Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 136 ... 156 157
Valvuillerdemoz

Toch wel lekker gewisseld hoor. Cosnefroy en, op aanraden van Nasibal, ook nog Bagioli er in. Nog een wisseltje over en gestegen naar bijna 90,%

dadeliva

Nog een bugje in de app bij het tonen van de uitslag. Cosnefroy zit bij 16% in het team, maar is door 42% als kopman gekozen :)

nasibal

'@KV
Onze vriend hermans, die deze periode qua voorbereiding op dezelfde manier is aangevlogen als Matje. Nog 2 wissels over.

DrSeuss4

Ik had toch wel veel meer van een SKA en Hermans verwacht. Zeker SKA al heel vroeg gelost. Ik dnek dat Cosnefroy prima in orde is maar zat ook een beetje opgesloten in het peloton door z’n ploegmakker. Verder De Lie mij toch wel weer een klein beetje verbaasd, ik durfde het niet aan om hem te cappen.

De Coltrui

Hilarisch om de laatste 2 pagina's te lezen. Verrast op het laatste moment dat Cosnefroy vooralsnog een goede wissel voor vandaag blijkt te zijn. En weer 1,1% gestegen naar 94%. Is toch wel een meerwaarde dat wisselen.

KV

Ik vrees dat we verder niet meer veel zullen mogen verwachten van Cosnefroy. Leek mij op de klimmetjes echt geen overschot te hebben. Kwam vaak zelfs in een 2de groepje boven. Dat doe je niet als je overschot hebt.

Zei in zijn post-race interview ook dat hij zich niet echt super voelde vandaag...

Maar ik hoop dat ik ongelijk heb.

Hermans denk ik nog gesprint naar een plekje 12 ofzo, maar begon de sprint op kop en zakte daarna weg. Feit dat niemand van Alpecin op kop reed in de achtervolging is waarschijnlijk ook omdat hij zich niet goed voelde. Had er ook meer van verwacht in dit veld!

VincentK

Wonderbaarlijk. Met Cosnefroy (erin sinds vandaag) en De Lie naar de 94% vandaag. Dikke mazzel. Als ik nu voor 90% zou kunnen tekenen, zou ik het direct doen. Heuvelploeg baart me zorgen en EF is helemaal afwachten. De wissels zijn op. Wel zo relaxed :-)

Ragnar Lolbroek

Jawel hoor. Hier zit er eentje met Teuns. Sinds Maandag al.😅 5% achteruit geknikkerd.

Bzuidema

na Cosnefroy heb ik nog 2 wissels over voor de komende races. 1 daarvan zal Pogacar worden. de 3e misschien gaudu of anders wachten of er meer bekend is over EF om nog het verschil te maken zou nog wel lekker zijn aan het eind.

DrSeuss4

'@Ragnar op maandag al wisselen is ook echt totaal niet slim.

Qtjelegend10

Wat een drama koers.. Met Kron als 2e captain vond ik de kopgroep wel oké, maar die wordt gelost door nota bene Godon en Healy (oké Healy is in vorm). Dan wordt de Lie, die in alle karige teams kopman is, 7e terwijl ik hem toch uit luxe geen kopman maak met Hermans, SKA en Honoré erbij. Cosnefroy die uit t niets toch nog 3e wordt terwijl ik vanochtend besloten heb om tot de AGR te wachten met m'n laatste wissel.. Zwarte dag voor mijn scorito: 99% -> 96,3%.

Pantani_83

Was bang dat de heuvels mij niet goed gezind zouden zijn.

0.7% gestegen naar 98.5% met een heel deftig team voor de komende drie ritten: 9, 8 en 8 renners.

EF is en blijft voor iedereen een gok. De mensen met drie wissels zijn in het voordeel, maar liggen wel heel wat minuten achter op de koplopers die de punten alvast binnen hebben.

Hay

Slechts drie van mijn vijf renners in de top 20, maar wel alle 3 de kopmannen Cosnefroy (3x), Hermans (2,5 x) en de Lie (2x). Hierdoor 2,8 % gestegen naar 92,3 %. Nog 1 wissel over maar die wil ik behouden tot EF.

Overigens wel mooi dat de (terechte) nummers 1 en 2 vooraf nauwelijks genoemd zijn, maar het was dik verdiend.

rbc1912

Wonderbaarlijk Deel 2.
Met maar 3 man aan de start echt het maximale eruit gehaald zeg. Merci aan (de vers ingevlogen) Cosnefroy, De Lie en Q :)
Gestegen naar 94,8% nu. Het zit niet echt tegen zo

Qtjelegend10

'@Dr.Watt hm waar haal je de info vandaan dat ie 3 koersen gaat rijden dan? Heb je iets van een post/artikel gezien of is 't meer gewoon een logische redenering?

Risje89

'@Qtjelegend10 hier de Lie bewust als kopman gekozen boven Honoré en dat pakte goed uit. Vandaag 0,4% gestegen naar 99,5% (7.930 punten).

Dr.Watt

Helaas een slechte zaak gedaan.
320p dankzij een 5e plek van Cap 2 Zingle, 7e plek van Cap 3 De lie en een 17e plek van Cap 1 Barguil.
2.0% gezakt naar 92.9%

Uiteindelijk te ver door zitten denken.
Ik had gewoon voor Cosnefroy moeten gaan.
Ook al was het enkel voor vandaag en ook al ging die een enorm hoge pickrate hebben.
Ook al verwacht ik amper punten van hem in de echte Ardennen.

Barguil moet nu al bijna 2x podium rijden om het verschil in punten met Cosnefroy nog dicht te rijden en dan nog.
Gaat trouwens ook niet gebeuren.
Maar wie weet valt het aan het eind van het verhaal nog wel mee.

Ook lang getwijfeld om Zingle Cap 1 te maken...
Als, als , als...
Dit spel maakt gek!

Op naar Amstel!

Simcha

Haha, lekker dit. Ik zat in een vrije val van 95 procent naar onder de 70 procent en dus op weg naar slechtste score ooit. De laatste wissel gebruikt voor Cosnefroy en dankzij hem en De Lie zo waar 3,5 procent gestegen. De eerste keer ook dat alles goed ging met de kopmankeuze, wat ook niet zo gek is met maar drie renners aan de start

Laatst gewijzigd
Dr.Watt

'@Q

Eerder een logische redenering.
Zo een type dat al AGR rijdt, rijdt 100% WP en LBL. Vorig jaar ook trouwens.

nasibal

'@Watt Watt in the Batt

Die stok in de wielen is niet echt gelukt he?

Dr.Watt

Haha nee.
Het was trouwens zo koud dat ik na 3x de vrouwen en 1x de mannen echt naar huis moet. Nog wel de Hertstraat 1x meegepikt maar daar lagen geen stokken.

Vandaag heb ik dus enkel stokken in mijn eigen wielen gestoken...

Martijn Sollie

Goede dag vandaag. Erg blij dat ik Cosnefroy erin gewisseld heb. Ben gestegen tot boven de 95%. Ben nu extra zuur dat ik last-minute Mohoric en Skujins eruit had gehaald ten faveure van Teunissen en Turner.

El Peruano

Zou iemand de url van procyclingstats kunnen delen waar de mutaties van startlijsten staan? Kan deze niet meer vinden 😳

arjenzvob

Gewoon naar startlist en rechts in het menu op changes klikken.

El Peruano

Thx, ik bedoel eigenlijk een overzicht van de mutaties van alle startlijsten op pcs, dus niet van alleen een bepaalde race. Ik heb deze een keer gezien maar daarna nooit meer gevonden 🤔

1 2 ... 136 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.