Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 139 ... 156 157
Groetjesaandevoetjes

Ik dacht dat Girmay alweer terug was in Eritrea?

arjenzvob

Naar Eritrea gaan niet alleen enkele vluchten toch?

Ab Normaal

Jawel, zo’n geweldig land. Als je daar eenmaal bent wil je nooit meer terug.

Nijmos

'@yuri: cosnefroy is nooit een zekerheidje. Vraag maar aan nasibal. Tel daar bij op dat de amstel een van de onvoorspelbaarste koersen van het spel is en je hebt de recepten voor een deceptie. Ik had voor oa deze koers (en bp maar dat was een misrekening) michael matthews geselecteerd, juist omdat ik hem wél een "vrij zekere top 10" vind mits in vorm. Mocht helaas niet zo zijn. Ik zie dan buiten pogacar en pidcock geen renners die ik heel veel meer kans op top 10 geef dan cosnefroy. Iedereen is een gokje.

Risje89

Dat is waar, alle keuzes worden voor je gemaakt, heerlijk. Het is net als thuis met de vrouw.

Masterw

Gaudu denk erg in vorm die schat ik hoger in dan cosnefroy

Jasperdewaal11

Waar vele Gaudu erin fietsen zie ik zo links en rechts ga ik wellicht voor het gokje Skjelmose.

Is lekker in vorm en een beter finisher dan onze fransman, zou zomaar kunnen verassen en een echte topscore haal ik toch niet meer dus waarom niet ?

Groetjesaandevoetjes

Gaudu is zeker in vorm, maar zie hem vooral scoren in WP en LBL. Cosnefroy is ook zeker niet uit vorm en heeft zelfs aangegeven dat hij naar deze periode heeft toegewerkt om hier te pieken. In BP hoefde hij niet te koersen, want zijn teamgenoot wint en hij kwam ogenschijnlijk aan als 'best of the rest'. In Vlaanderen en San Remo kwam hij rond plek 20 binnen, dus is gewoon in orde. Anyway, ben nog niet uit over mijn keuze van 3e kopman naast Pogi en Pidcock. Kan ook nog Mohoric of Kwiatkowski 3e kopman maken, alhoewel die beide minder in vorm lijken dan Gaudu/Cosnefroy.

De Coltrui

Ik vond Gaudu in Baskenland nou niet echt meesprinten voor de ereplaatsen. Maar goed, met nog 1 wissel is Pogi geen moeilijke keuze.

Vuel Gi Tour

'@FC Xavi Ik kan je met 100% zekerheid garanderen dat Wout geen klassiekers meer gaat rijden.

KV

Kwiatkowski zondag kopman maken is veruit het stomste dat je kan doen. Die moest bij het eerste molshoopje woensdag al lossen.

ProScoritoManager

Nog 1 wissel over en de twijfel slaat toe om nog een sterke heuvelman toe te voegen die de komende 3 koersen rijdt (Gaudu, Valter of eventueel Powless/Higuita zijn dan de voornaamste kandidaten). Dit was mijn eerste plan mbt de wissels, maar ik twijfel nu om de laatste wissel te bewaren tot EF, aangezien ik voor de heuvels geen kopmannen tekort heb, waar dit voor EF nog een vraagteken is.

Aanklampen

Kwiat minder in vorm? Is dat niet de understatement van het jaar? Alhoewel, met hem weet je nooit zeker. 95% kans wellicht dat ie niet bij de beste 50 rijdt. 5% kans dat ie top 5 rijdt..

Fietseties

Hopen dat kung ook nog meerijdt. Kung Madouas en Gaudu zou toch wel een fantastisch sterk blok zijn. Dan kun je kijken wie de sterkste is en die later uitspelen. Ik ben benieuwd!

R. D.

Ik denk toch ook dat naast Pogacar op dit moment niemand een podiumgarantie geeft. Dit maakt het wisselen ook lastig. Gaudu in vorm maar Pidcock misschien meer gemaakt voor AGR. Neem ik ze dan alle 3? Wacht ik nog een rondje om te zien of Pidcock weer in orde is ? Het blijft lastig.

Waar blijft die Wielerflits voorbeschouwing op WP ? :)

Bode80

Teuns is er zondag ook niet bij…

Fietseties

Die Teuns is toch wel een hele pijnlijke, volgens mij is die afgelopen behoorlijk vaak als gouden wissel toegepast. Zo zie je maar weer hoe lastig het is die dingen goed te gebruiken.

Lance Beenstrong

't is natuurlijk ook gewoon een kwestie van geduld, ik wilde Teuns ook wel hebben, maar toen van lijst BP afgehaald. Daarna kwam naar buiten met welke redenen en nu rijdt tie ook geen AGR. Dus wissel ik hem er niet in. Is vooral zuur als je hem voor RVV erin gewisseld had.

Fietseties

Rond Bp al door zo'n 1550 erin gewisseld. Toch echt een zure, al helemaal voor die prijs. Ook dom trouwens dat je niet de definitieve startlijst afwacht voor zo'n wissel. Denk dat de meeste hem hebben genomen ipv cosnefroy.

BarryE1

Overigens zie ik wat betreft die wissels nog wel een paar kleine winstpunten. Bijvoorbeeld dat je de wissel die je hebt uitgevoerd ook kunt terugdraaien tot de start van de eerstvolgende koers. Verder zou het mooi zijn dat je van elkaar kunt zien welke wissels zijn doorgevoerd.

Oli4smit

'@BarryE1, eens wat betreft het zien van wissels van andere.

Met betrekking tot je andere punt, ik denk dat het juist mooi is dat de wissel definitief is en men deze niet kan terugdraaien.
Hierdoor is het juist belangrijk om het nieuws tot het laatste moment te volgen, dit is natuurlijk in het voordeel van de fanatieke wielervolger, waardoor het volgen van de koers (en randzaken, lees teuns liefdesverdriet:)) exra beloond wordt!

Qtjelegend10

Als een renner AGR en WP rijdt, en ook op 25/4 naar Romandie gaat, rijdt die renner dan ook LBL op 23/4?

KV

Je doelt toch toevallig niet op Higuita zeker? :-)
Heb het mij ook al afgevraagd (niet dat ik nog wissels over heb). Denk wel dat de combi met LBL haalbaar is. Denk dat Romandië misschien wel speciaal daarvoor op dinsdag ipv maandag start?

rbc1912

Teuns laat nu op een wel heel duidelijke manier zien dat je niet te gretig met je wissels moet zijn. Maandag had ik hem ook nog op de korrel, maar de wereld kan er ineens heel anders uitzien in 2 dagen. Dat is zelfs geen Blikken Wissel meer nu naar alle waarschijnlijkheid
Geduld is een schone zaak en haastige spoed is zelden goed

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Higuita maakte vorig jaar ook al de combi LBL en Romandië, en ook toen was dat zondag en dinsdag :)
Quinten Hermans lijkt bijvoorbeeld nu ook de combi te maken.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 139 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.