Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 137 ... 156 157
Odin

Toch besloten om me wissels op zak te houden en cosnefroy als 1, Zingle als 2 en De lie als 3 te cappen. Goed uitgepakt, aangezien de rest van me rijders buiten de top 20 zijn geraakt. Nu nog 3 wissels over waarvan Pogacar de eerste gaat worden. Op 85%, kijken of er nog meer in het vat zit.

ditisdavid

'@El Andino: https://www.procyclingstats.com/calendar/top-100-riders-startlist-changes of https://www.procyclingstats.com/calendar/uci/startlist-changes-all-races

Thomberg

Ik had Ff niet gelezen maar waarom alle haar naar Cosnefroy? Oa @nasibal, zie ik iets over het hoofd of is hij gewoon een logische keuze.

Los van dat hij vandaag echt wel beetje geluk nog nodig had om 3de te worden. Maar gezien zijn programma leek het me wel de meest logische wissel?

R. D.

Als je Pogacar en Pidcock al vanaf het begin in je team had, dan snap ik dat je blij kan zijn met Cosnefroy als wissel. Maar ik ben blij dat ik hem niet heb genomen. Ik verwacht er over 4 races niet veel van op basis van vandaag.

Het was wel een verrassing dat hij toch ineens 3e werd hoor, ik dacht ook die is er allang afgewapperd.

Odin

Nou hij wordt toch gewoon netjes derde, het was klote weer en hij gaf aan zich niet geweldig te voelen. Als hij zich zondag beter voelt kan hij opnieuw scoren. Denk niet dat er iemand is die hem er vandaag heeft ingezet en baalt van zijn wissel.

Nick Vermeulen

Iemand een idee waarom die flapdrol van een matthews niet meer op de startlijst staat voor amstel? Wat een miskoop is me dat zeg.

Qtjelegend10

'@Dr.Watt vorig jaar reed ie alleen Luik. Maar alleen naar hier komen voor de AGR lijkt me ook onlogisch idd.

nasibal

'@Thom

Niet zo veel haat naar Keussie hier hoor, maar vind het gewoon een hele onbetrouwbare renner. Is denk ik ook niet zo goed als enkele van z'n uitslagen doen vermoeden maar kan zo nu en dan opeens lekker uitpakken, ook tussen de toppers. Soms op momenten die er toe doen en soms op momenten die om de kat z'n kut gaan.

Dus het kan zo zijn dat hij nu 4x top 5 rijdt, het kan ook zo zijn dat dit z'n beste uitslag was en hij straks na Luik ergens in de ronde van vinger-in-je-oor pas weer de boel aan gort rijdt.

jm dvg

Ik zie dat ik voortaan een dagtaak heb om de reacties in dit forum bij te houden. Genoten van de laatste 20 km en de reacties. Mijn wissels cosnefroy (voor sommige sneuneus) en hermans leveren 370 punten op dat is een prima begin en ik stijg met 5% naar 71% (dat blijft kansloos) en had meer en minder kunnen zijn. Met de Lie niet gecapt, honore 3e cap 21e (dat die is gewoon meesprint voor een top 10 notering) en kron 35e (ook beter met zijn krachten om moeten springen). Kwiato en milan tel ik niet meer mee. Voor agr wordt pogi laatste wissel en 1e cap, cosnefroy 2e cap en benoot/pidcock 3e cap.

KissMyAce2.0

Ja man. Neem een Hertog Jan en maak je niet druk

floda

Vandaag heel lang blij met kron, en balen van mijn laatste wissel cosnefroy. Tot laatste 5 minuten, vloeken op kron en blij met cosnefroy. Nu moet hij bij agr nog stukkie beter scoren dan gaudu en dan ben ik helemaal blij met hem. Geconsolideerd op 94,2%. Hopen dat madouas goed het verschil gaat maken de komende weken ;-))

ronvisser

Weet iemand of je in de mega-geavanceerde app van Scorito kan zien hoeveel wissels andere spelers hebben toegepast? Voor mijn subpoule best wel interessant om te weten, maar volgens mij kun je het niet zien.

Kleine Drekst

met troep maar 5 procent gezakt schade beperkt gelukkig zijn pogi en teuns er zondag

StassenR

'@Eeuwige Tweede,

Op je tegenstanders naam klikken bij de ranking vervolgens op 'Totaaloverzicht' klikken en even handmatig tellen hoeveel renners er staan... andere optie heb ik niet gevonden.

Thomberg

De laatste wissel wordt wel echt een moeilijke. Behalve Pogi is het heel moeilijk de top 5 te voorspellen voor dezelfde renner in Ardennen. Of toch iemand voor EF maar ook dat is moeilijk te voorspellen .

Teuns was m’n gewenste optie maar lijkt me ook niet de juiste. Liefdesverdriet werkt meestal niet (zie zijn Twitter).

Pogacar, Benoot, Cosnefroy, Madouas, Pidcock Guerreiro en Hermans ben ik niet ontevreden mee, maar Benoot cappen voelt niet helemaal lekker

De Tourminator

Kopmannenspel, Kopmannenspel, Kopmannenspel…..
Inmiddels 12 koersen geweest. 36x kans om extra punten te ontvangen voor de juiste kopman. 19 keer eindigde 1 van mijn 3 kopmannen ook bij de eerste 3. 15x waren dit WvA, MvdP, Pogi, Laporte of Phillipsen. Daarnaast zijn ze ook nog net buiten de eerste 3 geëindigd en dus zijn dit wel 5 belangrijke renners voor mijn punten geweest. Helaas verder niet de juiste renners geselecteerd en dus dit jaar totaal niet in de buurt van een bekertje. Komende koersen geen wissels meer over en ook geen goed team, dus we zullen verder gaan zakken. Toch vond ik de wissels een zeer goede aanvulling voor het spel. Nog een weekje wachten en dan kunnen we weer gaan puzzelen voor de Giro ….

R. D.

Wat een rust hier vandaag. Zijn de startlijsten allemaal nog hetzelfde ? Tijd voor wat opschudding. Grote jongens die afhaken of grote jongens die ineens op een lijst verschijnen. Kom maar op ik ben er klaar voor met mijn 3 wissels. :)

Voorlopige planning; Pogi, Pidcock en Gaudu erin. Zodra ik 101% weet dat Matje zondag niet rijdt. :D

Laatst gewijzigd
Yskoud

.

Laatst gewijzigd
Aanklampen

Yskoud... Dus volgens jou was Pogy eraf? ;-)

De Lie 'zet een punt achter zijn voorjaar''

Boasson en Hagen

Dylan Teuns liesbreuk lees ik net op Wielerflits...

jan derksen

hmmm @boasson zou het een liesbreuk zijn of toch liefdesverdriet?/

Rad

'@Aanklampen: Voorjaar duurt t/m Luik, dus ik houd hoop dat hij EF nog gaat rijden.

drop drover

'@boasson en hagen hahaha, sterk en niets aan gelogen! ;-)

Groetjesaandevoetjes

Teuns heeft van alles inderdaad. Liesbreuk, gebroken hart, zere ogen (liefde maakt blind).

El Peruano

Hopatee, Godon ook toegevoegd aan startlijst agr. Iemand die hem in zijn/haar team had? 🙂

1 2 ... 137 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.