Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 141 ... 156 157
Capra

Net te vroeg Teuns erin gewisseld.
Nu ook geen Hermans in AGR
Einde bekertjes ambitie.
Van ellende SKA 3e kopman morgen.

groppiestan

Hermans out is wel balen idd

KV

Ai. Quinten kon ik woensdag wel gebruiken denk ik. Voor morgen en LBL is het jammer maar niet onoverkomelijk.

rbc1912

Wat betreft Q: dat ging alleen over de Amstel toch?

Valvuillerdemoz

Alleen Amstel. Geen paniek! Maar wel balen ja.

KV

Ja. Maar kan me niet voorstellen dat hij zo een rol van betekenis zal kunnen spelen binnen 3 en 7 dagen. Zou al geen overschot geweest zijn als hij gezond was…

DrSeuss4

Wie zijn volgens jullie de topfavorieten voor de Waalse Pijl? Normaal een makkelijk te voorspellen koers maar ik zou het op dit moment echt niet weten. Is wel de koers waar ik een kopman mis.

Nijmos

Ik zou pidcock aanwijzen als favoriet.

DrSeuss4

Ja pidcock had ik inderdaad al opgeschreven. Renners waar ik nu tussen twijfel zijn Powless, Gaudu en Higuita. Van Powless weet ik niet precies of hij kan punchen, Gaudu wel redelijk en higuita zou t moeten kunnen maar heeft in de Waalse Pijl wel een aantal dnfs…

Jasperdewaal11

Wat dacht je van Woods ??

jm dvg

Bij bp wellens voor hermans gewisseld. Hiep hoi... nu nog 1 wissel over.

zitvlees

Verdikkeme, zit ik mezelf helemaal lekker te maken dat Higuita de man is om erbij te halen.. blijkt ie niet op de lijst te staan voor LBL.

Edit. tuurlijk rijdt ie wel. we gaan ervoor!

Laatst gewijzigd
Bzuidema

Nou Pogacar erin gewisseld. Nog 1 wissel over. Die hou ik nog even vast. Mocht Pogacar de Waalse pijl niet mee doen dan kan ik eventueel nog gaudu erin doen. Maar nu gaudu met Pogacar lijkt mij een beetje zonde. Ook omdat ik al Benoot en Pidcock heb die mijn kopmannen gaan zijn. Mocht er toch nog iemand uitvallen kan ik die wisselen. Voelt dan toch wel beter. Of bijv een evenepoel voor luik erin gooien waarom ook niet? Eerst maar eens genieten morgen van de koers. moeten wij ook niet vergeten als je zo diep in het spelletje zit.

Dr.Watt

Het vertrouwen stijgt opnieuw na de (voorlopige) Cosnefroy-Barguil mispeer.

Cap 1 King Pog
Cap 2 Prince Pidcock
Cap 3 Colonel Powless

Verder nog Benoot, Madouas, Sheffield, Barguil, Zingle en laatste wissel Higuita.
Nog wachten tot morgenochtend voor de laatste wissel te finaliseren. je weet maar nooit...

Na het lezen van het forum geloof ik dat we met dit team terug kunnen stijgen naar bekertjes-land.

jort101

Niemand overweegt Valter?

R. D.

Niemand overweegt Lutsenko ? 🤣

jort101

Haha ja staat bovenaan mijn lijstje

Dr.Watt

Een groot aantal is in de de Wellens-val getrapt of in de Ewan-val

Zou me niet verbazen als er op het laatste moment nog gebruik gemaakt wordt van de Lutsenko-val

Jeroen Vanroose

Heel weinig die Woods vermelden.
Die is toch ieder jaar sterk tijdens de Waalse koersen?

Capra

Woods rijdt vooralsnog Luik niet

Jeroen Vanroose

'@Capra, enkel Teuns staat daar voorlopig op, Woods zal er wel bijkomen.

jenzrscl

Valter in!

Fietseties

Woods is 123, het houd wel een keer op zou je denken... Ik ben blij dat ik Martinez heb, al moet je dat ook maar zien natuurlijk maar heb er een goed gevoel bij.

rbc1912

'@Dr.Watt : haha. Ze maken hun naam wederom weer waar hè. Gelukkig ben ik er ditmaal afgebleven. Ewan stond er nog ffkus in, maar ik neem hem nimmer. En niet zonder reden bleek wel weer :)

KV

Ik verwacht 0,0 van Martinez

1 2 ... 141 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.