Als je Pogacar en Pidcock al vanaf het begin in je team had, dan snap ik dat je blij kan zijn met Cosnefroy als wissel. Maar ik ben blij dat ik hem niet heb genomen. Ik verwacht er over 4 races niet veel van op basis van vandaag.
Het was wel een verrassing dat hij toch ineens 3e werd hoor, ik dacht ook die is er allang afgewapperd.
'@Thom
Niet zo veel haat naar Keussie hier hoor, maar vind het gewoon een hele onbetrouwbare renner. Is denk ik ook niet zo goed als enkele van z'n uitslagen doen vermoeden maar kan zo nu en dan opeens lekker uitpakken, ook tussen de toppers. Soms op momenten die er toe doen en soms op momenten die om de kat z'n kut gaan.
Dus het kan zo zijn dat hij nu 4x top 5 rijdt, het kan ook zo zijn dat dit z'n beste uitslag was en hij straks na Luik ergens in de ronde van vinger-in-je-oor pas weer de boel aan gort rijdt.
Ik zie dat ik voortaan een dagtaak heb om de reacties in dit forum bij te houden. Genoten van de laatste 20 km en de reacties. Mijn wissels cosnefroy (voor sommige sneuneus) en hermans leveren 370 punten op dat is een prima begin en ik stijg met 5% naar 71% (dat blijft kansloos) en had meer en minder kunnen zijn. Met de Lie niet gecapt, honore 3e cap 21e (dat die is gewoon meesprint voor een top 10 notering) en kron 35e (ook beter met zijn krachten om moeten springen). Kwiato en milan tel ik niet meer mee. Voor agr wordt pogi laatste wissel en 1e cap, cosnefroy 2e cap en benoot/pidcock 3e cap.
Vandaag heel lang blij met kron, en balen van mijn laatste wissel cosnefroy. Tot laatste 5 minuten, vloeken op kron en blij met cosnefroy. Nu moet hij bij agr nog stukkie beter scoren dan gaudu en dan ben ik helemaal blij met hem. Geconsolideerd op 94,2%. Hopen dat madouas goed het verschil gaat maken de komende weken ;-))
De laatste wissel wordt wel echt een moeilijke. Behalve Pogi is het heel moeilijk de top 5 te voorspellen voor dezelfde renner in Ardennen. Of toch iemand voor EF maar ook dat is moeilijk te voorspellen .
Teuns was m’n gewenste optie maar lijkt me ook niet de juiste. Liefdesverdriet werkt meestal niet (zie zijn Twitter).
Pogacar, Benoot, Cosnefroy, Madouas, Pidcock Guerreiro en Hermans ben ik niet ontevreden mee, maar Benoot cappen voelt niet helemaal lekker
Kopmannenspel, Kopmannenspel, Kopmannenspel…..
Inmiddels 12 koersen geweest. 36x kans om extra punten te ontvangen voor de juiste kopman. 19 keer eindigde 1 van mijn 3 kopmannen ook bij de eerste 3. 15x waren dit WvA, MvdP, Pogi, Laporte of Phillipsen. Daarnaast zijn ze ook nog net buiten de eerste 3 geëindigd en dus zijn dit wel 5 belangrijke renners voor mijn punten geweest. Helaas verder niet de juiste renners geselecteerd en dus dit jaar totaal niet in de buurt van een bekertje. Komende koersen geen wissels meer over en ook geen goed team, dus we zullen verder gaan zakken. Toch vond ik de wissels een zeer goede aanvulling voor het spel. Nog een weekje wachten en dan kunnen we weer gaan puzzelen voor de Giro ….
Wat een rust hier vandaag. Zijn de startlijsten allemaal nog hetzelfde ? Tijd voor wat opschudding. Grote jongens die afhaken of grote jongens die ineens op een lijst verschijnen. Kom maar op ik ben er klaar voor met mijn 3 wissels. :)
Voorlopige planning; Pogi, Pidcock en Gaudu erin. Zodra ik 101% weet dat Matje zondag niet rijdt. :D
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.