niet gecapt heb) naar een 4de plek sprinten.

En Cosnefroy ziet er niet naar uit dat hij nog veel zin heeft om mee te sprinten.

zitvlees

Vrij simpele voorspelling dat iemand zo maar eens kan tegenvallen en dat dan ook doet. Er zijn straks 10 namen die niet tegenvielen ( en dan toch een beetje), waar je op voorhand totaal niks over kon zeggen. Chapeau als je je wissels op zak hebt kunnen houden en hier nog 3 willekeurige vissen in de vijver overhield.

Risje89

Ik denk dat de gemiddelde score historisch laag gaat zijn vandaag.

ditisdavid

Cosnefroy valt inderdaad tegen, maar eigenlijk zijn alle logische namen buiten De Lie door het ijs gezakt vandaag. Wordt een beetje een willekeurige toptien, groot voordeel voor de mensen die een te lichte heuvelploeg hebben helaas.

zitvlees

Ik denk dat het extra zuur aanvoelt voor velen om hier meteen een wissel door het ijs te zien zakken. Maar denk dan even terug aan je originele 20 namen, waarvan er ook heel snel mensen van door het ijs zakte. Het is doodnormaal dat misschien wel 1/5e van al je keuzes compleet teleur gaan stellen (ook door pech).

Bij mij zijn dat Sheffield, Stuyven, Alaphilippe, Meeus, Campenaerts, Turner, en tot op zekere hoogte ook Wellens en Kristoff. Vandaag komt er eentje bij. Life happens!

EDIT: Bij mij is het nu dus 1/3. als ik het zo schets, voel ik me echt een amateur. Terwijl ik toch wel rond de 85% blijf dansen.

Laatst gewijzigd
KV

Haha. Cosnefroy held! :-D

ditisdavid

Cosnefroy redt de meubelen! Zingle en De Lie ongecapt maar ook dicht, dat valt dus nog mee.

jort101

Mensen zonder Cosnefroy zullen flink balen! Haha

zitvlees

ik neem al mijn woorden terug. Als je Ceusneu niet hebt gekozen, ben je echt een flapdrol.

arjenzvob

De stemming slaat hier per minuut om... 1 en 3. Cosnefroy kiezers superblij.... ik niet zo.

RVH

Cosnefroy is dik in orde, niks door het ijs!
Hele lekker wissel vandaag toegevoegd. Koers is pas voorbij aan de streep

Oli4smit

Hahaha cosnefroy toch nog 3e.
Never mind

Bzuidema

En team punten. Dus zo slecht nog niet

nasibal

Absolute verregaande bullshit dit kutspelletje :D

RVH

Zo zie je maar dat het kan verkeren in een split second. Cosnefroy ziet eruit als een magere keuze. En opeens is het een goede keuze.
Degenkolb leek zondag een goede keuze en dat was dan weer een slechte keuze.

KV

'@nasibal

Bagioli sprint ook nog naar een top 10-tje hoor ;-)

nasibal

'@KV
Raad eens wie ik er naast Sneue Keus óók niet ingecharterd heb :D

Dit spelletje de nummer 1 oorzaak van aids :D

Laatst gewijzigd
dadeliva

Cosnefroy toch nog 3e !! Grappig om de laatste 5 posts voor de finish rond 17:30 te lezen waar hij als tegenvaller wordt gezien.

Laatst gewijzigd
KV

'@nasibal

Haha! Iemand anders er dan wel ingezwierd of de wissels nog opgespaard tot Waalse Pijl?

Niels22

Sinds wanneer is een 3e wordende Cosnefroy met ploegpunten een tegenvaller?

1 2 ... 135 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.