Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 138 ... 156 157
rbc1912

Hij was volgens Scorito door 0% gekozen, dus dat zijn er hooguit enkelen in totaal

rbc1912

De keuze tussen Teuns en Cosnefroy was bij mij afgelopen weekend echt 50/50. Nu blijkt wel weer dat het echt geen enkel nut heeft om te snel te wisselen. 2 dagen later kan de wereld er ineens heel anders uitzien. En bij mij branden ze ook in mijn zakken hoor. Maar ik wacht echt tot vlak voor de deadline van de Amstel om mijn laatste 2 door te voeren.
Geduld is een schone zaak

De Haai van Milheze

De Lie gaf gisteren bij Sporza in het startinterview aan dat zijn volgende koers na de Brabantse Pijl pas over drie weken zou zijn. Eschborn-Frankfurt lag niet in z'n mond, maar dat lijkt me dan wel het meest voor de hand liggend.

rbc1912

Laten 'we' het hopen
Er was nogal wat twijfel over deze jongen hier, maar hij maakt het toch dubbel en dwars waar. Behoort zelfs tot de 'must-haves' van dit spel.
Een voorlopige evaluatie mijnerzijds. Met dit 'geraamte' had je echt héle hoge ogen gegooid:
-Van der Poel
-Philipsen
-Van Aert
-Laporte
-Benoot
-Van Hooijdonk of Kooij
-Pedersen
-Pogačar
-Mohorič
-De Lie

Een kern van 10 dus. Wat mij betreft tot nu toe de 'must-haves' van het spel.
Ikzelf mis de 2 Slovenen en een 4e Jumbo en sta al op 94,8%

Fietseties

Heren, ik heb als sterkhouders en mogelijke captains de volgende renners: Pidcock, Pogi, Madouas, cosnefroy en Martinez. Ik heb nog 1 wissel over en heb Gaudu nu op 1 staan. Zijn jullie het hier mee eens of zal ik Evenepoel nemen (mits hij ook agr rijd, wat ik niet verwacht) of toch Benoot, mohoric of een andere konijn uit de hoge hoed?

R. D.

'@RBC1912

Als ik zo naar de voorlopige lijsten van WP en LBL kijk kom ik zelfs in de verleiding om de AGR gewoon met 1 wissel te doen. Met Pogacar, Benoot en Hermans durf ik het misschien wel aan. Als ik er 2 gebruik wordt het waarschijnlijk Pidcock of Gaudu erbij, maar ik denk niet dat ik ze alle 3 al ga gebruiken.

Er zijn zelfs nu al een aantal interessante namen die alleen WP en LBL rijden maar ik denk eigenlijk dat er nog meer gaan bijkomen. Er mist nog zoveel op dit moment. Ik ben benieuwd of Wielerflits zich dit weekend al aan een voorbeschouwing voor WP waagt.

Fietseties

Brabander, ik heb maar 2 jumbo en geen mohoric. Zo wel continu de grote 3 en Pidcock in mn team kunnen hebben en sta op 99.4. Pidcock verwacht ik dat na het heuvel drieluik ook wel in de top 10 hoort. Daarbij vind ik Ballerini voor 750k ook wel een geweldige pick. Baal alleen dat ik kung ipv Benoot heb genomen. Maar er zijn zeker meerdere wegen die naar Rome leiden in dit geval.

floda

Heb godon nu niet gekozen, in 2020 heeft hij mij gouden beker in ronde van Spanje opgeleverd. Daarna niet echt doorgezet, tot gisteren dus. Hopelijk zondag alle ballen op zijn kopman. Ben wel benieuwd of pidcock alweer beetje in orde is. Wat is dat toch een lastige vent voor in je poule. Je weet nooit wanneer hij goed is. En voor dat bedrag moet hij eigenlijk captain zijn, maar ja, ik ga nog even goed nadenken wie mijn 3e kopman wordt zondag naast pog en cosnefroy.

Yskoud

Ik zit ook met het standaarddilemma voor komende week. Nog 2 wissels over en wil er sowieso 1 bewaren voor EF. Dus nog 1 renner te kiezen voor de komende 3 wedstrijden. Ik heb met o.a. Pogi, Pidcock, Cosnefroy al drie prima kopmannen voor de AGR dus zoek met name iemand als kopman voor de WP. Omdat ik daar Pogi niet verwacht.

Meest logisch is Gaudu, Guerreiro, of Bagioli omdat die ook in de AGR punten kunnen rijden. Alternatief is iemand die alleen WP en LBL top-5 kandidaat is en dat zijn in hun huidige vorm vooral Mas, Landa, Izagirre, Skjelmose. Als is het maar de vraag hoe gemotiveerd dat soort ronderenners zijn voor dit soort eendagskoersen.

niek-vdv

Sergio Higuita rijdt er waarschijnlijk ook 3 en heeft vorm getoond.

KV

Heb volgens unibet de 6 favorieten voor zondag.

Dit kan dus alleen maar fout aflopen.

Dr.Watt

KV

Bedoel je de favoriet en de eerste 5 van de pelotonvulling?

Nog nooit in mijn leven heb ik zulke odds gezien in het wielrennen.

Maar ook nog nooit eerder in mijn leven een Pogacar gezien.

KV

Haha, dat bedoel ik inderdaad!

Jv1997

Wellens toegevoegd aan de Waalse pijl 🧐🧐

nasibal

Haha ik vermoed dat dat een foutje is, maar op dit soort momenten weet ik weer waarom ik Turner er uit gewisseld heb en Wellens nog niet

Chef83

Higuita doet er maar 2 toch ? Of toch alle 3?

HB

Grmay ook toegevoegd aan de Waalse Pijl.

rbc1912

Grmay of Girmay? Grmay heeft niemand hier

Valvuillerdemoz

Helaas, Grmay. Girmay - dat spreek je net zo uit, overigens - bewaren ze tot Eschborn - Frankfurt.
Powless wel toegevoegd aan Flèche Wallonne. Dat is
goed nieuws. Maar wanneer maakt Jumbo Visma nou bekend dat van Aert de Amstel Gold gaat rijden?

Laatst gewijzigd
rbc1912

Teuns spreek je ook hetzelfde uit als Theuns :)

Over Girmay (die ik wel heb): dat is echt een megamiskoop natuurlijk. Maar durfde hem nog niet eruit te gooien met het oog op Frankfurt

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

3 miljoen voor 0 punten. Dat is niet echt om blij van te worden. Maar hij Is gelukkig mijn enige echte miskoop. De rest voldoet (nu al) keurig en over het algemeen ruimschoots aan de 100 punten per miljoen. Alleen Stuyven ook niet. Met 102 punten voor 2,5 miljoen is dat ook niet zo'n beste aankoop. Voor Jungels , Honore en Waerenskjold wordt het nog spannend, maar die ga je eigenlijk gezien hun prijs nooit echt een miskoop kunnen noemen.

Laatst gewijzigd
Yuri2222

Is iedereen er zo zeker van dat Cosnefroy een goede kopman is voor AGR? Ik moet nog zien of hij hoog eindigt al Pogacar er echt een klap op geeft. Woensdag was weinig overtuigend, ondanks zijn 3e plek. Voor nu staat hij staat hij in mijn team zondag, maar niet als een van de kopmannen.

Yuri2222

Excuus voor mijn Nederlands in de post hierboven, ik heb wat biertjes op in de voetbal kantine ;)

KissMyAce2.0

Epistel is een mooi woord, klinkt ook lekker

Rad

Girmay die in EF gaat scoren zou m'n klassiekercampagne wel kenmerken.

1 2 ... 138 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.