Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 142 ... 156 157
rbc1912

'@KV: dan hoop ik dat jouw verwachting niet uit gaat komen, want heb die gozer speciaal voor de heuvels vanaf het begin meegenomen

Fietseties

Kv, op hoeveel procent sta je? Dan weet ik hoe ik je voorspelling in moet schatten 😉

KV

95,9. Of dat genoeg is, laat ik aan jou over :-)
Is gewoon mijn gevoel hoor: denk dat zeker in WP Pidcock de echte kopman zal zijn en voor LBL vond ik zijn recente vorm echt veel te matig.

arjenzvob

Wellens (uiteraard) van de startlijst WP gehaald. Pogi nog niet. Ik blijf hoop houden :)

dadeliva

Ik heb voor AGR Pogi en Pidcock op 1 en 2
Wie zal ik 3e kopman maken?
Ik twijfel tussen Benoot en Cosnefroy
Verder wel lekker team voor de komende 3 ritten met Gaudu, Mohoric, Kwiat, SKA, Hermans, Simmons en Milan.

rbc1912

Ik heb ongeveer hetzelfde. Pogačar op 1, Pidcock op 2 en twijfel tussen Benoit en Benoot om plekje 3.
Verder nog: Gaudu, Madouas, Q en DFM

jm dvg

Hier hetzelfde dilemma met pogi cosnefroy benoot en pidcock. Benoot zal afvallen gezien de andere 3 de uitgesproken kopmannen zijn. Verder kwiato sheffield honore kron milan en hermans (waarbij hermans dus niet meedoet met agr en mogelijk wp en lbl). Zijn er verder nog mensen die denken dat pogi enkel bij lbl zijn best gaat doen?

KV

Natuurlijk, want Pogi staat gekend om vaak niet zijn best te doen in koersen waarin hij start

minironald

De laatste wissel stres is hier ook aanwezig.
Ik heb nog 1 wissel over en zit te dubben tussen Pidcock en gaudu.
Ik heb helaas Pidcock na zijn blessure gewisseld, dus het voelt wat vreemd om hem er nu weer in te wisselen, maar ik denk dat het wel de beste keus zou kunnen wezen.

Momenteel:
Pogacar, Benoot, cosnefroy, Ska, Hermans, madouas

Een andere optie zou zijn wachten tot EF en daar een top sprinter inbrengen, maar mijn heuvelteam kan nog wel een sterke man gebruiken.

Voor de sprint heb ik nu: de lie, Philipsen, welsford, Jakobsen, Kristoff, dus met wat mazzel is dat genoeg...

Kanarie

Hier dezelfde hoofdbrekens. Pidcock of Gaudu er in, of wachten tot Luik met Remco. Of wachten tot EF. Lastig hoor! Blijft pijnlijk dat ik Pidcock er uit heb gewisseld.

R. D.

Het lijkt erop dat velen vandaag Pogacar op 1 en Pidcock op 2 hebben, dus ik ook. Helaas kost mij dat 2 wissels. Op 3 heb ik ook als velen Benoot. Daarnaast alleen Greg wellicht voor teampunten net als woensdag en dan nog Kwiatkowski die ook niet in beste vorm lijkt. Wordt consolideren vrees ik. Goed nadenken over de laatste wissel. Zonde van Hermans en Wellens.

Hay

'@ minironald: Ik heb dezelfde sprinters, maar op Jakobsen hoef je niet te rekenen in EF, zijn ploeg start daar niet.

@ Klaasd: Vaak bleek het inderdaad een Wellens val, maar ben het me je eens dat het zonder val dit jaar waarschijnlijk behoorlijk goed was uitgevallen. Vooral in de eerste koersen was hij erg goed, in de kopgroep in de Omloop maar nog net achterhaald, vijfde in KBK. Top 20 in SB. Daarna leek het wel een beetje minder te worden. Maar natuurlijk altijd nog een soort "verzekering" door de teampunten van Pogi. Dan zouden zijn 136 punten wellicht richting 200 zijn gestegen.

Jasperdewaal11

'@minronald Jakobsen start niet in EF want zijn ploeg staat daar niet op de startlijst dus die kan je alvast schrappen

Edit: al was al iemand me voor ;)

Daarnaast heb ik Woods erin gebracht als 3e wissel en geloof dat hij LBK er ook nog wel achteraan plakt.

Voor Vandaag: Pog, Pidcock en Benoot als kopmannen.
Met aanvullend: Cosnefroy, SKA, Woods, Simmons, Kron, Sheffield en dark horse v Gestel :p

Laatst gewijzigd
Bzuidema

Toch nog de laatste wissel gebruikt voor Gaudu. Nu maar zoveel mogelijk punten pakken. En mijn sprint team is ook wel voldoende gebleken. Team voor vandaag is dan: Pogacar, Pidcock,Benoot, Gaudu, Cosnefroy,Madouas en kragh Andersen.

Thomberg

De moeilijkheid is dat er geen renner is die (naar Pogi en wellicht Pidcock) zeker top 5 of zelfs top 10 rijdt in de 3 heuvels.

Maar bewaren voor EF is ook geen garantie aangezien, buiten Philipsen om, geen sprinter nog constant levert dig voorjaar. Elke topper kan daar ook 12de worden.

Maar de laatste wissel(s) kan je ook niet ongebruikt laten

Yuri2222

INEOS spreekt wel heel veel vertrouwen uit in Pidcock voor vandaag, dus daarom ook hem als laatste wissel gedaan. Dus na een korte vakantie met een hersenschudding is die terug in mijn team.

Luc Buis

Pogacar en Powless erin gewisseld (na Bagioli voor BP) . Pog een musthave en Powless een gokje t.o.v. mannen als Gaudu, Schmid, Valter en Woods. Uiteindelijk door de bizar goede resultaten van Powless tot deze keuze gekomen. Hopelijk valt die niet tegen als kopman in Waalse Pijl.
Op naar de bekertjes!
Veel kijkplezier allemaal :)

Guido Maltempi

Pogi, Pidcock en Gaudu erin gewisseld voor Wout, Turner en Stuyven. P&P vandaag cap 1&2, Benoot op 3 en verder nog Gaudu, Mohoric, Zingle, Kwiat en Milan aan de start. Op naar de 60%!

arjenzvob

Mooi. Pogi ook aan de start van WP

rbc1912

Zit net de 'stats' te bekijken en zie dat er voor het spel eigenlijk maar 10 relevante renners rondfietsen. Op 11 staat al Greg van Avermaet bijvoorbeeld. 'Iedereen' zal Pogačar op 1 hebben en de serieuze spelers zullen minimaal 5 man uit die top-10 hebben. Ik heb er 6 met Pogačar, Pidcock, Cosnefroy, Benoot, Madouas en Gaudu. Verder gaat het om Mohorič, SKA, Powless en Kwiatkowski.
Verwacht weinig grote verschillen vandaag

Fietseties

Mooi dat Pogi het hele drieluik rijdt! Met pogi, Pidcock, madouas, gaudu, cosnefroy en Martinez denk ik toch wel een aardig blok voor de komende week. Daarbij nog 4 mindere goden. Hoop toch nog iets hoger dan de huidige 99.4 te komen. Vind in de top de teams niet allemaal even sterk. Succes iedereen!

Fietseties

Nou Brabander, ik heb er ook 6 maar ik heb ska woensdag gezien... Die moet wel echt uit een ander vaatje gaan tappen. Ik zie hem nu niet eens als toevoeging...

rbc1912

Dat blok van jou heb ik ook. Met Benoot en Q er nog bij. Denk redelijk sterk. Ik sta nu op 94,8%. Een bronzen beker behoort nog tot de mogelijkheden. Zilver lijkt me onmogelijk, maar je weet nooit hoe een koe een haas vangt

Yskoud

Omdat iedereen die serieus meedoet om de bekertjes dezelfde renners grofweg heeft zal het echte verschil worden gemaakt met EF. Je zult straks zien dat Philipsen en Lie bijvoorbeeld niet rijden en wie dan nog een wissel heeft kan zo nog een flinke sprong wagen.

Laatst gewijzigd
Yskoud

Opgave “Gouden wissel” Gaudu….

Lekker dan..

1 2 ... 142 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.